אודי Q4 (SUV חשמלי) גרסאות מעודכנות 2024 ספורטבק וקלאסי מ-320,000₪

Print this page
Email this to someoneTweet about this on TwitterShare on Facebook

 

אודי q4
אודי q4 ספורטבק

 

אודי החלה בשיווק הגרסאות המעודכנות של רכב ה-SUV החשמלי – אודי Q4 e-tron 2024, גרסת מרכב קלאסית (320,000 ₪) וגרסת ספורטבק (346,000 ₪)

 

אודי Q4 e-tron 45 בגרסת 2024 מחליף למעשה את דגמי ה- Q4 e-tron 40 ששווקו עד השנה ומציע שדרוג משמעותי בהספק ובביצועים.  בזכות כימיית תאים ויכולת קירור משופרים, הסוללה המעודכנת מאפשרת שיפור משמעותי בהספק ובביצועים, לצד מערכת מתלים משודרגת המספקים יחדיו חווית נהיגה דינמית מבעבר. ה-Q4 e-tron 45 מציע את הטוב מכל העולמות – רכב חשמלי קומפקטי אורבני בתצורת SUV ועיצוב מושך עין, ביצועים דינמיים וחזקים עם הספק שיא של 285 כ”ס וסוללת 82 קוט”ש (77 kWh נטו) המביאים ליכולת טעינה מקסימאלית מוצהרת של 135kW. 

 

מפרט אודי Q4 אי טרון 2024

 

אודי q4 2023
אודי q4 2024

 

עיצובו של הרכב הכולל חזית רחבה נותר כשהיה לרבות השבכה המיוחדת בצורת מתומן, הכוללת בצדדיה כונסי אוויר המדמים ראשי חיצים יחד עם החתימה העיצובית המוכרת של יחידות התאורה הקדמיות. המראה השרירי מושג גם בעזרת “כתפיים” תפוחות בצדי הרכב לצד המאפיינים המוכרים כמו חצאיות שחורות, תאורת LED קדמית ואחורית כסטנדרט (LED Matrix בחבילת ה-Tech Pack), מסילות גג בגוון אלומיניום בגרסת ה- SUV, וחבילת העיצוב High Gloss, כשצמיגי W-Spoke Aero באפור גרפיט עם חישוקי 19″ משלימים את המראה הדינאמי. גרסת הספורטבק מצוידת גם בחבילת S-Line, הכוללת פגושים וסבכת S-line, חישוקי 20” ומתלים ספורטיביים. ה-Q4 e-tron 45 גם מציע מערכת מתלים משופרת, בהתאם ל- DNA של המותג, המספקת איזון טוב יותר בין חווית נוחות, נהיגה דינמית ויציבות.

 

אודי q4 חשמלי חדש
הספק מירבי 285 כ”ס. אודי q4 חשמלי

 

הדור החדש של האודי Q4 e-tron 45 מציע חוויה דינמית מבעבר עם מנוע חשמלי בעל הספק מרבי של 285 כ”ס ומומנט מרבי של 55.6 קג”מ, לעומת 204 כ”ס ו-31.5 קג”מ של הדגם היוצא ו-6.7 שניות לתאוצה מאפס למאה קמ”ש (לעומת 8.5 בגרסה היוצאת). תוספת הכוח הזו מתאפשרת בזכות סוללת 82 קוט”ש (77 kWh נטו) משופרת המספקת טווח נסיעה חשמלי עד 525 ק”מ. הסוללה המשודרגת כוללת מערכת ניהול חדשה וכימיית תאים משופרת העוזרים, לצד שיפור ביצועי הרכב, גם להשיג שיפור במהירות הטעינה המקסימאלית המוצהרת (135kW). לסוללה ב- Q4 e-tron 45 פונקציית המגבילה באופן אוטומטי את רמת הטעינה ל-80 אחוזים על מנת להאריך את חייה. 

