אבארט חשמלית בישראל: אבארט 500e טוריסמו (סוללת 42 קוטש) מ-219,900₪

Print this page
Email this to someoneTweet about this on TwitterShare on Facebook
ELECTRIC ABARTH
הספק של 155 כ”ס ומהירות מירבית עד 155 קמ”ש

 

סמלת משיקה בישראל את האבארט 500e טוריסמו האיטלקי בגרסת האצ’בק במחיר 219,900 ש”ח ובגרסת קבריו במחיר 229,900 ש”ח

 

אבארט מתחשמלת: האבארט 500e טוריסמו החדשה כוללת מנוע חשמלי יחיד, הנעה קדמית, עם הספק של 155 כ”ס, והאצה למאה קמ”ש ב-7 שניות. לדגם סוללת 42 קוט”ש “המספקת טווח נסיעה של עד 255 ק”מ, וטעינה מהירה (DC) בקצב של 85 קוט”ש, ביצועי עקרב, תאוצה מהירה, ואפס פליטת מזהמים. על מנת לספק אנרגיה חשמלית הדרושה לנסיעות היומיומיות הממוצעות (כ-40 ק”מ), יספיקו 6 דקות של טעינה מהירה”. טעינה של 80% מטווח הנסיעה תארך תוך 35 דקות.

 

מפרט אבארט 500e חשמלי

 

מנוע חשמלי יחיד, הנעה קדמית, עם הספק של 155 כ”ס, והאצה למאה קמ”ש ב-7 שניות. לדגם סוללת 42 קוט”ש “המספקת טווח נסיעה של עד 255 ק”מ

 

מצבי נהיגה

 

האבארט 500e טוריסמו החדשה כולל שלושה מצבי נהיגה המוכוונים לטובת ביצועים: Scorpion Street ,Turismo ו-Scorpion Track, מותאמים לכל תוואי דרך.

  • מצב ה-Turismo מספק האצה חלקה והספק נמוך יותר לטובת חוויית נהיגה יעילה וחסכונית.
  • מצב Scorpion Street מציע ביצועים מצוינים ובלימה רגנרטיבית גבוהה.
  • במצבי Turismo ו-Scorpion Street מוצעת אפשרות לנהיגה באמצעות דוושה אחת (One Pedal Drive), לטובת חווית נהיגה זריזה וספורטיבית יותר. במצב זה, המכונית מאטה באמצעות המרת האנרגיה הקינטית לטובת טעינת הסוללה בכל פעם שהנהג מרים את רגלו מדוושת התאוצה, מה שלמעשה מאפשר לבלום מבלי ללחוץ על דוושת הבלם. 
  • מצב ה-Scorpion Track מיועד לנהגים שמחפשים ביצועים מעולים ללא מצב נהיגה באמצעות דוושה אחת.

 

אבארט חשמלית מחיר
אבארט חשמלי

 

סאונד

 

כולם מדברים על הסאונד… הצלילים החשמליים. האבארט 500e טוריסמו מגיע עם צליל ייחודי הנובע מרמקול חיצוני המצוי בתחתית המכונית, המשחזר צליל גיטרת רוק, בכל פעם שהמכונית מונעת או כבויה.

“למרות שקיימת גם אופציה לניתוק הרמקול, על פי היצרן האיטלקי, מכונית ספורט ללא סאונד זה כמו לראות סרט אקשן על mute – חובב הנהיגה מפספס חלק גדול מחווית החושים. אפילו מערכות ההתרעה (AVAS) זכו לצליל אבארט ייעודי, המוכר לחובבי המותג, המדגיש את ביצועי המנוע, ומשחזר באופן מדויק את צלילי מערכת הפליטה המפורסמת מבית מונזה, כשהיא משודכת למנוע הבנזין של אבארט”.

