אפליקציות טיקטוק ספוטיפיי ייכנסו לדגמי אודי ובהמשך לכל מותגי פולקסווגן

Print this page
Email this to someoneTweet about this on TwitterShare on Facebook

 

מולטימדיה אוודי פולקסווגן
אפליקציות חדשות במולטימדיה של דגמי פולקסווגן ואודי

 

 

Harman ו-CARIAD השיקו חנות אפליקציות חדשה ומגוונת עבור יצרנית הרכב פולקסווגן. בין האפליקציות החדשות שהנהג/ת והנוסעים יוכלו ליהנות מהן: טיקטוק, וובקס וספוטיפיי


המכוניות הראשונות שחנות האפליקציות החדה תופיע במולטימדיה שלהן, הן של אאודי – שמצוידות בפתרון הטכנולוגי. אלה ינועו בכבישים מחודש יולי 2023 ומאוחר יותר יצטרפו שאר המותגים בקבוצה. בין השותפים הראשונים הנוספים שאת האפליקציות שלהן ניתן יהיה למצוא במכוניות: מאפו (Mappo) הישראלית של הח״כ לשעבר דדי צוקר, ערוץ מזג האוויר, אתר המשחקים FRVR, אמאזון מיוזיק ו-YELP      

Harman, חברה בת של Samsung Electronics, המתמחה בפיתוח טכנולוגיות למכוניות מקושרות ופתרונות IT אחרים, בשיתוף חברת התוכנה CARIAD המתמחה בפיתוח תוכנה לתעשיית הרכב, השיקו חנות אפליקציות עבור מותגי הרכב של יצרנית המכוניות פולקסווגן. 

המותג הראשון בו יותקן הפתרון במהלך יולי 2023 הוא אאודי (עם מספר דגמים) ואחריו יצטרפו שאר המותגים. חנות האפליקציות תאפשר לנהגים ולנוסעים לגשת לתכנים שיסופקו על ידי אאודי, פורשה ופולקסווגן ולרשימה ארוכה של תכנים מצד שלישי, הכוללים יישומי מוסיקה, וידאו, משחקים, ניווט, מזג אוויר ועבודה מרחוק. התכנים יתעדכנו כל הזמן ובהמשך יתוספו עוד מגוון שירותים. בין שאר השותפים הראשונים שאת האפליקציות שלהן ניתן יהיה למצוא במכוניות: מאפו (Mappo) הישראלית של הח״כ לשעבר דדי צוקר, טיקטוק, ספוטיפיי, ערוץ מזג האוויר, אתר המשחקים FRVR, אמזון מיוזיק, YELP וסיסקו. 

״חוויית השהייה במכונית עוברת לשלב הבא כשהנהגים ייהנו מיתרונות של הפיכת המכונית מכלי רכב לעוזר חכם שמספק שלל חוויות מהסוג הדיגיטלי לנהגים ולנוסעים״, אומרת מיכל גבע, מנכ״לית Harman ישראל. ״יש כאן למעשה חיבור שמקשר את הנהגים עם אורח החיים הדיגיטלי שלהם אותו הם מכירים היטב. כיום אחד הגורמים המבדלים המרכזיים בין מכוניות הוא החוויה בתוך תא הנהג״. לדברי גבע, חנות האפליקציות החדשה משלבת את ה-Harman Ignite Store (שחלקו פותח בישראל) המיועד למערכות אינפו-טיינמנט במכוניות שיאפשר למותגי הקבוצה לנהל את התכנים מצד שלישי ואת הקשר עם משתמשי הקצה. 

לדברי גבע, האפליקציות בחנות החדשה מפגינות עושר רב של תכנים והן נכתבו או הותאמו במיוחד למכוניות. ״החנות מבטיחה שהאפליקציות במכונית עומדות בדרישות האבטחה והבטיחות הגבוהות ביותר בתעשיית הרכב ולמפתחים תשמר היכולת לעדכן אותן ולשדרגן בכל זמן נתון)״. 

 


אודות Harman


החברה מתכננת ומייצרת מוצרים מקושרים ופתרונות עבור יצרני מכוניות, צרכנים וארגונים ברחבי העולם, ביניהם: מערכות מכוניות מקושרות (חכמות), מוצרי אודיו ווידאו, פתרונות אוטומציה ארגוניים ושירותים התומכים באינטרנט של הדברים (IoT). שירותי התוכנה של HARMAN מניעים מיליארדי מערכות ומכשירים ניידים, כשהם מקושרים ומאובטחים על פני כל הפלטפורמות בהן הם פועלים, מהעבודה, דרך הבית ועד למכונית ולמובייל. החברה מעסיקה מעל 30,000 עובדים. בישראל רכשה HARMAN בעבר ושילבה בפעילותה את iOnRoad, מתחום ההתרעות בדרך, Red Bend שמאפשרת לעדכן מרחוק את כלל מערכות התוכנה ברכב (OTA) וחברת הגנת הסייבר לרכב, TowerSec. בשנת 2017 נרכשה החברה על ידי חברת סמסונג אלקטרוניקס תמורת 8 מיליארד דולר.

 

follow and like
fb-share-icon0

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

one × four =