עולה כיתה: אופל מציגה גרסה חשמלית מלאה ל-SUV אופל גרנדלנד

 

אופל חדש
חשיפה בינלאומית אופל גרנדלנד

 

 

בזמן שאכלתם מצות (או מופלטות) אופל חשפה את הגרסה החדשה והחשמלית לרכב ה-suv המוכר שלה, ובכך הרחיבה את צי החשמליות שלה. אופל גרנדלנד מצטרפת לחשיפה האחרונה של אופל פרונטרה החדשה

 

מבחוץ הרכב מאוד מרשים, עם לוק עתידני – חדשני, כיאה לרכב חשמלי. בקדמת הרכב מתנוסס פס לד מרשים למדי בעל 50,000 אלמנטים אינדיבידואלים, שמתחבר לסמל הרכב שגם הוא לד. ה”גריל” שחור מבהיק, יחסית קטן ביחס לפרונטרה, אך יפה לא פחות.

 

אופל גרנדלנד X
מרכב דו גווני. אופל גרנדלנד

 

מרכב הרכב מגיע עם שני צבעים – צבע מרכזי וצבע משני, שצובע את הגג והמראות. אהבנו את הסגנון, נותן אופי לרכב. הגלגלים מעוטרים בחישוקי סגסוגת בגודל של 20 אינץ’, שמחמיאים מאוד ללוק הכללי של הגרנדלנד החדש. גם בחלקו האחורי של הרכב לא ויתרו על פס לד לרוחבו, שנראה שהפעם הוא כחלק מאורות הברקס, שמשתלב גם הוא בכיתוב לד “OPEL”, כדי שלא נתבלבל.

מידות הרכב: הרכב משתרע על 4.6 מטר לאורך ו1.9 לרוחב, בגובה של 1.66 מטר. 

 

אופל גרנדלנד מחיר
אופל גרנדלנד חדש 2024
אופל גרנדלנד
אופל גרנדלנד חשמלי

 

פנים הרכב מרשים לא פחות, עם מסך מרכזי רחב במיוחד בגודל של 16′ Head Up Display שמציג את מהירות הנסיעה על השמשה הקדמית, בורר הילוכים כפתורי, הגה שמאובזר בכפתורים מכל הסוגים, ולוח המכוונים מסך גם הוא.

 

אופל גרנדלנד מחירון
אופל גרנדלנד החדש תא נהג מודרני

 

הגרנדלנד החדשה צפויה להגיע עם פלפורמה חדשה, סוללת 98kWh וטווח מוצהר מרשים מאוד של 700 ק”מ (WLTP). היצרן מצהיר על טעינה מהירה של 26 דקות בלבד מאפס ל-80% אחוזי סוללה. אופל מתגאה בגרנדלנד החדש ונראה שבצדק, הרכב קיבל מראה מאוד מרשים. קפיצת מדרגה יפה מאוד למותג.

 

אופל גרנדלנד החדשה צפויה להגיע אלינו בתחילת השנה הבאה (2025)

 

חשיפה בינלאומית ל-SUV החדש אופל פרונטרה – אצלנו בסוף 2024

אופל גרנדלנד פלאג-אין הייבריד (נטען בחשמל 225 כ”ס) מבחן דרכים

אופל גרנדלנד – סקירה על גרסאות 1.2 ל’ בנזין ו-1.5 דיזל

אופל גרנדלנד X מבחן דרכים 2018

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *