זזים בעולם הרכב: סמנכל מכירות ומנהלת שיווק חדשים בחברת מזרח

Print this page
Email this to someoneTweet about this on TwitterShare on Facebook

 

סמנכל יבואן רכב
שדרת ניהול חדשה בחברת המזרח: נדב טל ודורין ציפר

 

חברת המזרח לשיווק מכוניות, יבואנית מותגי הפרימיום לנד רובר ויגואר פותחת את 2024 עם התחדשות בשדרת הניהול

נדב טל, אשר שימש עד לאחרונה כמנהל הפעילות של פרארי ומזראטי בישראל, מונה לסמנכ״ל מכירות ומוצר. דורין ציפר, בעלת ניסיון מצטבר של כעשור בתחום השיווק והפרסום, תעמוד בראש אגף השיווק, פרסום וקשרי לקוחות

נדב טל, בעל ניסיון של 16 שנים בענף הרכב, שימש ב-4 השנים האחרונות כמנהל הפעילות של מותגי היוקרה האיטלקיים – פרארי ומזראטי בחברת סמלת והצעיד את המותגים לשיאי מכירות וקודם לכן במספר תפקידי ניהול במותג מרצדס, ביבואנית כלמוביל.  נדב טל יהיה אמון על ניהול מערך המכירות, לרבות פעילות הטרייד אין, שרשרת אספקה, מוצר וקשר עם היצרן.

דורין ציפר, בוגרת תואר ראשון באמנות והיסטוריה ותואר שני בתקשורת ומדיה, שניהם מאונ׳ בן גוריון, הינה בעלת ניסיון של כעשור בתחום השיווק והפרסום, שימשה כמנהלת תקשורת שיווקית בקבוצת UMI יבואנית קאדליק, שברולט ואיזוסו וכן פעילות חברת הליסינג, השכרה ומכירת רכב AVIS. דורין תעמוד בראש אגף השיווק, פרסום וקשרי לקוחות.

 

גלית עיני, מנכ״לית חברת המזרח: ״אנו מברכים על הצטרפותם של נדב ודורין, אשר מביאים עימם ניסיון עשיר ומומחיות רבה כל אחד בתחומו. אין לי ספק כי הצטרפותם היא תוספת כוח משמעותית בקידום והגשמת יעדי החברה״

 

תפקיד ניהול מותגי היוקרה בסמלת, וניהול פעילות פרארי מזראטי בישראל, יעבור לידי עומר גלברט, מי שמזוהה עם מותג אבארט ישראל, ופעילות מועדון החברים הענפה של אבארט מזה שנים.

 

 

זיקר בישראל: לקראת השקת המותג שורת מינויים להנהלת החברה

מלנדרובר לרכבי ביטחון: רמי וקסמן מונה לתפקיד מנכ”ל YTS מערכות

follow and like
fb-share-icon0

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

10 + 5 =