 

אבארט חשמלית טווח
עד 255 ק”מ טווח

 

עיצוב

 

חזית האבארט זוכה למראה ספורטיבי יותר – בחזית המכונית מופיע הכיתוב ‘אבארט’ החדש בצבע אפור טיטניום, במיקום גבוה ובולט, לידו מופיעות יחידות תאורה חדישות ורשת קדמית משלימה את המראה. בנוסף, לוגו העקרב מותקן בצד המכונית, ליד הדלת. אבארט 500e טוריסמו כולל חישוקים ייעודיים בחתך יהלום בצבע אפור טיטניום בגודל “18, חצאית צד, מסיט רוח קדמי צבוע לבן, דיפיוזר אחורי, כיסויי מראות בצבע אפור מט למראה ספורטיבי במיוחד.

העיצוב הספורטיבי מודגש בדיפוני הקורות והתקרה הכהים העטופים אלקנטרה, גלגל ההגה, המצופה בעור ובאלקנטרה, יחד עם חיפוי לוח המחוונים העטוף באלקנטרה גם הוא. המושבים הספורטיביים, בעלי משענת ראש המהווה חלק אינטגרלי מגב המושב, מציגים פסים ייחודיים ותפירה כפולה בעיצוב ספורטיבי המשתלבים עם דיפוני הדלתות.

בנוסף, האבארט 500e טוריסמו כוללת מערכות נוחות ליום יום, טכנולוגיה עדכנית ובטיחות גבוהה יותר, כמו מושבים קדמיים מחוממים, משטח טעינה אלחוטי, מצלמה אחורית והתרעה על רכבים הנמצאים בשטח מת. 

 

מפרט אבארט 500e חשמלי

 

 

טכנולוגיה ברכב

 

לרשות הנהג שני מסכים גדולים המגיעים בכל רמות הגימור – מערכת מולטימדיה Uconnect חדשה המוצגת על מסך מגע בגודל “10.25 ולוח מחוונים דיגיטאלי בגודל “7 המציג גרפיקה ייעודית של אבארט. התצוגה עוצבה במיוחד עבור האבארט החשמלית החדשה ומאפשרת ללקוחות לעקוב אחר ביצועי הנהיגה.

מערכת שמע חדשה – אבארט 500e טוריסמו, כולל מערכת שמע של מותג JBL האיכותי. “מערכת השמע פשוטה ואינטואיטיבית לשימוש ומספקת צליל דינאמי, הכולל תדרים גבוהים נקיים, צליל באס עמוק ועוצמתי וצלילי ביניים מדויקים. המערכת מתבססת על טכנולוגיית Virtual Center, המספקת באמצעות אלגוריתם מיוחד, איזון צליל אופטימאלי על מנת שכל נוסע ברכב ייהנה מהמוזיקה, וטכנולוגיית Speed Adjust Volume, המתאימה את עצמת השמע וטווח הצלילים באופן אוטומטי בהתאם למהירות הנסיעה”.

האבארט 500e טוריסמו מגיעה בחמישה צבעים, לבן (Antidot white),  שחור (Venom Black) ואדום (Adrenaline Red), ושני צבעים חדשים לחלוטין –  ירוק (Acid Green) וכחול (Poison Blue).

 

אבארט 595 נובלורי S

 

דגם זה נקרא על שם Tazio nuvolari נהג המרוצים האגדי שהתחרה וזכה במרוצים רבים, בין היתר גם עם אבארט, בשנות ה- 50. דמותו של נובולרי באיטליה היא סמל לגאווה לאומית בקרב קהל חובבי הנהיגה והספורט המוטורי. הדגם החדש מגיע בצבעים חיצוניים: לבן, כתום, אדום, שחור ואפור + אפשרות לגג שחור.

בדגם העדכני חישוקי 17″ עם צמיגים רחבים 205/40 17R, קפצים ובולמים קדמיים KONI FSD, שמשות כהות, אנטנת רדיו מוסתרת ודשבורד בגימור שחור מט. 

 

בעקבות המעבר לגרסה החשמלית, סמלת משיקה בנוסף את האבארט 595 נובלורי S, הזדמנות אחרונה לאבארט בנזין ידנית – גרסה עדכנית ומשודרגת לרכב הספורט השובב במחיר של 159,900 ש”ח.

 

מפרט אבארט 500e חשמלי

 

follow and like
fb-share-icon0

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

two × four =