אופנועים חשמליים קלי משקל של CAKE השוודית בישראל מ-42,890 ₪ 

Print this page
Email this to someoneTweet about this on TwitterShare on Facebook

 

 

 

NOICE היבואנית הרשמית של CAKE לישראל, מודיעה היום על תחילת שיווק האופנועים החשמליים הדו-שימושיים וקלי משקל של המותג השבדי בישראל במחירים של החל מ-42,890 ₪ CAKE היצרנית השבדית שיצרה קטגוריה חדשה בעולם הדו-גלגלי – אופנועים חשמליים קלי משקל ברמת איכות מהגבוהות ביותר נוחתת בישראל. האופנועים המעוצבים של CAKE, מפתיעים ביחס כוח/משקל שלהם – עם מומנט מיידי של 25.7 ביחס למשקל של 79 ק״ג בלבד

 

חברת NOICE, היבואנית של CAKE ישראל, הודיעה היום על השקת הפעילות הרשמית של CAKE בישראל. הדגמים הראשונים שישווקו בישראל הינם מסדרת ה-SL של CAKE, אופנועים חשמליים דו-שימושים בעלי רישוי צהוב, בדרגת רישיון A2 מפלטפורמות Kalk ו-Osa הנודעות של CAKE.

CAKE היצרנית השבדית, אחראית על פיתוח של כל הפרטים והמכלולים של דגמי האופנועים, תוך הקפדה יתרה בנוגע להנדסה, לאיכות, לעיצוב, ולטכנולוגיה מתקדמת. הכל מתוך מטרה ברורה להביא חוויה ייחודית וחדשה לרוכבים, ולעורר בהם השראה והתרגשות תוך שילוב ערכי הקיימות והאחריות הסביבתית, שמהווים ערך עליון בפעילותה של CAKE.

 

 

דגמי CAKE מעוצבים באופן ייחודי ויוצא דופן, וכל אחד מדגמיה זכה בעשרות מהפרסים הבינלאומיים היוקרתיים ביותר, כגון IF Design awards. ההכרה בפעילות, בהישגים ובהצלחה של CAKE קיבלה את ביטויה באופן שבו CAKE היא היצרנית הראשונה והיחידה בתחום הדו-גלגלי, שנבחרה כבר שנתיים ברציפות לרשימה היוקרתית של החברות הצומחות והחדשניות ביותר של מגזין FAST COMPANY. בנוסף, פלטפורמת ה-Kalk נכללת ברשימה השנתית האחרונה של המגזין TIME, הכוללת את 100המוצרים משני דרך חיים. מוזיאון הרכב פטרסון הנודע בחר במסגרת תערוכת המהפכה החשמלית להציג את הדגמים של CAKE בתחום הדו-גלגלי, והיא למעשה החברה הצעירה ביותר שמציגה במוזיאון.

בשנתיים האחרונות וכפועל יוצא לביקוש הרב, CAKE פתחה אולמות תצוגה בערים מרכזיות בעולם: ניו יורק, לוס אנג׳לס, סן פרנסיסקו, פריז, מילאנו, לונדון, ברלין, שטוקהולם, ברצלונה, טוקיו, סיאול ועוד. ישראל היא אחת מהמדינות הראשונות מחוץ לאירופה ולצפון אמריקה, והמדינה הראשונה באזור ה-EMEA, שבה CAKE משיקה את פעילותה.

 

 

דגמים:

 

הדגמים הראשונים של CAKE שהגיעו לישראל כוללים את סדרת ה-SL (Street Legal) בעלי רישוי צהוב ובדרגת רישיון A2 (החל מגיל 16). הדגמים מפלטפורמתKalk  כוללים את דגם הקצה Kalk&, Kalk INK& ו-Kalk:work. הדגם מפלטפורמת Ösa כולל את ה- Ösa+, וכולם בעלי תקינה אירופאית (WVTA). לכל הדגמים קיימת אפשרות חיבור ישירה לאפליקציה של CAKE Connect, הכוללת יישומים רבים וממקסמת את חווית הרכיבה ואת חווית המשתמש.

