הכירו את מותג הרכב החשמלי החדש מסין – ORA מבית כלמוביל

Print this page
Email this to someoneTweet about this on TwitterShare on Facebook

 

ORA מותג רכב חשמלי
ORA מותג רכב חשמלי חדש מבית כלמוביל

 

 

בקרוב בישראל: כלמוביל תשווק את המותג החשמלי ORA הצבעוני וצעיר מבית יצרנית הרכב הסינית הבינלאומית Great Wall Motor 

 

יבואנית הרכב הגדולה כלמוביל קיבלה את הזיכיון לשיווק בישראל של ORA מבית GWM, מותג הרכב החשמלי החדש – המצטרף למותגי הרכב של כלמוביל בהם מרצדס, יונדאי, מיצובישי, ג’נסיס, סמארט וקינג לונג.  

 

תאגיד GWM הוקם בשנת 1984 ומשווק כיום חמישה מותגי רכב ומציג מגמת צמיחה מרשימה בשנים האחרונות: החברה מכרה כ-1.3 מיליון בשנת 2021, עלייה של 15.2% משנה לשנה. החברה משווקת את רכביה ברחבי העולם, מחוץ לסין, בכ-60 מדינות .

GWM מובילת שוק רכבי השטח פרמיום בסין, פועלת בהצלחה ברחבי העולם כאחת מיצרניות הרכב הסיניות החשובות הפועלות מחוץ לסין. התאגיד מבסס את פעילותו על שלושה מגזרי פעילות: מכוניות נוסעים, SUV וטנדרים בהנעה מסורתית וחשמלית. GWM המובילה במכירות רכבי השטח בסין כבר 11 שנה, כוללת את מותגי הרכב Haval, WEY, TANK, POER ו-ORA. תאגיד GWM משקיע סכומים גבוהים בפיתוח טכנולוגיות חשמל ומימן מתקדמות ומחזיק פריסה של מרכזי מחקר ופיתוח בגרמניה, ארה”ב, אוסטריה, הודו, סין, קוריאה ויפן.

 

רכב חשמלי חדש
מותג רכב חשמלי חדש ORA

 

מותג ORA הושק לשוק האירופאי בתערוכת הרכב הבינלאומית בפריז באוקטובר 2022. המותג הושק כבר במדינות: גרמניה, בריטניה ,שוודיה ואיסלנד. כאמור, בקרוב גם בישראל ובהמשך במדינות אירופאיות נוספות. 

ORA הוא מותג 100% חשמלי וחדשני שנחשב לפורץ דרך. המותג מציג מראה טרנדי ומרענן בנוף כלי הרכב החשמליים. ORA ממוצב כמותג לייף סטייל טכנולוגי, יצירתי ומתקדם, השואב השראה רבה מסגנונות שונים של אופנה, עיצוב, תרבות פופ ותרבות אורבנית ומצויד בטכנולוגיות מתקדמות ומגוון פיצ’רים חדשניים וייחודיים שמהווים חלק בלתי נפרד מחוויית הנהיגה ברכב.

 

יניב שיראזי, מנכ”ל כלמוביל: “אנחנו נרגשים לקראת הצטרפות המותג החשמלי ORA למשפחת כלמוביל. מדובר במותג איכותי, חדשני ופורץ דרך שמתאים לערכי החברה. השקת ORA בישראל, מהווה שלב חשוב בהתפתחות כלמוביל בשנים הקרובות, בהן תמשיך לבסס את מעמדה בשיווק כלי רכב ידידותיים לסביבה בסגמנטים השונים”.

 

 

ORA רכב
אורה. ORA – Great Wall Motor

 

 

אודות Great Wall Motor (GWM)

 

“Making perfection more perfect” – זה המוטו המנחה של המותג הבינלאומי יצרנית הרכב Great Wall Motor (GWM), אשר פיתחה דור חדש של רכבים המיועדים לאירופה WEY ו- ORA תוך מתן עדיפות מוחלטת לחידושים דיגיטליים וטכנולוגיים, פיתוחים לבטיחות גבוהה יותר וליחידות הנעה עם אפס פליטה.

GWM מובילת שוק רכבי השטח פרמיום בסין, פועלת בהצלחה ברחבי העולם כאחת מיצרניות הרכב הסיניות החשובות הפועלות מחוץ לסין. GWM מבססת פעילותה על שלושה  מגזרי פעילות  עיקריים הכוללים רכבי שטח, מכונית נוסעים וטנדרים בהנעה מסורתית וחשמלית. GWM המובילה במכירות רכבי השטח בסין כבר 11 שנה, כוללת את מותגי הרכב Haval, WEY, ORA, GWM Pickup ו-TANK . GWM

בנוסף לתחום הרכב GWM פועלת בתעשיית תכנון רשתות חכמות וחלוצה במחקר ופיתוח של טכנולוגיות 5G ,Autopilot ו-V2X. בנוסף, GWM משקיעה בתחום החשמל (סוללות, מנועים ובקרה חשמלית עבור רכבים ירוקים). בחמש השנים הקרובות, Great Wall Motor תשקיע 100 מיליארד יואן במחקר ופיתוח.

כדי להבטיח את הסטנדרטים האיכותיים שלה, GWM מקיימת שותפויות אסטרטגיות עם יצרני וספקי רכב בינלאומיים ידועים. GWM פעילה ב-500 נקודות מכירה ולמעלה מ-60 מדינות. GWM מקיימת עם BMW   את המיזם המשותף Spotlight Automotive, המניע את הפיתוח והייצור של כלי רכב חשמליים וסוללות. ל-GWM יש גם שותפויות אסטרטגיות עם Continental, Bosch, Webasto, BorgWarner, ZF ו- Hella.

נכון לעכשיו, ל-GWM נוכחות ברוסיה, דרום אפריקה, אוסטרליה, דרום ומרכז אמריקה, דרום אסיה, המזרח התיכון ואפריקה. הפעילות באירופה החלה עם השקת המותג בתערוכת פריז באוקטובר 2022

נכון לדצמבר 2021, GWM הכנסות החברה עמדו על 136.405 (20 מיליארד דולר) נכון לדצמבר 2021, ל-GWM היו נכסים של 25.3 מיליארד יורו והיא פועלת באמצעות  יותר מ-80 חברות בנות ברחבי העולם. GWM מעסיקה כיום כ-780,000 עובדים ברחבי העולם. המכירות עולות על יותר ממיליון כלי רכב בשנה  כבר שש שנים ברציפות.

 

 

follow and like
fb-share-icon0

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

seventeen − fifteen =