ה-GettTaxi של עולם ההסעות: פתרון חכם משולב AI למערך ההיסעים

Print this page
Email this to someoneTweet about this on TwitterShare on Facebook

 

AI
ה-Gett Taxi של עולם ההסעות המאורגנות

 

ה-Gett Taxi של עולם ההסעות המאורגנות: שיתוף פעולה בין חברת הייעוץ Mashik משיק לבין חברת הטכנולוגיה Connect – יציע לארגונים גדולים פתרון חכם משולב AI למערך ההיסעים 

 

חברת הייעוץ הבינלאומית Mashik משיק המתמחה בפתרונות מתקדמים בתחומי שרשרת האספקה והרכש, יוצאת בשיתוף פעולה עם חברת Connect  מפתחת תוכנה חכמה לחיבור בין ארגונים לחברות הסעות.  

המערכת החדשנית שפיתחה החברה מספקת מענה לארגונים, בתי מלון, מרכזים רפואיים, מפעלים, חברות הייטק וחברות הסעות, ומשחררת את הארגון מהתעסקות תפעולית וטכנולוגית מורכבת הכרוכה בניהול של סגמנט ההיסעים וציי הרכב, להתעסקות בליבת פעילותו העסקית. בחברה מבטיחים שמדובר בפתרון פורץ דרך, המייעל את מערכי ההיסעים בחברות גדולות, בארגונים ובמוסדות ממשלתיים. הפיתוח הייחודי מאפשר קבלת צירי נסיעה חכמים ואופטימליים וחסכון משמעותי בהוצאות על סעיף התחבורה הארגונית. 

התוכנה מאפשרת לארגונים בכל סדרי הגודל, לרבות כאלו המעסיקים אלפי עובדים, לנהל בצורה המיטבית את מערך ההרשמה למשמרות, לבנות מסלולי נסיעה אופטימליים בזמן אמת ולשלוח אותם בצורה אוטומטית לחברות ההסעות – תוך כדי תנועה, התחשבות בפקטורים רבים ואילוצים משתנים ובהתאם לצרכיו ולאופיו של הארגון המדובר.

המערכת המבוססת Saas ופיתוח מתקדם משולב AI (בינה מלאכותית), בעלת יכולת התאמה לכל ארגון, והיא מביאה עמה תפיסה מודרנית וחדשנית לתחום ענף התחבורה בכללו וניהול התחבורה בארגון בצורה הוליסטית. המערכת החכמה מאפשרת קליטת ביקושי הסעות עובדים, בנית מסלולים אוטומטית לפי ביקוש, ניהול דו”חות של הזמנות ומחירונים, הפקת חשבוניות דיגיטליות, צפייה בנהג בזמן אמת  ודיווח סטטוס נסיעה ב-SMS בחיוג ישיר לסדרן או לנהג בהתאם לצורך.

התוכנה מאפשרת גם יצירת רשתות תפעול משולבות, ולכן מסוגלת לספק פתרון מיטבי גם לארגונים המורכבים ממספר חברות וסניפים, כשכל אחת מהן יכולה לפעול באופן עצמאי לחלוטין, תוך השגת חיסכון משמעותי של כ- 23% בעלויות התחבורה בממוצע. המערכת בונה “מפה חכמה” המבוססת על אלגוריתם חכם, לומדת ומכילה מידע רב אודות האזורים בהם נמצאים אנשי השטח, לרבות עסקים שנמצאים באזור, מקומות חניה ויעדים אסטרטגיים נוספים. בנוסף, מאפשרת התוכנה לדעת מה סטטוס הכבישים, מה מצב עומסי התנועה ולבנות מסלולים אופטימליים בהתאם לכך.

 

מערך היסעים משודרג ומודרני

 

אריה בן-שמואלי מנכ”ל משיק: “הפתרונות הקיימים בתחום ניהול ההיסעים מצריכים תהליך ארוך של יישום, הקצאת משאבים אנושיים וכלכליים, הכשרת צוותים וכיו”ב. מסיבה זו, מבחינה פיננסית, מערך ההיסעים נושא עלויות עצומות לארגון. תודות למורכבות התחום ולדינמיות שלו, הדרך לאיבוד שליטה תקציבי וחוויית שירות נמוכה למשתמשי הקצה היא קצרה. כמענה לאתגרים אלו, התוכנה שפותחה על ידי Connect קלה, ידידותית למשתמש ונוחה לתפעול, והופכת את נושא ההסעות הארגוניות ליעיל וגם חסכוני כלכלית וסביבתית”. 

רז בוכניק מנכ”ל Connect: הבשורה שלנו מציעה פתרון של נסיעה שיתופית אחת במקום אלף בעיות. הניידות החכמה רותמת את הטכנולוגיה על מנת לחבר בצורה אופטימלית בין חברות הסעות לבין ארגונים, כך שיוכלו לחלוק במשאבים וגם לסייע בפתרון לבעיות העומסים הקיימות. בסופו של דבר, החזון שלנו הוא לייצר פחות תנועה, על ידי חיבורים נכונים. אוכלוסיית העולם צפופה מידי עבור מערכות הכבישים והתשתיות, גם בערים המודרניות ביותר כמו ניו יורק וטוקיו וכמובן בגוש דן בישראל. מסיבה זו, חיבוריות וקשר בתחום התחבורה היא הדרך היחידה לשרוד את העומסים שרק הולכים וגדלים”. 

 

follow and like
fb-share-icon0

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

four × 4 =