מגזין TopGear.com הבריטי הכריז על קיה יצרן השנה 2022

Print this page
Email this to someoneTweet about this on TwitterShare on Facebook

 

קיה יצרנית
קיה יצרנית השנה – טופ גיר בריטניה

 

קיה זכתה בתואר ‘יצרן השנה’ בטקס פרסי TopGear.com לשנת 2022

 

זו השנה השנייה ברציפות שבה קיה זוכה בפרסי TopGear.com; כאשר בשנה שעברה, ה-EV6  שיושק בקרוב בישראל, זכה בקטגוריית ‘הקרוסאובר של השנה’.

קיה השיקה מספר דגמים חשובים באירופה השנה – בעיקר הדור החמישי של הספורטאז’, שהושק בישראל בתחילת השנה וזוכה להצלחה אדירה, והנירו החדש, שיושק בישראל בתחילת 2023. 

דגמים המהווים באופן עקבי שניים מרבי המכר של קיה ברחבי אירופה. שני הדגמים הציעו עדכון משמעותי על קודמיהם במספר תחומים, כולל עיצוב חוץ ופנים, התקדמות טכנולוגית ותעודות קיימות.

ג’ק ריקס, עורך מגזין BBC Top Gear: “הצורה האחרונה של קיה מדהימה. למרות רוח נגדית חסרת תקדים, מסלול ההצלחה אינו מראה סימן להאטה. קיה ספורטאז’ החדש הוא קרוסאובר משפחתי מעולה בהשוואה למתחריו הקרובים ביותר, הנירו החדש נראה בולט, ומציע גרסאות היברידיות או חשמליות ונראה שקיה נוחתת על הרגליים בכל הנוגע למעבר לחשמל מלא. ה-EV6 GT מציע גרסת 577 כ”ס עם מצב Drift מרשים”.

ג’ייסון ג’ונג, נשיא קיה אירופה: “זו הייתה שנה יוצאת דופן עבור קיה מבחינת מוצרים חדשים, מודעות למותג ומכירות. נתח השוק שלנו עד היום ברחבי אירופה החזיק ב-5.1% במהלך החודשיים האחרונים, וההצלחה הזו נובעת מהמערך המחושמל המדהים שלנו. ככל שאנו מרחיבים את ההיצע המחושמל שלנו לאורך 2023 ואילך, אנו מקווים לתת השראה ללקוחות נוספים לבצע את המעבר ולתמוך בעתיד בר קיימא לכולם”.

דיוויד הילברט, מנהל השיווק בקיה אירופה, קיבל את הפרס בשם קיה ואמר: “2022 הייתה סימן דרך בהיסטוריה של קיה שבה המותג הפך לשם נרדף לחשמול וקבע את תקן הזהב החדש לעתיד הניידות. הצגת ה-EV6 GT הייתה רגע מכונן עבורנו כשהרחבנו את ההובלה שלנו בחשמול לזירת הביצועים. תודה ל-TopGear.com על שזיכו אותנו ‘יצרן השנה’ – זוהי הכרה מבורכת בהישגי המותג עד כה, ואנו מצפים לשנת 2023 מוצלחת”.

 

קיה חשמלית
קיה EV6

 

14 דגמים חשמליים עד 2027

 

אסטרטגיית ‘Plan S’ של החברה מתארת ​​את יעדי הקיימות שלה, כולל שורה של 14 דגמים חשמליים מלאים עד 2027. הדגם הבא שיושק יהיה ה-EV9 המצופה של קיה, שייחשף לשוק האירופי ב-2023.

קיה EV9 ייצג את פסגת ההיצע לרכב שטח חשמלי שפותח על הפלטפורמה המודולרית החשמלית העולמית של החברה (E-GMP), רכב השטח החשמלי הגדול יפתח עידן חדש של ניידות מתוחכמת, הייטקית ובת קיימא עבור קיה.

 

 

‘פגוש את המנצחים’ הסרטון של פרסי TopGear.com לשנת 2022.

 

וחדשות משמחות, בקרוב מאד, עד סוף השנה, קיה EV6 בישראל.

 

follow and like
fb-share-icon0

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

sixteen − eight =