אליפות ישראל במרוצי דראג חול המועד סוכות 12-13 באוקטובר 2022

Print this page
Email this to someoneTweet about this on TwitterShare on Facebook
 אליפות ישראל במרוצי דראג 2022
אליפות ישראל במרוצי דראג

 

אוהבים מכוניות ואקשן? הסבב השני של אליפות ישראל במרוצי דראג יתקיים בחול המועד סוכות

 

אחרי הצלחת הסבב הראשון של אליפות ישראל במרוצי דראג, מגיע הסבב השני שיהיה גדול יותר, רועש יותר ובעיקר – מהיר יותר. מי יזכה בתואר הרכב המהיר בישראל? חגיגה מוטורית כאן בישראל.

 

בחול המועד סוכות, בתאריכים ה-12 וה-13 באוקטובר, יערך במנחת דימונה הסבב השני של אליפות ישראל למרוצי דראג – Race Masters, בהפקת קבוצת מיכאל חן מרוצים בשיתוף ההתאחדות לנהיגה ספורטיבית מכוניות וקארטינג בישראל. מרוץ דראג הוא מרוץ בקו ישר של זוג רכבים המוזנקים ממצב סטטי באמצעות רמזור. אורכו של מסלול המרוץ הינו 402 מטרים (רבע מייל), והמנצח עולה לשלב הבא.

מדובר למעשה ביומיים עמוסי אקשן ואדרנלין של קרבות ראש בראש נגד השעון של הרכבים הכי חזקים ומהירים בישראל. 

 

מרוץ דראג

 

הרכבים המתחרים אינם רכבים סטנדרטיים. למעשה, מאחורי כל רכב מתחרה הושקעו עשרות ואף מאות שעות בבנייתו, שיפורו והתאמתו למרוץ, מה שהופך את המרוץ למותח וצבעוני במיוחד. מבין השיפורים תוכלו למצוא מגדשי טורבו ענקיים, צמיגים רחבים ודביקים שאינם חוקיים לכביש הציבורי, מחשבי ניהול חיצוניים, חלקי מנוע מחוזקים (בוכנות, טלטלים ועוד), קלאצ’ים מחוזקים, ועוד ועוד ועוד. עלות השיפורים ברוב המקרים עולה על עלות הרכב עצמו והספקי המנועים מוכפלים פי כמה, ומגיעים למאות כוחות סוס (ובחלק מהרכבים גם עוברים את ה-1,000 כ”ס!).

 

מרוץ מכוניות   מרוצי דראג ישראל

מירוצי מכוניות דימונה ערד

 

 

באליפות הדראג ישתתפו כ-90  מתחרים, מתוכם שלוש נשים, אשר יתחרו ב-3 קטגוריות: הנעה קדמית, הנעה אחורית והקרם דה לקרם – הנעה כפולה. על קו הזינוק יעמדו זה לצד זה שלל רכבים שהותאמו במיוחד למשימה: החל מפיאט אונו ישנה ועד ניסאן GTR חדשה. כולן משופרות, רועשות ונהוגות על ידי נהגים אמיצים במיוחד.

קטגוריית ההנעה הכפולה תציג רכבים שיזנקו מעמידה כמו פגז שנורה מלוע של תותח. ארבעת הגלגלים העטופים בצמיגים דביקים במיוחד יבעטו את הרכב בתאוצה מפילת לסתות לעבר קו הסיום, חלקם יחצו את קו הסיום בזמן נמוך מ-10 שניות ובמהירויות הנושקות ל-300 קמ”ש. קטגוריית ההנעה האחורית תאפשר לקהל לצפות בנהגים הנאבקים להאיץ את הרכבים המשופרים מבלי לסטות מהמסלול. כח המנוע האדיר יסחרר את הגלגלים האחוריים שידחפו את האוטו חזק קדימה. סחרור הגלגלים האחוריים עלול לסבסב את הרכבים על המסלול. דרמה אמיתית. קטגוריית ההנעה הקדמית תציג נהגים שיאבקו על כל טיפת אחיזה לאורך המסלול באמצעות צמיגי ענק שיותקנו בסרן הקדמי. חגיגה מוטורית.

 

מירוץ דימונה

דימונה מירוץ מכוניות דראג

 

דורון קאופמן (Motorheads) ינחה את האירוע, ובקטעי ההפסקה מפיקי האירוע ידאגו לשעשע את הקהל באמצעות מופעי דריפטים (החלקות) צבעוניים במיוחד שיערכו על ידי נהגים מהמוכשרים בישראל שינהגו ברכבים שהותאמו במיוחד למשימה. לקהל שיגיע להפנינג המוטורי יוצעו מקומות ישיבה מוצלים עם ראות מצויינת למסלול המרוץ, מוזיקה ודוכני מזון. במתחם ה-VIP יחולקו מתנות ומשקאות אנרגיה של חברת מונסטר.

אז מי יהיה המנצח בכל קטגוריה ואיזה רכב יוכתר לרכב המהיר בישראל?

 

רכישת כרטיסים

 

לוח זמנים:

 

12/10/2022 יום ד’ חוה”מ סוכות

 

12:00 – כניסת קהל 

13:00 – 12:00 – אימונים וקביעת זמנים 

16:30 – 13:30 – קרבות הדירוג , המלחמה על הזינוק

 

13/10/2022 יום ד’ חוה”מ סוכות

 

12:00 – פתיחת שערים לקהל

13:00 – 12:00 – תחילת קרבות הניפוי

13:30 – 13:00 – הפסקת צהריים

14:30 – 13:30 – המשך קרבות הניפוי 

16:00 – 14:30 – מקצי הגמר

16:30 – טקס גביעים והגרלה של פרס לקהל

 

*לוח הזמנים הוא לו״ז בסיסי ונתון לשינויים

 

follow and like
fb-share-icon0

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

14 − six =