מוקד אמון נכנסת לשוק המערכות לאיתור כלי-רכב עם מערכת ה-GBH

Print this page
Email this to someoneTweet about this on TwitterShare on Facebook

 

מוקד אמון אבטחה
מוקד אמון נכנסת לשוק המערכות לאיתור כלי רכב עם מערכת ה-GBH

 

מוקד אמון נכנסת לשוק המערכות לאיתור כלי רכב עם מערכת ה-GBH

 

חברת האבטחה חברה לחברת ניו יורק צ’ופר משווקת המערכת המספקת הגנה ב-360 מעלות מפני גניבות/פריצות לכלי רכב, ניהול ציי רכב ועוד

קבוצת מוקד אמון – חברת האבטחה, המוקד, הסיור והניקיון מהמובילות בישראל – משתדרגת ומוסיפה כוח משמעותי למגוון שירותיה, כאשר היא נכנסת לשוק המערכות לאיתור כלי רכב בשיתוף פעולה עם חברת ניו יורק צ’ופר משווקת המותג GBH שמספק ללקוחותיה הגנה מלאה ב-360 מעלות.

לאחר פיילוט שנערך בחודשים האחרונים מוקד אמון הוסיפה לסל המוצרים שלה את שירותי חברת GBH – מערכת לניטור כלי רכב המאפשרת מעקב דרך אפליקציה ייעודית וקבלת התראות אבטחה, מצב מכני, ניתוק חשמל, גרירה ועוד, כולל אפשרות לשלילת הנעה של הרכב במצב של פריצה/גניבה של הכלי עצמו או של מערכות, דלקים וכדומה.

המערכת, שהוטעמה במערך השירות הכולל של מוקד אמון עבור לקוחותיה הפרטיים והעסקיים, כוללת עדכון ישיר של המוקד והסיור של מוקד אמון בכל קריאה שנפתחת 24/7, כאשר סיירי החברה מחוברים בכפוף לצורך למשטרת ישראל ולצה”ל לטובת סיכול הפריצה/גניבה. המערכת עצמה מורכבת ממספר מוצרי קצה כגון מנעולים מיוחדים שמשולבים עם מערכת איתור וחיישנים אשר מודיעים ללקוח כאשר נגעו או פרצו את המנעול ועזרים נוספים.

 

אודות

 

קבוצת “מוקד אמון” נוסדה בשנת 1981 ומורכבת משלוש חטיבות: חטיבת המוקד והטכנולוגיות, חטיבת האבטחה והשמירה וחטיבת הניקיון. הקבוצה מתמחה במתן שרותי מוקד וסיור, תכנון והתקנת מערכות טכנולוגיות, שירותי אבטחה ושמירה ושירותי ניקיון לעסקים.

ניו יורק צ’ופר היא חברה מקצועית שעוסקת ביבוא ושיווק של מוצרי מיגון לרכב ולאופנועים החברה הוקמה בשנת 2007 מתוך רצון עז למגר את תופעת הגנבות בארץ ובחו”ל. בשנים האחרונות החברה חרתה על דגלה החזרה של מאות כלי רכב וסיכלה אלפי ניסיונות גניבה.

כל המוצרים של החברה בעלי תו תקן ישראלי, משרד התקשרות ומשרד התחבורה ובנוסף המוצרים עומדים בתקנים של מעבדות בחו”ל .E-MARK ,FCC ,CE ROHS ,ISO9001.

 

 

follow and like
fb-share-icon0

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

12 + 7 =