הונגצ’י e-HS9 גרסה חדשה 2023-24 (515 ק”מ) ב-499,000 שקלים

Print this page
Email this to someoneTweet about this on TwitterShare on Facebook

 

e-HS9
הונגצ’י e-HS9

 

סמלת, יבואנית HONGQI משיקה בישראל גרסה עדכנית וחדשה לרכב החשמלי היוקרתי שלה – הונגצ’י e-HS9 EXCLUSIVE LR, הכוללת  שיפורים טכנולוגיים, אבזור יוקרה, וטווח נסיעה חשמלי עד 515 ק”מ. המחיר? 499,000 ש”ח  

 

סמלת, יבואנית HONGQI (הונגצ׳י) בישראל, משיקה את ה-HS9 EXCLUSIVE LR, רמת גימור חדשה לרכב היוקרה החשמלי במחיר של 499,000 ש”ח. לגרסה החדשה שיפורים טכנולוגיים חדשניים, וכן הרכב מציע סוללה גדולה יותר בעלת קיבולת של 120kWh קוט”ש, המאפשרת טווח של עד 515 קילומטרים בטעינה מלאה.

 

הונגצ'י e-HS9
הונגצ’י e-HS9 EXCLUSIVE LR

 

בנוסף, רמת הגימור כוללת את כל מאפייני הבטיחות המתקדמים ביותר ואבזור יוקרתי של רמת הגימור EXCLUSIVE, זאת בתוספת חישוקים קלים במידה “22, מערכת שמע פרמיום בעלת 16 רמקולים ומבשם אלקטרוני לרכב. 

הונגצ’י E-HS9 מאופיין בעיצוב ייחודי ויוקרתי המשלב קווי אורך מוקפדים המדגישים את העיצוב העדכני של דגם ה-הונגצ’י, הכולל פנסי Matrix Led קדמיים עם תאורת קבלת פנים יוקרתית, גריל ייחודי, שעוצב בהשראת מפל מים זורם ודינמי, פס לד אדום מלפנים – סממן עיצוב ייחודי למותג מראשית ימיו, ידיות נסתרות המשמרות עיצוב נקי ומשפרות את מקדם הגרר, גג פנורמי מלא עם פתיחה חשמלית, שמשות אקוסטיות וטכנולוגיית ביטול רעשים על ידי תדרים נגדיים.

 

e-HS9 2024

רכב חשמלי 6 מקומות
הונגצ’י e-HS9 שישה מקומות

 

תא נהג

סביבת הנהג מאובזרת בקונסולה מרכזית בעיצוב עץ אגוז, 4 מסכים ענקיים לשליטה ברכב וחיפוי עור רך בסביבת הנהג. בנוסף, הגה מתכוונן חשמלית, תאורת ,אמביינט” עם מגוון צבעים רחב, שורת מושבים שלישית עם קיפול ופתיחה חשמליים, מסך 9″ לשליטה על בקרת האקלים בכל שורות המושבים, מצלמת 360 מעלות ומבט עם תצוגת 3D וזוויות וסגירה רכה לדלתות.

לדגם מושבים חשמליים מחוממים ומאווררים, עם אופציית מסאג’ במושבים הקדמיים, מושבי “קפטן” חשמליים מחוממים ומאווררים בשורת המושבים השניה, וצמד מושבים עם קיפול ופתיחה חשמליים בשורת המושבים השלישית. למושבים תפירה צרפתית כפולה בצורת יהלומים, ריפודי עור Nappa.

 

הונגצ'י
הונגצ’י בישראל

 

הונגצ’י e-HS9 EXCLUSIVE LR סוללת 120 קוט”ש, במחיר 499,000 שקלים

עד היום נמסרו כ-170 יחידות של דגם ההונג’י HS9 בישראל

 

מחלקה ראשונה: רכבי 7 מקומות יוקרתיים החל מ-400 אלף שקלים

הענק הירוק: הונגצ’י E-HS9 (ברמת Exclusive S6) מבחן דרכים

הונגצ’י E-HS9 רכב יוקרה חשמלי (551 הספק) מ-399,000 שקלים

 

follow and like
fb-share-icon0

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

2 × five =