לקסוס מציעה 10 שנות אחריות (או 160,000 קילומטרים) על דגמיה

Print this page
Email this to someoneTweet about this on TwitterShare on Facebook

 

לקסוס אחריות
עד 10 שנות אחריות. לקסוס

 

עד 10 שנות אחריות על דגמי לקסוס: הצעה ראשונה מסוגה בתחום רכבי הפרימיום בישראל. לקסוס תאפשר ללקוחותיה, להאריך את האחריות על הרכב עד ל-10 שנים או 160,000 ק”מ, המוקדם מבניהם, בתוספת תשלום של 990-1,300 שקלים לשנה

 

לקסוס ישראל בצעד חדשני וייחודי בתחום רכבי היוקרה בישראל: תציע ללקוחותיה לרכוש הארכת אחריות על הרכב שרכשו ממותג היוקרה היפני, ממועד תום אחריות היצרן לשנה או 15,000 ק”מ, עד 10 שנים או עד 160,000 ק”מ, המוקדם מבניהם. התוכנית, הראשונה מסוגה בתחום רכבי היוקרה בישראל, מאפשרת למי שרכש לקסוס בישראל (גם לרוכשי היד השנייה) המשך הנאה מהשימוש ברכב במהלך תקופת זמן של עד עשור מיום הרכישה, ללא דאגה לתיקונים ולעלויות חריגות במהלך תקופת הארכת האחריות.

התוכנית להארכת האחריות עד ל-10 שנים, מופעלת עם תום תקופת האחריות המקורית של היצרן ומהווה תכנית השלמה להארכת אחריות לשנה רביעית וחמישית אותה כבר מפעילה לקסוס ישראל עבור לקוחותיה. הארכת האחריות, שעלותה בין 990 שקלים ל-1,300 שקלים לשנה (בהתאם לדגם הרכב), תוצע בכל מרכזי השירות של החברה ותופעל בהתאם לתנאי תעודת האחריות המופיעים באתר החברה. אם הרכב נמכר במהלך תקופת האחריות המורחבת, זו תעבור לבעל הרכב הבא.

 

סקר JD Power 

 

תכנית הארכת האחריות החדשה מתאפשרת לאור סקרי לקוחות חיוביים ומוניטין טוב של המותג. בניהם הסקר שעורך מכון JD Power האמריקני, הסוקר מדי שנה את איכות ואמינות דגמי הרכב הנמכרים בארה”ב וכבר מעל לעשור, שנה אחר שנה מכתיר את המותג כאמין ביותר. הסקר, הנחשב למרכזי בתחום, סוקר את דגמי הרכב בקטגוריות כגון מנוע ותיבת הילוכים, תפקוד מערכות הבטיחות המתקדמות, איכות המתגים והצגים, בקרת האקלים, איכות המושבים, עמידות תא הנוסעים, עמידות חלקי מרכב הרכב החיצוניים וחווית הנהיגה של בעלי הרכב.

השירות מתווסף למגוון שירותי פרמיום נוספים המוצעים ללקוחות לקסוס בישראל – משירותי שינוע של הרכב למרכזי השירות בעת הצורך, דרך שרות רכב חלופי, יועץ שירות אישי, הארכת אחריות לסוללה היברידית בדגמים היברידיים ועד למוקד קונסיירג’ המטפל בפניות של הלקוחות לשירותים אישיים כגון הזמנת מתנות לקרובים וחברים, שליחת פרחים, הזמנת מקומות במסעדות, מלונות ועוד. שירותי הפרמיום של לקסוס ישראל תואמים את רוח ה”אומוטנשי” היפנית, המהווה את תפיסת העולם המרכזית של מותג היוקרה היפני, ושמשמעותה להעניק ללקוח חווית אירוח ייחודית ואישית.

לקסוס (Lexus) מציינת בימים אלה 16 שנים לתחילת השיווק בישראל, במהלכן נמכרו למעלה מ-16,700 מכוניות. מספר הלקוחות של החברה הוכפל בחמש השנים האחרונות. ב-2021 ציינה החברה מכירות של 1,870 כלי רכב.

 

 

follow and like
fb-share-icon0

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

19 − two =