סובארו BRZ החדשה במלאי מוגבל (150 יחידות) מ-229,900 שקלים 

Print this page
Email this to someoneTweet about this on TwitterShare on Facebook
סובארו BRZ החדשה מחיר
סובארו BRZ החדשה 2023

 

 

סובארו BRZ 2023 החדשה מושקת בישראל, עם מנוע קדמי והנעה אחורית, מנוע בנפח 2.4 ליטרים המפיק 228 כ”ס, מומנט של 25.5 קג”מ, המשודך לתיבה אוטומטית. שתי רמות גימור, החל מ-229,900 ₪ 

 

סובארו BRZ מכונית ספורט אייקונית בעלת מנוע קדמי והנעה אחורית, המוטמעים בה פיתוחים טכנולוגיים של עשרות פיתוח של מחלקת הנדסת הספורט המוטורי של סובארו. היא בעלת משקל עצמי נמוך וחלוקת משקל 53:47, שיוצרים מכונית ספורטיבית אמיתית. ה-BRZ תשווק בשתי גרסאות – BRZ Premium MT Final Editionו- BRZ Limited AT Final Edition.

סובארו BRZ החדשה חזקה יותר ומונעת על ידי מנוע בוקסר (שטוח) בטכנולוגיית הזרקת דלק ישירה בנפח 2.4 ליטרים המפיק 228 כ”ס, מומנט של 25.5 קג”מ ומערכת תזמון שסתומים משתנה המייעלות את תגובת המנוע בכל טווח הסל”ד עד לקו האדום שנמצא ב-7,500 סל”ד. הודות לבוכנות, הנעות אחת כנגד השנייה ומאזנות רעידות מנוע, מנוע הבוקסר פועל בצורה חלקה בכל תחום הסל”ד. כמו כן, מנוע הבוקסר מאפשר גם מיקום נמוך וקרוב יותר למרכז הרכב, ובכך תורם לשיפור האיזון ולמרכז כובד נמוך, ובכך, תורם לתגובה דינמית טובה.

 

סובארו BRZ
סובארו BRZ בישראל

 

סובארו BRZ מגיעה בשתי גרסאות, האחת עם תיבת הילוכים ידנית והשנייה עם תיבת הילוכים אוטומטית בעלת 6 הילוכים המציעה אפשרות להעברת ההילוכים באמצעות משוטים מאחורי ההגה, והתאמת סל”ד אוטומטית בעת הורדת ההילוכים (Rev-Matching), על מנת שתוכל לבחור בין נהיגה נוחה ורגועה ביום-יום לנהיגה ספורטיבית מבלי להסיר את הידיים שלך מגלגל ההגה. 

ה-BRZ מתוכננת להתנהג כמו שמכונית ספורטיבית צריכה להתנהג, בזכות מתלים עצמאיים מסוג מקפרסון מלפנים ומתלים עצמאים מסוג עצמות עצה כפולות מאחור בעלי כיול ספורטיבי. בנוסף, היא מספקת אחיזה גבוהה ואיזון חוזר המספקים לנהג תחושה מקסימלית בנוגע למגבלות האחיזה, בין היתר גם בזכות הדיפרנציאל מוגבל ההחלקה של חברת Torsen, בקרת יציבות עם מצב ייעודי למסלול בה ניתן לנתק את בקרת דינמיות הרכב (VDC).

בנוסף סובארו BRZ כוללת 7 כריות אוויר (SRS), מערכת למניעת נעילת גלגלים (ABS), מערכת בקרת יציבות (VSC), מערכת ניטור לחץ אוויר בצמיגים (TPMS), מערכת לניטור שטחים מתים (BSD), התראה על תנועה חוצה מאחור (RCTA), מושבים קדמיים עם משענות ראש מתכווננות לטובת מניעת אפקט “צליפת שוט” בעת תאונה, מערכת LATCH  לטובת עיגון מושבי בטיחות ובדגם עם תיבת ההילוכים האוטומטית גם מערכת EyeSight ובלימה אוטונומית בעת זיהוי מכשולים מלפנים ומאחור.