 

Q4 e-tron 45
תא נהג. Q4 e-tron 45

 

אבזור נוחות וטכנולוגיה

 

החלל הפנימי וסביבת הנהג מעוטרים בפאנל מרכזי המחולק לאזורים נפרדים עם שתי תצוגות שונות עם לוח מכוונים דיגיטלי Audi Virtual Cockpit 10.25″ לצד מסך מולטימדיה מרכזי של 10.1″, כולל מערכת Audi Sound System עם 8 רמקולים ו-180W. סביבת הנהג מאובזרת בהגה ספורט קטום בחיפוי עור, עם שליטה על מע’ המולטימדיה ועל דרגות ה-recuperation עיצוב פנים בחיפוי אלומיניום, בקרת אקלים מחולקת ל-3 אזורים, חלונות אחוריים כהים, קדמיים אקוסטיים, חלון גג פנורמי חשמלי, חבילת תאורת אווירה מרחבת, ומושבים קדמיים מתכווננים חשמלית עם תמיכה לגב התחתון, פתיחה וסגירה חשמלית לדלת תא המטען, מפתח חכם, מקרני לוגו Audi ממראות הרכב, שקע DC וכבל טעינה חשמלי לעמדות טעינה ציבוריות (3 Mode).

חבילת ה-Tech Pack כוללת בנוסף Virtual Cockpit Plus, Augmented reality head up display, מערכת ניווט מקורית, תאורת LED Matrix, מצלמת 360, מע’ עזר לעומסי תנועה, ומערכת שמע פרימיום מסוג Sonos  עם 10 רמקולים 580W. 

 

Tech Pack
החל מ-320,000. אודי Q4

 

בטיחות

 

אודי Q4 e-tron 45 מצוייד בשלל מערכות בטיחות אקטיביות מתקדמות כסטנדרט, עם מערכת Lane Change Assistance לסיוע בזיהוי רכב בשטח מת והתרעה ביציאה מהרכב במצב של זיהוי סכנה, Lane Departure Warning – מערכת אקטיבית למניעת סטייה מנתיב הנסיעה,  Pre Sense Front (מערכת לניטור מרחק מלפנים ובלימה אוטומטית בעת חירום), מערכת Pre Sense Rear  – מערכת המסייעת למניעת התנגשות מאחור, חיישני חנייה קדמיים ואחוריים, מצלמת רוורס, מע’ High Beam Assist (למניעת סינוור), בקרת שיוט אדפטיבית, ועוד. 

 

מחיר: אודי Q4 e-tron החל מ-320,000 ₪

מחירו של גרסת Q4 e-tron SB החל מ-346,000 ₪

בתוספת אגרת רישוי בסך 558 ₪

מפרט אודי Q4 אי טרון

שומרת סוללה: אודי Q4 אי טרון החשמלית – סקירה וחוות דעת

 

* כל הנתונים המפורטים מעלה הינם נתוני יצרן הרכב מבדיקות המבוצעות בהתאם לתקינה האירופאית לרכבים שיוצרו עבור השוק האירופאי. טרם החל ייצור הרכבים עבור ישראל ובהתאם ייתכנו שינויים בנתונים המצוינים מעלה עם התחלת הייצור על בסיס המפרט הישראלי. אבזור ואפיון הרכב עשוי לשנות את תכונות וביצועי הרכב. הנתונים המצוינים בהודעה אינם מתייחסים לנתונים של רכב ספציפי אלא נועדו, בין היתר, לאפשר השוואה בין דגמי רכב שונים. 

** אבזור ואפיון הרכב עשוי לשנות את תכונות וביצועי הרכב כגון: משקל, אווירודינמיקה טווח נסיעה וצריכת חשמל. כמו כן, טווח הנסיעה וצריכת האנרגיה בפועל עשויים להשתנות ומושפעים מגורמים שונים, כגון, אך לא רק: הרגלי נהיגה ושימוש בטעינה, מזג אוויר, תנאי הדרך, גיל הסוללה ותחזוקת הרכב, קיבולת הסוללה ברכב חשמלי מצטמצת לאורך הזמן ובהתאם לאופי השימוש.

*** אפשרות החיבור למערכת המולטימדיה והיקף השימוש בה תלויים ביצרניות המכשיר הסלולארי ובאפליקציות השונות. ייתכנו מגבלות בחיבור ו/או בשימוש אשר הינן תלויות ביצרן או יבואן הרכב ואינן באחריותם.

****מערכות הניווט, העזר והבטיחות המותקנות ברכב נועדו לסייע לנהג במגבלות המערכות ולא נועדו להסיר מאחריותו של הנהג.

 

follow and like
fb-share-icon0

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

nineteen − nineteen =