רנו תשלב את אפליקציית Waze במערכת המולטימדיה של דגמיה

Print this page
Email this to someoneTweet about this on TwitterShare on Facebook

 

RENAULT WAZE
WAZE במערכות המולטימדיה של רנו הבינלאומית ובקרוב גם בארץ

 

 

מותג הרכב רנו, הוא הראשון לשלב את אפליקציית הניווט WAZE ישירות במערכת המולטימדיה של דגמיה החדשים באירופה, ובקרוב בישראל, ביניהם רנו אוסטרל ורנו מגאן E-Tech, המצוידים במסך OpenR ובמערכת מולטימדיה OpenR Link משולבת גוגל

 

רנו הפכה למותג הרכב הראשון שמציע את אפליקציית Waze משולבת ישירות במערכת המולטימדיה של הרכב. השילוב של Waze במערכת המולטימדיה OpenR Link המשולבת עם Google ללא שימוש בסמארטפון, לנהג יש גישה למידע כמו תנועה בזמן אמת, מסלולים מועדפים ויעדים שמורים במסך בגובה העיניים. תכונות רכב ומוזיקה נשארים נגישים, גם אם Waze מופעלת. מעתה, אין צורך לדאוג לגבי הטלפון החכם או כבל ה-USB. 

החוויה החדשה הזו עם Waze זמינה כעת במדינות אירופה לכל הלקוחות החדשים של אוסטרל ו-מגאן E-Tech Electric החשמלי, ובהמשך גם בישראל כאשר הרכבים יגיעו בתחילת 2023. כאשר לקוחות יכולים להוריד ולהתקין בקלות את אפליקציית Waze עבור OpenR Link ישירות מ-Google Play דרך ממשק OpenR Link ברכב שלהם, או מאפליקציית My Renault לנייד שלהם. לאחר מכן, לקוחות יכולים ליצור חשבון Waze או להשתמש בחשבון Waze קיים לנהיגה בטוחה, ללא תשלום.

 

חוויית נהיגה טובה יותר 

 

ג׳רום סרור, מנהל חווית לקוחות דיגיטלית ברנו: רנו הוא מותג הרכב הראשון שמציע את Waze מבלי להפעיל את הסמארטפון. אנו משוכנעים שהמספר הגדול של משתמשי Waze יעריכו את התכונה החדשה הזו כאשר הם נוהגים, זה עולה בקנה אחד עם האסטרטגיה שלנו להציע ללקוחותינו נהיגה אינטואיטיבית, סוחפת ומחוברת“. 

״ככל שיותר ויותר משתמשי Waze מצטרפים אלינו בפלטפורמות לרכב וככל שסוג זה של טכנולוגיה ממשיכה להתפתח, חשוב שנספק להם את חוויות הנהיגה הטובות ביותר. לכן אנו שמחים וגאים להכריז על השותפות שלנו עם רנו. השילוב של המסלולים, הניווט וההתראות בזמן אמת של Waze במסך של רכבי הדור הבא של רנו מציע חווית נהיגה חלקה ויעילה יותר. אנו מצפים להביא את חווית הנהיגה החדשה הזו לכמה שיותר משתמשים ברחבי העולם בשנת 2023” אומר ארון די-קסטרו, מנהל שיווק ושותפויות ב-Waze. 

 

האינטגרציה של Waze במערכות המולטימדיה מאפשרת לנהגים:

 

  • להזין כתובות בית ועבודה מועדפות בתוך הרכב ובכך לנווט בקלות, תוך לחיצה אחת, ליעדים מתוכנתים מראש.
  • לרכז את כל המידע הדרוש למהלך הנהיגה במסך אחד לפני היציאה לדרך, לרבות בדיקת מסלולים אלטרנטיבים מועדפים, התאמת הגדרות קוליות ועוד.
  • לסייע לקהילה ולדווח בקלות על עומסים, תאונות ואירועי דרך אחרים באמצעות תפריט דיגיטלי ייעודי.
  • לקבל התראות ויזואליות וקוליות בזמן אמת במהלך הנסיעה מבלי להוריד את הידיים מההגה.

 

 

follow and like
fb-share-icon0

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

17 − 12 =