ה-SUV המשתלם בשוק? סקודה קאמיק חוזר מחודש ומאובזר מ-140,990₪

Print this page
Email this to someoneTweet about this on TwitterShare on Facebook

 

סקודה קאמיק חדש
סקודה קאמיק 2024

 

רכב פנאי או SUV? כך או כך, סקודה קאמיק, אחד מכלי הרכב הפופולריים בשנים האחרונות חוזר אחרי מתיחת פנים חשובה, ומחיר עדיין אטרקטיבי… 

 

סקודה ישראל תחילה בשיווק מתיחת הפנים של סקודה קאמיק לשנת הדגם 2024. ב-2024 הדגם זוכה לעיצוב חיצוני מלוטש יותר, מנועים משופרים ושדרוג הבטיחות. 

הקאמיק המחודש זוכה לשיפור אלגנטי במראה, עם פגוש קדמי מחודש הכולל תאורת LED בעלת מאפיינים צרים יותר, שינויים בקו התחתון של הסנטר עם פנסי ערפל חדשים, איתותים דינמיים וחישוקי 16″ מסדרת קורטאדרו. בגרסאות הקאמיק המחודש גם סממנים אסתטיים מודגשים כגון מסגרות כרום בחלונות, חלונות אחוריים כהים ושבכה קדמית בתיחום כרום. מידות הסקודה קאמיק ב-2024; אורך בסיס גלגלים שימושי למשפחות קטנות – 2.65 מ’ וגובה תקרה של 1.56 מ’. תא המטען גדל, בנפח – 446 ל’ ועד 1,389 ל’ בקיפול השורה השנייה.

מפרט סקודה קאמיק

 

מקצה השיפורים בקאמיק 2024 ממשיך גם ליחידות הכוח. סקודה קאמיק משווק עם גרסאות של 1.0 ו- 1.5 ליטר בטכנולוגית מנועי TSI מסדרת evo2 לאחר מגוון עדכונים. היצרן מצהיר כי המנועים יעילים יותר, וחסכוניים מבעבר, בעקבות שדרוגים בלחץ הגדישה ושינויים בגאומטריה של מגדש הטורבו, לצד כיול החומרה המטפלת בפעולת הממיר הקטליטי ובמערכת ניתוק הצילינדרים בעת שיוט. 

הספק מנוע ה- 1.0 ל’ טורבו צמח לכ-115 כ”ס (במקום 110 כ”ס)  עם מומנט מירבי של 20 קג”מ המושג בין 2000 -3,500 סל”ד. מנוע ה-1.5 ל’ טורבו בעל הספק 150 כ”ס ומומנט מירבי של 25.49 קג”מ מ-1,500. שני המנועים משודכים לתיבת DSG-7 עם הנעה קדמית. צריכת הדלק הממוצעת בשני הדגמים היא 17.2-17.5 ק”מ לליטר בנזין לפי נתוני היצרן. 

 

 

כל דגמי קאמיק המחודש מצוידים כסטנדרט במפרט Selection בקונסולה עם צג ראשי 8″, לוח מחוונים דיגיטלי 8″, וברשימת האבזור עשירה הכוללת, בן היתר, הנעה ללא מפתח, מראות צד מתקפלות עם כוונון חשמלי, חיישני תאורה וגשם, בקרת אקלים דו-אזורית עם פתחי מיזוג ליושבים מאחור, ארבעה שקעי USB-C, מערכת שמע שמונה רמקולים, ממשק BT לשיחות טלפוניות, תאימות לאפל ואנדרויד והגה עם כפתורי שליטה ומנופים להעברת ההילוכים. 

במפרט Selection style רמת האבזור הגבוהה יותר, כוללת הנוסף לחבילת Selection גם חישוקים מוגדלים מ-16 ל-17″, חיישני חנייה קדמיים ואחוריים מקוריים, מצלמה אחורית מקורית, מערכת Kassy עם פתיחה, נעילה והנעה ללא מפתח, קוקפיט וירטואלי עם צג ראשי 10.25″ בעל תמות מתחלפות, בורר מצבי נהיגה, שקע טעינה 12v בתא המטען ופתיחה ונעילה חשמלית לדלת תא המטען ללא מגע. 

סקודה קאמיק מפרט

 

 

בטיחות

סקודה קאמיק 2024 כולל את כל מערכות הבטיחות הבולטות של היצרן, אליהן מתווספות כסטנדרט מערכת אקטיבית לניטור מרחק מלפנים וזיהוי הולכי רגל, מערכת תיקון היגוי לסטייה מסוכנת מנתיב הנסיעה, ניטור שטח “מת” במראות הצד, בקרת שיוט אדפטיבית, מערכת סיוע בבלימה בעת זיהוי מכשולים מאחורי ומלפנים הרכב Maneuver assist (רק במפרט Selection style), מערכת התרעה מפני עייפות והיסח דעת הנהג. הוא מצויד בנוסף ב-9 כריות אוויר וניטור לחץ אוויר בצמיגים. 

 

סקודה קאמיק 2024 מתיחת פנים מחיר:
בגרסת מנוע 1.0 ברמת גימור Selection יחל ב-140,990 ₪ בתוספת אגרת רישוי של 1,923 ₪. 

 

סקודה קאמיק 2023-24 מנוע טורבו-בנזין 1.5 ליטר רמת-גימור סטייל – סקירה

סקודה קאמיק מול סיאט ארונה מפרט ביצועים אבזור ומחירים

חציון 2023: התחזקות כלי הרכב החשמליים והיברידיים בשוק הרכב

סקודה קאמיק 2021 וידאו

 

*כל הנתונים המפורטים מעלה הינם נתוני יצרן הרכב מבדיקות המבוצעות בהתאם לתקינה האירופאית. נתונים אלה אינם מתייחסים לנתונים של רכב ספציפי אלא נועדו, בין היתר, לאפשר השוואה בין דגמי רכב שונים.  אבזור ואפיון הרכב עשוי לשנות את תכונות וביצועי הרכב כגון: משקל, אווירודינמיקה וצריכת דלק. כמו כן, פליטת המזהמים וצריכת האנרגיה בפועל עשויים להשתנות ומושפעים מגורמים שונים, כגון, אך לא רק: הרגלי נהיגה ושימוש, מזג אוויר, תנאי הדרך ועוד.

**אפשרות החיבור למערכת המולטימדיה והיקף השימוש בה תלויים ביצרניות המכשיר הסלולארי ובאפליקציות השונות. ייתכנו מגבלות בחיבור ו/או בשימוש אשר הינן תלויות ביצרן או יבואן הרכב ואינן באחריותם.

***מערכות העזר והבטיחות המותקנות ברכב נועדו לסייע לנהג במגבלות המערכות ולא נועדו להסיר מאחריותו של הנהג

 ***התמונות להמחשה בלבד. יתכנו שינויים בייצור הרכב לקראת היבוא והשיווק בישראל

 

follow and like
fb-share-icon0

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

1 × three =