טכנולוגיות חכמות זו לא מילה – HARMAN הישראלית תציג בתערוכת CES

Print this page
Email this to someoneTweet about this on TwitterShare on Facebook

 

HARMAN 2024 CES
הדור הבא של המולטימדיה. HARMAN

 

חברת HARMAN תציג חידושים לחוויית נהיגה לנהג והנוסעים ברכב עתידי בתערוכת CES 2024 – ביניהם: חווית אודיו אישית נפרדת לכל נוסע ברכב, זיהוי עומס קוגניטיבי של הנהג ומניעתו דרך גירויים שונים, חנות אפליקציות לרכב, ועוד…

 

חברת HARMAN אוטומוטיב, המפעילה בישראל מרכז פיתוח בן 250 עובדים, תציג בתערוכת CES 2024 מגוון חידושים טכנולוגיים שייכנסו לשוק בשנת 2024, ויגדירו מחדש את חווית הנהיגה והנסיעה ברכב העתידי החכם. קו המוצרים המעודכן כולל פיצ’רים ותכנים חדשים לתא הנוסעים (in cabin), שיאפשרו לנהג ולנוסעים ליהנות משיפור ה-well being, הבטיחות, וגם הבידור בתוך הרכב. כחברה בת בבעלות מלאה של סמסונג אלקטרוניקס, HARMAN תציג שיתופי פעולה עם סמסונג ושותפים נוספים בתעשייה, חלק מהם פותחו במרכז הפיתוח בישראל. לדוגמא:

HARMAN Ignite Store – חנות האפליקציות של הרמן לרכב, שפותחה במרכז הפיתוח הישראלי של החברה. כמו בעולמות הטלפון הנייד (אנדרואיד), מדובר בחנות יישומים המאפשרת לשותפי צד שלישי להציע את היישומים שלהם דרך הרמן ליצרני הרכב ולצרכניהם ברחבי העולם. 

בין האפליקציות החדשות שיוצגו  – אפליקציית תשלומים בשם Ignite Store Payments  – מוצר התשלומים הראשון בעולם הרכב, שמתממשק עם הארנק הדיגיטלי של סמסונג ומאפשר לשלם מתוך הרכב מבלי להשתמש בטלפון החכם או באמצעי תשלום אחר תמורת שירותים שונים כמו:  תדלוק בתחנת דלק, בתחנות טעינה לרכב חשמלי, נסיעה בכבישי אגרה, קניות ב-drive thru של רשתות מזון מהיר (קניה בלי לצאת מהרכב), ועוד. חנות היישומים המקוונת של הרמן שפותחה בישראל תאומץ כבר השנה על ידי קבוצת פולקסווגן, בתחילה ברכבי אאודי ובהמשך בשאר רכבי הקבוצה.

אפליקציות נוספות בחנות לדוגמא: אפליקציית אינפוטיינמנט (מידע ובידור) בתחום הגיימינג בתוך הרכב. המשתמשים יכולים לשחק במשחקים פופולריים כמו Beach Buggy Racing על המסכים שלהם.

 

ניטור סימנים חיוניים
VitalCare. מנטרת את הסימנים החיוניים של הנהג והנוסעים

 

שמירה על בטיחות הנהג והנוסעים

 

Novo – אפליקציית בטיחות חדשה שמנטרת את הרגלי הנהיגה ומעודדת נהיגה בטוחה דרך התראות בטיחות, אתגרים ופרסים, אפליקציה בשיתוף עם סיסקו, המאפשרת לנהג העסקי לנהל שיחות וידאו באפליקציית Webex תוך מעבר חלק בין המשרד לרכב, לבית, אפליקציית מזג אויר עם התראות, תחזיות ומפות ראדאר, ועוד.

VitalCare מערכת המיועדת לשיפור חווית הנהיגה והבטיחות של הנהג והנוסעים במכונית. המערכת מנטרת את הסימנים החיוניים של הנהג והנוסעים: קצב נשימה, דופק ושינויים בדופק, וזאת ללא כל מגע פיזי, בהתבסס על ראדאר. כך למשל, המערכת תזהה חריגות במצבו של הנהג ותספק תובנות בזמן אמת על מצבי לחץ וחרדה, או מידת העייפות של הנהג. בהתאם לאבחון הנהג, הרכב יוכל להפעיל מגוון של גירויים יזומים, כמו: הגברת ווליום מוסיקה בתוך הרכב, שינוי טמפרטורה במזגן, שינוי התאורה, החלפת מסלול הנסיעה בתיאום עם מנוע ניווט, הזמנת הנהג לעצור בצד, וכל מה שיחזיר את הנהג לאיפוס ויעורר אותו.

VitalCare פותחה בישראל, בהמשך לרכישת הסטארטאפ הישראלי CaareSys ע”י הרמן. המערכת היא חלק מפלטפורמת Ready Care של הרמן, מערכת לניטור וזיהוי עומס קוגניטיבי על הנהג היוצרת גירויים ייעודיים למניעתו כדי לשפר את הבטיחות. זאת, תוך שימוש בטכנולוגיות בינה מלאכותית וניורו-סיינס. מערכת VitalCare תוצג ב-CES בתוך פולקסווגן ID.4 החשמלית.

 


SeatSonic – גישה חדשה למערכות השמע בתוך הרכב המאפשרת חוויה אקוסטית פרסונלית לכל אחד מנוסעי הרכב. במקום רמקולים המותקנים ברכב בשיטה המסורתית על הדלתות, תא המטען והפאנלים, הרמן מעבירה את מערכת השמע לכיסאות הנוסעים ליצירת חווית שמע מותאמת אישית באיכות גבוהה. כך מתאפשר בתוך הרכב מצב בו אחד הנוסעים מדבר בטלפון, אחד מאזין למוזיקה והילדים משתמשים במשחק עם סאונד, כשאף אחד אינו מפריע לשני. המערכת כוללת גם יחידת בס בחלק האמצעי של המושב כדי לספק חוויה רב-מוקדית שאפשר גם לשמוע וגם לחוש. 

 

כל המוצרים ואחרים יוצגו בביתן HARMAN בתערוכת CES בלאס וגאס Central Hall, Booth
בביתן # 19629

 

אודות HARMAN

HARMAN, מקבוצת סמסונג אלקטרוניקס, מפתחת מוצרים ופתרונות מחוברים עבור יצרני רכב, צרכנים וחברות ברחבי העולם, לרבות מערכות לרכב המחובר, מוצרי אודי ווידאו, פתרונות הגנת סייבר, פתרונות לעדכוני תוכנה מרחוק, פתרונות אוטומציה ושירותים התומכים באינטרנט של הדברים. מרכז הפיתוח HARMAN ישראל מעסיק כ-250 עובדים, רובם בתחום של עידכוני תוכנה בכלי רכב Over The Air – OTA  ונחשב למובילה העולמית בתעשייה זו.

 

 

follow and like
fb-share-icon0

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

four × two =