ה-Funky Cat החשמלי עירוני של מותג ORA קוצר מחמאות בעולם

Print this page
Email this to someoneTweet about this on TwitterShare on Facebook

 

 

לאחר השקה מוצלחת מאוד בבריטניה ובעקבות סדרה של ביקורות חיוביות על ה-Funky Cat של מותג ORA. המותג זוכה לקבל את תואר “המכונית החשמלית העירונית הטובה ביותר” בפרסי DrivingElectric לשנת 2023.

עוד טרם קבלת הפרס, עלתה סקירה חיובית מאד מלאה שבחים על הדגם: בין המחמאות, ציונים גבוהים על הביצועים ואיכות החומרים.

טובי מרשל, מנהל מכירות ושיווק, GWM ORA UK: “אנו שמחים על התגובות הטובות להשקת המותג שלנו, ודגם ההשקה המרגש הראשון שלנו, ORA Funky Cat. הפרס הזה הוא אישור נוסף לכך שאנחנו בדרך הנכונה, להציע ללקוחות חווית רכב חשמלית באיכות מעולה בנקודת מחיר נגישה”.

 

ora funky cat מחיר
ora funky cat רכב חשמלי עירוני חדש

 

 

ריצ’רד אינגרם, עורך, DrivingElectric: “אחת ההפתעות הגדולות של השנה, ה-Ora Funky Cat הוא רכב חשמלי קטן ופנטסטי. הוא ייחודי, תא הנוסעים שלו מרווח, וחווית הנהיגה בו טובה. תיזהרי, אירופה, סין צועדת לקראתך…”

ל-ORA Funky Cat First Edition סוללת 48 קילוואט שעה, עם טווח גבולי, של עד 310 ק”מ על פי היצרן, ויתחיל במחיר של 31,995 פאונד בבריטניה. פה בישראל נחשפו מחירי דגם האורה פאנקי קאט ממש לאחרונה,134,900 שקל לגרסת הבסיס ו-162,900 שקלים לגרסה הבכירה.

בבריטניה הרכב יגובה באחריות מקיפה מאוד ל-5 שנים, אחריות בלתי מוגבלת לקילומטראז’ עם כיסוי על היחידה החשמלית ל-8 שנים או 150 אלף קילומטרים. מרווחי השירות תואמים למתחרים ומתוכננים למדי שנתיים.

 

אורה רכב חשמלי

 

בקרוב אצלנו

 

הרכב מגיע מצויד במפרט סטנדרט גבוה, הכולל: בקרת שיוט אדפטיבית עם מרכוז הרכב בנתיב, מצלמת 360 מעלות, סייעת קולית, פנסי LED, חישוקי סגסוגת “18, טעינת טלפון אלחוטית, ומושבים קדמיים חשמליים. לרכב יכולת טעינה AC חד-פאזי מסוג 2 ותלת פאזי AC כסטנדרט. Funky Cat First Edition יכול גם להטען בטעינה מהירה DC.

המהדורה הראשונה של ORA Funky Cat תהיה זמינה עם בחירה של ארבע אפשרויות צבע. כסטנדרט, הרכב יוצג בגימור חוץ בצבע ירוק Nebula וצבע פנימי שחור, הלקוחות יכולים גם לבחור לשדרג לצבע חיצוני מטאלי שחור Starry. בנוסף, שילוב של אדום מאדים (פנים אדום ובז’) ואורורה ירוק (פנים ירוק ובז’) עם זמינות, בעלות נוספת של גג בשחור או לבן.

ועוד חדשות טובות למותג ולדגם הבכורה שלו – פאנקי קאט זוכה לציון 5 כוכבים במבחני ריסוק רשמיים.

לידיעה על השקת מותג ORA בישראל

 

follow and like
fb-share-icon0

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

4 × 5 =