העיצוב החיצוני מציג שילוב נפלא של רכב ספורט מודרני עם מאפייני עיצוב קלאסיים. פיתוח ה-BRZ כלל דגש על הקווים והמאפיינים האווירודינמיים אשר מעצימים את החוויה הספורטיבית. יחידות תאורה בטכנולוגיית  LEDבעלות חתימת DRL בצורת C – מיישרות קו לשפת העיצוב החדשה של SUBARU, בנוסף יחידות התאורה הקדמיות סובבות פניה (SRH). חישוקי סגסוגת קלים במידה 215/40 R18 עטופים בצמיגים ספורטיביים Michelin Pilot Sport 4 מספקים אחיזה גבוהה במיוחד ושליטה מדויקת ב- BRZ. 

מראות צד מתחממות בצבע הרכב בעלות כיוון חשמלי ואפשרות לקיפול חשמלי, מגבים בעלי שתי מהירויות כולל מצב הפעלה לסירוגין.

 

סובארו BRZ יד 2
סובארו BRZ
סובארו BRZ מחירון
סובארו BRZ 2023

 

העיצוב הפנימי שומר גם הוא על קו ספורטיבי ותכונות לנהיגה דינאמית הכולל מושבים ספורטיביים מחוממים עם תפירה והדגשות באדום. מושב הנהג מתכוונן ידנית ל-6 כיוונים, מושב נוסע קדמי מתכוונן ידנית ל-4 כיוונים, גב מושב אחורי מתקפל, גלגל הגה בעל 3 חישורים מצופה עור עם תפרים אדומים המתכוונן מעלה/מטה ופנימה/החוצה, בנוסף – ידית הילוכים ובלם היד מצופים עור עם הדגשות אדומות.

בנוסף ה-BRZ כוללת לוח מחוונים דיגיטלי בגודל “7 המאפשר שלל אפשרויות תצוגה, במרכזו של לוח המחוונים תמצאו מד סל”ד ולצידו מד כוח G. לוח המחוונים מציע מצב ספורט (בדגם עם תיבת ההילוכים האוטומטית) ומצב מסלול על מנת לספק תצוגה קלה וברורה של כל הנתונים הרלוונטיים לנהג. מערכת ANC מגיעה כסטנדרט בשתי רמות הגימור.

סובארו BRZ מאובזרת במערכת לכניסה ללא מפתח הכוללת התנעה בלחיצת כפתור, חלונות חשמל נפתחים ונסגרים אוטומטית בלחיצה, סוככי שמש הכוללים מראות איפור סמויות, תא כפפות הכולל שקע טעינה 12 וולט, תאורה אוטומטית בעת פתיחת הרכב, מערכת בקרת אקלים המחולקת לשני אזורים נפרדים ומערכת מולטימדיה מקורית STARLINK עם קישוריות מלאה ל-Apple CarPlay ו-Android Auto (בכפוף לתמיכת המכשיר הסלולרי), קישוריות אלחוטית ל- Bluetoothומסך מגע בגודל 8 אינץ’.

 

גלריה באדיבות יניב לוי 

 

 

שי פלדמן מנכ”ל קבוצת סמלת: “אנחנו גאים להשיק את סובארו BRZ 2023 החדשה והאהובה. ה-BRZ מציגה את ה-DNA של סובארו בדגם מתקדם ומשופר. עשרות שנות פיתוח וניסיון מתנקזים ל-BRZ החדשה, אשר תגשים לכם את כל החלומות ותציע לכם חוויית נהיגה אולטימטיבית הכוללת את האבזור הטוב ביותר”.

 

 

follow and like
fb-share-icon0

תגובה אחת ל “סובארו BRZ החדשה במלאי מוגבל (150 יחידות) מ-229,900 שקלים ”

  1. הרבה מילים על מכונית נוחה מאוד אבל גדול רק כ300 קמ טווח?!
    תחזרו ותכתבו כשיהיה לה טווח
    500/600 קמ. מי יקנה היום מכונית
    עם טווח מצחיק…

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

five + ten =