Kalk& – דגם הקצה של פלטפורמת השטח במשקל נוצה של 79 ק״ג בלבד (כולל הסוללה הנשלפת) ובעל פורמלת יחס כוח/משקל ייחודית, הכוללת מומנט מיידי ביציאה מהגלגל האחורי של 252 Nm והספק מירבי של 10 kW. דגם הקצה מצויד במתלים של מותג העל Öhlins (בולמי אוויר, בעלי יכולת כוונון מלאה), אשר פותחו באופן ייעודי לדגם, ובצמיגים דו- שימושיים, שמעניקים לרוכב אפשרויות שימוש ורכיבה יוצאי דופן, הן בכביש הסלול והן בתנאי השטח הפתוח. כל הדגמים של CAKE מגיעים עם סוללות פרימיום נשלפות, בקיבולת של 2.6 kWh המורכבות מתאי ליטיום-יון ברמת האיכות הגבוהה ביותר (זהה לכל פלטפורמת ה-Kalk).

הדגם כולל מהירות מרבית מוגבלת של 90+ קמ״ש, טווח רכיבה עירונית משולבת של 86 ק״מ (WMTC-II), ו-3 שעות רכיבה בשטח. לצורך הנגשת החוויה הייחודית ברכיבה על דגמיה, CAKE יחד עם NOICE השקיעו מאמצים רבים, כך שמחיר הדגמים במשלוח הראשון לישראל, יהיה דומה למחירם בשוק האירופאי. מחירו של ה-Kalk& באירופה הינו 14,860 יורו (לא כולל משלוח, אגרות ומיסים), ומחיר ה-Kalk& בישראל נקבע על סך 62,890 ₪.

 

 

 

Kalk INK& – רב המכר של פלטפורמת ה-Kalk, כולל את אותם טכנולוגיות, הנדסה, מערכות הנעה ובלימה, ורכיבים הזהים לדגם הקצה ה-Kalk&, למעט מערכת המתלים שלו, והצבע השחור של השלדה. המתלים האיכותיים של ה-Kalk INK& (בולמי מזלג קפיצי הפוך MX, בעלי יכולת כוונון מלאה) פותחו באופן ייעודי על ידי מעבדת CAKE, תוך מתן דגש על החוזק והקשיחות הנדרשת. ה-Kalk INK& נהנה גם הוא מפורמולת היחס כוח/משקל המפורסמת של CAKE- מומנט יציאה מהגלגל האחורי של 252 Nm מול משקל של 83 ק״ג בלבד. מחירו ה-Kalk INK& בישראל הוא 52,890 ₪. 

Kalk :work – הדגם החדש של פלטפורמת ה-Kalk מיועד לשרת רוכבים, שמרכיב רכיבת השטח מהווה חלק מרכזי עבורם. גם ה-Kalk :work חולק את אותו מפרט ומרכיבים זהים לדגם ה-Kalk INK&, אולם הוא בעל הספק מירבי של 11 kWh, צמיגי שטח (”3.5X”18) איכותיים של Continental. מובן, שגם דגם זה נהנה מפורמולת יחס ההספק של CAKE-  מומנט יציאה מהגלגל האחורי של 252 Nm מול משקל של 83 ק״ג בלבד. יתר הנתונים (קיבולת סוללה, טווח רכיבה ומהירות מרבית) זהים לדגם ה-Kalk INK&. מחירו ה-Kalk :work בישראל הוא 57,890 ₪. 

 

electric bike
CAKE אופנוע חשמלי

 

Ösa+ – פלטפורמת ה-Ösa המהפכנית והמודולרית של CAKE מאפשרת להוסיף ולהצמיד למוט השלדה המרכזי, באמצעות מהדקים (פטנט בלעדי של CAKE), עזרים ואביזרים שונים בהתאם להעדפת הרוכבים. זאת החל מסלי נשיאה, ארגזי כלים, מנשא לגלשן ועוד מאות עזרים המותאמים לפלטפורמה.

