סדרת ה-F של פורד מתרחבת עם שני טנדרים חדשים מ-335,000₪

Print this page
Email this to someoneTweet about this on TwitterShare on Facebook

 

KING RANCH FORD
רמות גימור חדשות. פורד F 

 

לאחר השקת הדור החדש בישראל של טנדר העבודה הגדול, דלק מוטורס, יבואנית פורד בישראל, מרחיבה את היצע הדגמים במשפחת Ford Super Duty (סדרת F) עם השקת גרסאות חדשות לדגם ה-F250: KING RANCH וה-KING RANCH TREMOR. החל מ-335,000 ₪

 

KING RANCH

רמת הגימור KING RANCH תהפוך מהיום לרמת הגימור הבכירה בהיצע ותכלול את כל הקיים ברמת הגימור LARIAT שהושקה בנובמבר ובנוסף אבזור פנימי וחיצוני הכולל חישוקי סגסוגת 20 אינץ’, פגוש קדמי ואחורי בגימור ייחודי, גימור כרום לדלת הארגז, גימור דו גווני Darkened Bronze בחלקו התחתון של הרכב, מדרגות צד חשמליות ודלת ארגז אשר נפתחת ונסגרת חשמלית.

תא הנוסעים כולל ריפודי עור ייחודיים בגוון חום, גימורים ותיפורים ייחודיים לרמת הגימור, מערכת תצוגה עילית המוקרנת על השמשה הקדמית ומערכת שמע משודרגת בעלת 14 רמקולים של המותג B&O. גרסת ה-KING RANCH תשווק אך ורק עם חמישה מושבים.

 

טנדר פורד
שדרוג תא הנהג והנוסעים. פורד F 2024

 

יחידת ההנעה כוללת מנוע V8 טורבו-דיזל PowerStroke בנפח 6.7 ל’ המפיק 475 כ”ס ונתון מומנט של 145 קג”מ ב-1,600 סל”ד. הכוח מגיע בזכות הזרקת דלק בלחץ גבוה ממסילה משותפת, מגדש טורבו מתקדם עם גיאומטריה משתנה ו-4 שסתומים לצילינדר – מה שמבטיח שהמנוע הגדול ייקח נשימות עמוקות בכל מחזור פעולה. מעגלי קירור כפולים – למנוע ולאביזרי המשנה – מבטיחים פעולה מושלמת בכל תנאי מזג האוויר.

ברכב, תיבת הילוכים אוטומטית פלנטארית Select Shift בעלת 10 הילוכים, מנצלת באופן אופטימאלי את הכוח הרב שמגיע מהמנוע.

 

KING RANCH TREMOR

אם עד היום גרסת ה-TERMOR הייתה זמינה בישראל רק ברמת הגימור LARIAT, מהיום יוכלו ליהנות גם נוסעי גרסת ה-KING RANCH מחבילת השטח הייחודית TREMOR ולשלב בין רמות היוקרה הגבוהות ביותר עם יכולות השטח הטובות ביותר.

כזכור, גרסה ה-Tremor כוללת מאפייני שטח ייחודיים כגון סט צמיגים ייעודי לשטח בגודל 35 אינץ’, בולמי זעזועים מבית Ford Performance, מדרגות צד ייחודיות (המחליפות את מדרגות הצד החשמליות הסטנדרטיות בדגם זה) המותאמות בצורה טובה יותר לנסיעה בשטח, חצאית פגוש קדמית ייחודית לשיפור זווית הגישה, סרן קדמי מוגבל החלקה אשר מסייע לשיפור האחיזה בתנאי שטח מורכבים, מצב נסיעה ייחודי למקסום תגובת המצערת, תיבת ההילוכים ובקרת האחיזה במצב של זחילה בתנאי שטח סלעיים ומערכת Trail turn assist המסייעת לרכב לבצע סיבוב על פני שטח קטן בעזרת נעילה של אחד הגלגלים האחוריים בזמן סיבוב במקום. 

גם גרסת ה-KING RANCH TREMOR תשווק עם יחידת ההנעה המשודרגת המספקת 500 כ”ס ומומנט של 166 קג”מ וממשיכה את המסורת של ה-F בהיותו הרכב החזק בקטגוריה. 

 

FORD KING RANCH TREMOR
KING RANCH TREMOR

 

גרסאות ה-KING RANCH וה-KING RANCH TREMOR מאובזרות במערך הבטיחות המתקדם Ford Co-Pilot360 הכולל סיוע בבלימה אוטונומית, בקרת סטייה מנתיב אקטיבית, בקרת שיוט אדפטיבית, מערכת Lane Centering הפועלת לשמירת הרכב במרכז הנתיב, ניתור שטח מת ותעבורה צולבת בנסיעה לאחור, סיוע בבלימה בנסיעה לאחור ומערך מצלמות היקפיות 360 מעלות.

בשתי רמות הגימור, מידות ארגז המטען נשארות זהות וכוללות אורך של ל-2.08 מטרים, רוחב פנימי של 1.61 מ’, רוחב בין בתי גלגלים של 1.28 מ’ ועומק של 0.53 מ’ הופכות את ארגז הטנדר לשימושי מאוד. הארגז מצויד גם בטבעות קשירה, משטח נגד החלקה ותאורה ייעודית לצד מדרגת גישה ייעודית. בנוסף, נתון כושר העמסה הוא בין  1,378-1,993 ק”ג בהתאם לגרסה.

 

פורד טנדר
פיק אפ 5 מקומות. פורד

 

ניסים קצב, מנהל מחלקת הפיק-אפים, דלק מוטורס: “סדרת ה-F של פורד הינה אייקון אמריקאי אמיתי אשר בא לעולם עוד בשנת 1948 ועדיין מהווה כלי עבודה מרכזי בידיים של חוואים, קבלנים, חקלאים ותעשיינים רבים ברחבי היבשת. במרוצת השנים הציגה פורד 14 דורות עם שיפור מתמיד ועקבי ביכולת העבודה. היום, אנחנו מציינים עליית מדרגה נוספת עם השקת דגמי ה-KING RANCH וה-KING RANCH TREMOR  אשר לראשונה בסגמנט מאפשרות לשלב בין רמות היוקרה הגבוהות ביותר עם יכולות השטח הטובות ביותר.”

 

מחירים:

מחיר (לפני מע”מ) רמת גימור
335,000 ₪ F250 KING RANCH
360,000 ₪ F250 KING RANCH TREMOR

 

 

follow and like
fb-share-icon0

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

17 − 15 =