קבוצת יונדאי חושפת פתרון ניידות אווירי ליום יום בתערוכת CES

Print this page
Email this to someoneTweet about this on TwitterShare on Facebook

 

יונדאי
כלי תחבורה ליום יום. המסוק של יונדאי

 

קבוצת יונדאי חושפת פתרון ניידות אווירי ליום יום בתערוכת הטכנולוגיה CES. צפי שיווק בעולם – 2028

 

Supernal – חברת ה-Advanced Air Mobility (“ניידות אוויר מתקדמת”) של קבוצת יונדאי חשפה בתערוכת הטכנולוגיה הגדולה 2024 CES את ה-S-A2, מוצר קונספט של כלי ההמראה והנחיתה החשמליים (eVTOL). “רכב הטייס פלוס ארבעה נוסעים”, מציין את אבן הדרך האחרונה במפת הדרכים של Supernal למסחר בטוח, יעיל ובמחיר סביר של נסיעות אוויריות יומיומיות.

S-A2 מתבסס על קונספט החזון של החברה, S-A1, אותו הציגה לראשונה ב-CES 2020, שמפגיש בין הנדסת תעופה וחלל חדשנית, לבין עיצוב אסתטי של קבוצת יונדאי לכלי רכב, כדי ליצור אמצעי תחבורה חדש ולהביא אנשים שחיים באזורים עירוניים עמוסים ושוקקים, מנקודה A לנקודה B בצורה מהירה יותר. Supernal עתידה להשיג אישורי בטיחות תעופה מסחריים, מה שיאפשר ייצור כלי התעופה במחיר סביר, ברגע שהיא תתכונן להיכנס לשוק, אי שם בשנת 2028.

 

יונדאי מסוק
הרמה אנכית, שיוט אופקי. הכלי האווירי החדש שישווק ב-2028

 

מפרט טכני:

 

S-A2 הוא מטוס V-tail שנועד לשייט במהירות של 120 מיילים לשעה (עד 190 קמ”ש), בגובה 1,500 רגל, כדי לענות על צורכי פעולה עירוניים טיפוסיים של נסיעות ביום יום, של כמה עשרות קילומטרים, בתחילה.

  • הוא כולל ארכיטקטורת הנעה חשמלית מבוזרת ויש לו שמונה רוטורים.
  • הרכב של Supernal יפעל בשקט “כמו מדיח כלים”: 65 דציבלים בשלבי המראה ונחיתה אנכיים ו-45 ודציבלים בזמן שיוט אופקי.
  • הרכב מעוצב עם עדיפות לבטיחות והתמקדות בקיימות ונוחות הנוסעים. הוא מתוכנן כדי להשיג את תקן הבטיחות של התעופה המסחרית העולמית.
  • תצורת מוטות הרוטור כולו תניע את הרכב, את שלבי ההרמה האנכית ואת שלבי השיוט האופקי של הטיסה
  • כדי לשמור על איכות וחסכון הרכב ייוצר תוך מינוף יכולת הייצור ההמוני של יונדאי.

חברת Supernal ממשיכה לפעול כדי לקדם ולשפר את הרכב האווירי שלה לקראת אישורים, הסמכה, ייצור המוני ומקרי שימוש נרחבים. החברה מתמקדת גם במודולריות הפנימית ובשדרוג הסוללה. זה כולל את היכולת להחליף את מודול הסוללה עם התקדמות הטכנולוגיה.

 

אודות סופרנל

Supernal (Su·per·nal) היא חברת ניידות אווירית מתקדמת המפתחת רכבי המראה ונחיתה אנכיים חשמליים (eVTOL) ואת המערכת האקולוגית קרקע-אוויר כדי לתמוך בתעשייה המתפתחת. כחלק מקבוצת יונדאי מוטור, Supernal רותמת מומחיות ברמה עולמית בייצור, אוטומציה, שרשרת אספקה ומו”פ כדי להפוך את אפשרות התחבורה החדשה והיעילה הזו לנגישה באופן נרחב בעשורים הקרובים. במילים פשוטות: במקום להיות ראשונים בשוק, אנחנו בונים קודם כל את המוצר הנכון ואת השוק הנכון”.

 

follow and like
fb-share-icon0

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

fifteen + 9 =