הון נשי: אירוע Women in Mobility במרכז החדשנות של פורד

Print this page
Email this to someoneTweet about this on TwitterShare on Facebook
מרכז החדשנות של פורד
אורלי גרופר מסיידת Women in Mobility, ואפרת בריט מרום, COO, שאירחה את אירוע הנטוורקינג במרכז החדשנות של פורד בתל אביב

 

אחרי לא מעט שנים בתחום הרכב והטכנולוגיה, יזמות, שיווק, ניהול כנסים כמו הכנס הגדול והמוכר אקו מושן, אורלי סול גרופר, הכירה היטב את הפוטנציאל הענק שיש בחיבור בין אנשים, חברות ורעיונות באירועי הרכב, הביוטק והייטק בישראל. היה שם הכל, שיחות קולחות, הון אנושי איכותי, חיבורים מוצלחים, אבל כמעט ולא היו שם נשים. אירועים ענקיים, כנסים בינלאומיים פה בישראל, ונשים, אין. כשהואקום, הריק המגדרי היה ממש ניכר, והצורך בעוד הון אנושי של נשים, זעק והדהד, החליטה סול גרופר, ב-2018 ליזום בעצמה יוזמה קטנה גדולה, ולהקים קהילה של נשים מתחומי הרכב-הייטק-ביוטק, WIM (Women in Mobility).

בהגדרה, WIM (Women in Mobility) רשת, קהילה, של נשות מקצוע במגוון תחומים, ומשלל הסקטורים; סטארטאפים, תעשייה, משקיעים, פקידי ממשל, נותני שירותים ועוד. כשהמטרה היא להגדיל את מספר הנשים בתחום, לאפשר פלטפורמה לשיתוף הזדמנויות עסקיות ואחרות, לבחון סינרגיות וחיבורים בין אנשים וחברות, ולספק כלים לצמיחה.

בשנים האחרונות התקיימו אירועים קטנים וגדולים, נפתחו קבוצות ברשתות החברתיות, נרקמו חוגים, וחיבורים שהכניסו בצורה מובהקת נשים לתוך הכנסים הגדולים, וחיזקו את הזרם ההולך והגובר של שילוב נשים בתחומים “לא נשיים”.

 

פורד ישראל
הזמנה לאירוע הנטוורקינג של WIM

 

Women in Mobility

 

האירוע האחרון של Women in Mobility, התקיים במרכז החדשנות של פורד בתל אביב, בתזמון מצוין ומיקום נהדר. מפגש הנטוורקינג המיוחד בין קבוצת נשים, חלוצות מתחום האוטומוטיב בישראל, התקיים בקומת ה”גאראז'” של מרכז החדשנות, במקום בו עובדים על טכנולוגיות רכב חדשות, שעוד נשמע עליהם.

מרכז החדשנות של פורד אומנם פועל בישראל 4 שנים בלבד, אך זה לא מנע ממנו לבסס את מעמדו כשחקן מוביל בעולמות התחבורה החכמה, אשר מגשר בין חברות הטכנולוגיה המקומיות לענקית הרכב האמריקאית.

המרכז שנחנך במעמד יו”ר החברה ביל פורד בתל אביב, פועל להרחבת תחומי המחקר הגלובלי של החברה ומהווה כנציגות הרשמית של פורד בישראל. צוותי המהנדסים המקצועיים עוסקים מידי יום באיתור חברות סטארט-אפ וטכנולוגיות בתחומי הקישוריות, החיישנים, אבטחת מידע למכוניות ואף מבצעים ניסויים משמעותיים על כבישי ישראל.

 

מרכז פורד
הזדמנות לחיבורים וצמיחה בין נשים בתעשיית הרכב, הייטק וביוטק

 

האירועים של קהילת הנשים התחיל בהיכרות הנשים המשתתפות דרך פעילות חברתית, בה כל אחת מציגה את עצמה ואת פועלה או עיסוקה, והזדמנות לגשת ולפתוח בשיחה, להכיר ולהתחבר למי שיש איתה פוטנציאל של עשייה משותפת. אירועי קהילת הנשים מתרחשים אחת לכמה חודשים, כשכל פעם מתחדד הצורך בהם ובחיבור בין נשים לנשים בתעשיה, ובמגוון תחומים וסקטורים בישראל.

 

Women in Mobility

 

 

follow and like
fb-share-icon0

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

5 × 3 =