פלטפורמת ה-Ösa נוחלת הצלחה אדירה אצל הרוכבים במרחב האורבני, המבקשים גם יכולת רכיבה בשטח הפתוח, ואף שימושיות מגוונת בהפעלה ובשימוש. ה- Ösa+  נהנה מהספק מרבי של 9 kW, בלימה משולבת (CBS), הוא מצויד במתלים ייעודים של CAKE ובצמיגים דו-שימושיים ומשקלו 89 ק״ג בלבד. לסוללת הפרמיום הנשלפת של ה- OSA+ קיבולת של 2.5 kWh, והיא מספקת טווח רכיבה עירונית מעורבת של כ-84 ק״מ (WMTC-II). סוללה זו כוללת גם שקעי יציאה של V5 ושל V12 לטובת הטענת מכשירי חשמל שונים, החל מטלפונים ניידים, מחשבים וטאבלטים, וכן ומכשירי חשמל בינוניים אחרים, מה שהופך את ה-  Ösa+לתחנת כוח על גלגלים. בזכות העיצוב, החדשנות, הטכנולוגיה האיכות והביצועים, פלטפורמת ה- Ösa זכתה בעשרות מהפרסים הבינלאומיים היוקרתיים ביותר.

המחיר לדגם +Ösa הוא החל מ-42,890 ₪.

 

electric bikes
אופנוע חשמלי חדש

 

חווית רכיבת המבחן של NOICE כוללת הדרכה מקצועית ומפורטת על ידי מדריכי רכיבה מקצועיים, ליווי צמוד לאורך כל ביצוע הרכיבה, הכולל דגשים, הסברים והדגמה בנוגע לדגמים השונים. בנוסף, מסלול רכיבת המבחן כולל גם רכיבה בכביש סלול וגם רכיבה בתנאי שטח פתוח. את ההרשמה המוקדמת לרכיבות המבחן ניתן לבצע באתר של NOICE. ההרשמה תוכל להתבצע מראש בלבד ובאמצעות הרישום באתר, והיא תכלול אפשרות רכיבה על כל אחד מהדגמים.

 

לדברי עופר מרדכי מנכ”ל  NOICE: ״אנו גאים להביא את הבשורה החדשה של CAKE לישראל. מדובר בקטגוריה חדשה לחלוטין בעולם הדו-גלגלי של אופנועים קלי משקל, המשלבים יכולות רכיבה מתקדמות בתנאי השטח הפתוח… באמצעות מערכת היחסים ההדוקה שיש ל-NOICE עם CAKE, ולמרות הביקוש הגלובלי לדגמיה, CAKE הקצתה לטריטוריה הישראלית כמות מלאי מוגבלת, אך מספקת לשלב הכניסה לשוק הישראלי.

מערכת היחסים ושיתוף הפעולה ההדוק שלנו עם היצרן מקבלים את ביטויים גם במחירי הדגמים, שקרובים מאוד למחירם בשוק המוצא, זאת מתוך רצון משותף להנגיש את הדגמים השונים לקהל הרוכבים הישראלי, ולסייע ל- CAKE במשימתה העיקרית – האצת המעבר לעולם ללא פליטות מזהמים.

אנו מזמינים את קהל הרוכבים לחוויית רכיבת המבחן על אחד מדגמי CAKE באמצעות ההרשמה באתר שלנו, מכיוון שמתוך ניסיון, אנו מאמינים ששום מילה, תיאור, תמונה או סרטון יכולים באמת להמחיש את החוויה הקסומה והייחודית ברכיבה על אחד מדגמי CAKE. אנו מוקירים תודה רבה ומיוחדת לקבוצת EV MOTORS מחלוצות המהפכה החשמלית בישראל על שיתוף הפעולה, התמיכה והסיוע. אנו שמחים על הזכות ש-EV MOTORS העניקה לנו, מתוך חזון, ערכים ומטרה מרכזית משותפים – האצת המהפכה החשמלית בישראל.”

 

אולם תצוגת ה-pop up הראשון של NOICE, שבו מוצגים דגמי CAKE, הוקם במרכז המבקרים של EV MOTORS ברחוב גיבורי ישראל 30 בנתניה. הוא כולל גם מתחם רכיבות מבחן, זאת במסגרת שיתוף פעולה של NOICE עם קבוצת EV MOTORS.

 

 

follow and like
fb-share-icon0

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

twelve + eight =