וידאו: מרצדס GLA200 – סקירה וחוות דעת

Print this page
Email this to someoneTweet about this on TwitterShare on Facebook

סקירת וידאו מלאה לקרוסאובר הקומפקטי - מרצדס GLA200

סקירת וידאו (מבחן דרכים) מרצדס GLA200

מרצדס GLA200 הגיעה אלי למבחן דרכים אחרי מתיחת הפנים שעברה, הכוללת בעיקר שינוי חיצוני: עיצוב חדש למכסה המנוע, פנסים קדמיים ואחוריים, ועיצוב חדש לחישוקי הסגסוגת. 

גם תא הנהג זכה לרענון, כמו מושבי הנוסעים, מושבי ARTICO נעימים ונוחים, שנראים ומרגישים כמו עור ותורמים למראה הכללי של פנים הרכב. גם מסך המולטימדיה צמח מ5.8 אינץ’ ל-7-8.8 אינץ’, בהתאם לרמת הגימור של הרכב. ולוח השעונים שעוצב מחדש, ונראה יותר כמו הדור החדש של כלי הרכב של היצרן הגרמני, מרצדס.

חשוב לא פחות, הן מערכות הבטיחות שנוספו למרצדס GLA, מערכות שמתווספות לציונים הגבוהים שקיבל במבחני ריסוק מטעם ה-EuroNcap, חמישה כוכבים מלאים, מרביים.

מערכת בלימה אקטיבית, מערכת שתבלום באופן אקטיבי במקרה של כמעט תאונה, מערכת לניטור עייפות נהג, שמזהה שהכשירות של הנהג לנהיגה יורדת, ומציעה לו לעצור בצד להתרעננות, ומערכת חשובה מאד, ניטור כלי רכב בשטח מת, שתמנע מכם לחצות נתיב, במידה ויש כלי רכב שפספסתם בצידי הרכב.

אז מה חשבתי על הקרוסאובר מרצדס GLA200? חוות דעת וסקירה בסרטון שלפניכם:

המנוע מרצדס GLA200, רכב המבחן, היה ונשאר מנוע 1.6 ליטר טורבו, 4 צילינדרים המפיק 156 כוחות סוס ב-5,300 סל”ד, ועם מומנט מרבי של 25.5 קג”מ ב-1,250 סל”ד. תיבת ההילוכים הינה תיבה רובוטית כפולת מצמדים 7G-DCT, וההאצה מאפס ל-100 קמ”ש היא ב-8.8 שניות.

דירוג בטיחות ישראלי: 7
דירוג זיהום: 9 מתוך 15
מחיר: החל מ-259,900 ש”ח
למפרט 

follow and like
fb-share-icon0

4 Replies to “וידאו: מרצדס GLA200 – סקירה וחוות דעת”

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

fifteen − three =