אפולו פאוור מסכמת רבעון ומצהירה על הזמנות נוספות לכלי-רכב מסחריים

Print this page
Email this to someoneTweet about this on TwitterShare on Facebook

 

יריעה סולארית
עודד רוזנברג מנכ”ל אפולו עם יריעה סולארית במפעל ביקנעם. צילום” רמי זנגר

 

אפולו פאוור מסכמת רבעון ומצהירה על הזמנות נוספות בתחום ציי הרכב המסחריים. הפיילוט להתקנת יריעות סולאריות על משאיות וכלי רכב מסחריים צלח – חסכון של 5-8% בצריכת הדלק, ופליטות מזהמים

 

אפולו פאוור הישראלית מדווחת על תוצאותיה הכספיות לרבעון השני של 2023, וחושפת הזמנות לרכישת מערכות סולאריות, המבוססות על היריעה הסולארית הגמישה שפיתחה, על גבי 40 משאיות של חברת שטראוס, שמרביתן כבר הותקנו, וזאת לצורך הפחתת פליטת פחמן דו-חמצני וחיסכון בצריכת דלק שיביא לחיסכון כספי. את היריעות הגמישות ניתן להתקין על כל כלי תחבורה כבד, וכך לנצל את שטח הגג הגדול שיש בכל משאית ואוטובוס.

הזמנה זו מגיעה לאחר תקופת פיילוט שארכה כחצי שנה, במסגרתה הוכיחו היריעות הסולאריות של אפולו פאוור, חסכון של 5-8% מצריכת הדלק של הרכב ובכך מוחזרת ההשקעה בתקופה הקצרה משנה. התקנת יריעה סולארית על משאית בודדת יכולה להפחית את פליטת ה-CO2 בכארבעה טון בשנה ולהפחית באופן משמעותי את צמצום הרעש במרכזי הערים. היריעות הגמישות של אפולו  עברו בדיקות מחמירות במעבדות מובילות באירופה, ובזכות טכנולוגיה מיוחדת וגמישות, הן עמידות בפני תזוזות, טלטלות ופגעי מזג אוויר, והן כמעט ואינן נזקקות לתחזוקה או טיפול.

אלפי מוצרי after market של החברה הותקנו במגוון כלי רכב (לרבות אוטובוסים, משאיות, כלי רכב צבאיים ורכבים פרטיים) כולל ע”י חברות מובילות, ועשרות פיילוטים על גבי כלי רכב שונים בגיאוגרפיות שונות הסתיימו בהצלחה, תוך הוכחת חסכון בדלק וצמצום פליטות. על כן פועלת החברה לקידום הפצת הפתרון שפיתחה בעולם, במקביל לפיתוח פתרון למשאיות קירור ופיתוח ייעודי למשאיות מסוג סמי-טריילר (גורר-תומך). לאור זאת, רואה החברה בשוק ציי המשאיות והאוטובוסים מנוע צמיחה משמעותי בשנים הקרובות.

בנוסף, נערכת אפולו פאוור למעבר לייצור מלא במפעל החדש לקראת השלמת תקופת הרצה ובדיקות ומפרסמת את עיקרי תוצאותיה הכספיות לרבעון שהסתיים ב 30 ביוני 2023. בין היתר מדווחת החברה על גידול של כ- 36% בהכנסות לסכום של 1.413 מיליון ₪, הנובע מגידול פעילות החברה, וזאת לעומת הכנסות שעמדו על 1.041 מיליון ₪ ברבעון המקביל אשתקד. 

בחודש יוני האחרון השתתפה אפולו פאוור בתערוכת Intersolar Europe, אחת מתערוכות הסולאר המובילות בעולם, שם הציגה את מוצריה, לרבות פתרון לגגות קלים, סוכך סולארי ומכסה המנוע שפותח עבור חברת יונדאי. למיטב ידיעת החברה ומהתרשמותה במהלך התערוכה, השוק של גגות קלים, אשר הינו אחד משווקי היעד העיקריים של החברה, הולך וגדל, וכך גם הדרישה לפתרונות בתחום. בהקשר זה, סבורה החברה כי יש לה יתרון בשוק זה אשר יכול לסייע לה להפוך לשחקן משמעותי בו.

 

עודד רוזנברג, מנכ”ל אפולו פאוור: “שילוב היריעות הסולאריות הגמישות בציים מסחריים של משאיות ואוטובוסים צפוי להיות אחד ממנועי הצמיחה של אפולו ועתיד לחסוך דלק, כסף ופליטות מזהמים לחברות רבות,  אנו צופים כי בקרוב תהיה אפולו פאוור מובילת שוק בתחום. אני מברך את שטראוס ומאיר ליסינג על השימוש באנרגיה ירוקה לטובת הסביבה ולטובת בריאות הציבור”. 

 

אודות

אפולו פאוור (באמצעות חברת הבת סולארפיינט), הינה חברה המפתחת, מייצרת ומוכרת מוצרים ופתרונות טכנולוגיים בתחום האנרגיה הסולארית. מוצרי החברה מבוססים על טכנולוגיה של יריעה סולארית גמישה, יעילה ועמידה הניתנת ליישום במגוון שימושים, וייעודה להפוך כל משטח תחת פני השמש למשטח מייצר חשמל.

 










follow and like
fb-share-icon0

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

4 × 5 =