הכירו: ALLCARS לוח רכב חדש המיועד לכלי רכב חשמליים בלבד 

Print this page
Email this to someoneTweet about this on TwitterShare on Facebook

 

כלי רכב חשמליים
לוח רכב ייעודי לכלי רכב חשמליים בלבד

 

חדש: ALLCARS לוח רכב ייעודי לכלי רכב חשמליים בלבד

 

“המעבר לשימוש בהנעה שהיא 100% חשמלית בתעשיית הרכב בעולם, העניק השראה להקמת מיזם ישראלי חדש: לוח מרכזי למודעות מכירת כלי רכב המונעים על חשמל בלבד. בהתאם לרוח התקופה, הממשק נקי, חדשני ונוח לשימוש. הדרך ליצירת קשר עם מפרסם המודעה היא בלחיצת כפתור הפותחת WhatsApp ישירות מול מפרסם המודעה (זאת גם מתוך ההבנה שבתקופתנו, אנשים מעדיפים פחות ופחות לדבר בסלולר).

מפרסם המודעה מקבל את הפנייה מצד המתעניין ישירות למספר ה”ווצאפ” שהגדיר במודעה והיא כוללת בתוכה גם את המידע מאיזו מודעה ספציפית הוא פנה אליו. זהו מידע מהותי, במיוחד לסוכנויות אשר מפרסמות מודעות רבות בהתאם למלאי הרכבים שברשותם.

עוד נמסר מהנהלת האתר, כי לאור הקצב המסחרר של יצרנים ומותגים חדשים שנכנסו לשוק, אנשים רבים לא מכירים את כולם ולכן מנוע החיפוש מתמקד קודם כל בבחירת סוג הרכב תוך המלצה להשאיר את הבחירה בשדה היצרן על ברירת המחדל (כל היצרנים). באופן זה, אדם שמתעניין ברכב מסוג קרוסאובר למשל, יוכל להיחשף בתוצאות ליצרני קרוסאובר חדשים שהוא לא הכיר עד כה (שינוי קונספציה של ממש לעומת העבר).

האתר בתקופת הרצה, כך שנכון למועד זה ועד להודעה חדשה הפרסום באתר חינם לחלוטין. אנשים פרטיים רשאים לפרסם מודעה אחת בכל פעם אך לעומתם, סוכנויות רכב רשאיות לפרסם מודעות רכב ללא כל הגבלה על כמות המודעות. ברבעון הקרוב כך נמסר, מתכננים להוסיף לאתר גם את הקטגוריה של הדו גלגלי החשמלי.

הנהלת האתר מחזקת את הלוחמים, שולחת איחולי החלמה לפצועים, מתפללת להחזרת החטופים ומאחלת לכל עם ישראל בארץ ובעולם ניצחון, אחדות וערבות הדדית”.

 

כל מה שרציתם לדעת על טעינת רכב חשמלי והתביישתם לשאול!

סקירה: חווית שירות הלקוחות של 4 חברות טעינה לרכב חשמלי

מה זה קוטש לעזאזל? רכב חשמלי מושגים שצריכים לדעת

 

follow and like
fb-share-icon0

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

4 × 1 =