חברת דלק הוסיפה אפשרות לטעינה אוטומטית לרכב חשמלי דרך האפליקציה

Print this page
Email this to someoneTweet about this on TwitterShare on Facebook

 

עמדת טעינה חשמלית בתחנת דלק
טעינה חשמלית אוטומטית בתחנות דלק

 

חברת ZIGIT מקבוצת SQLink, הוסיפה לאפליקציה של חברת דלק אפשרות להטעין רכבים חשמליים באופן אוטומטי (ועל הדרך להציע לכם מבצעים ונשנושים)

 

חברת ZIGIT מקבוצת SQLink, המספקת פתרונות טכנולוגיים חדשניים – אפיון, עיצוב (UI/UX) ופיתוח מערכות מתקדמות, שפיתחה עבור חברת דלק אפליקציה המאפשרת תדלוק אוטומטי בתחנות, הוסיפה למערכת את האפשרות להטעין רכבים חשמליים באופן אוטומטי דרך האפליקציה.  

האפשרות להטעין רכבים חשמליים דרך האפליקציה של דלק, שפותחה על ידי חברת ZIGIT בשיתוף מחלקת הפיתוח של דלק ישראל, נעשית בצורה אוטומטית ללא נגיעה במכשור או בצג וללא הזנת פרטים, כך שההטענה של הרכב מתבצעת דרך הטלפון והאפליקציה. המערכת שחברת ZIGIT פיתחה לדלק היא למעשה ארנק דיגיטלי שכל פרטי החיוב של הלקוח מוזנים בה באופן קבוע ויודעת לזהות באיזה תחנת דלק הלקוח נמצא ופותחת לו את האפשרות להטעין את הרכב החשמלי וכמובן לתדלק באופן אוטומטי.

 

ניהול טעינה, צבירת נקודות ומבצעים

בנוסף, האפליקציה שחברת ZIGIT ומחלקת הפיתוח של דלק פיתחו היא מערכת שמנהלת את כלל מועדון לקוחות של דלק – צבירת נקודות על תדלוקים, אפשרות לרכישות בחנויות הנוחות ג’ו דלק, מבצעים, קופוני הנחה ועוד.

כל חווית הלקוח של התדלוק 360 מנוהלת על ידי האפליקציה במקום אחד, הלקוח מתחיל לתדלק את הרכב, מקבל את המבצעים שמתאימים לו, נכנס לחנות הנוחות ג’ו דלק וקונה את המוצרים ומשלם באפליקציה ובנקודות שצבר וכו’.

 

 

 

עמית מלר, מייסד ומנכ”ל חברת ZIGIT מקבוצת SQLink: “השילוב של האפשרות להטעין רכבים חשמליים באופן אוטומטי הוא התפתחות טבעית ומתבקשת באפליקציה של דלק שפיתחנו. מדובר בשלב נוסף בו כל חווית הלקוח של התדלוק מנוהלת על ידי האפליקציה במקום אחד, בצורה הנגישה והנוחה ביותר שיש דרך הטלפון.”

קובי יוסף, סמנכ”ל טכנולוגיות וחדשנות בדלק ישראל: “פיתוח הטעינה החשמלית באפליקציית דלק היא בשורה של ממש לבעלי רכבים חשמליים, שכעת יכולים לקבל הטבות אטרקטיביות, לצבור כסף על הטעינה וליהנות מתוכנית הנאמנות של חברת ג’ו דלק כמו כל נהגי ישראל. אני מאמין שפיתוח מסוג זה, הכרחי עבורנו ועבור שיפור חווית הלקוח במתחם ג’ו דלק. היום אנחנו יכולים לומר שתוכנית הנאמנות שלנו שלמה וכל לקוח של דלק ישראל יזכה לחוויית שירות הוליסטית ודיגיטלית המותאמת אליו.” 

לחברת דלק יש כ-20 עמדות טעינה לרכבים חשמליים ברחבי הארץ ועשרות נוספות בתהליך הקמה. כמות המשתמשים הרשומים באפליקציה של דלק עומדת על למעלה מ-400 אלף איש כשהפעילויות הפופולרית ביותר באפליקציה של דלק היא תדלוקים ורכישות מוצרים בחנויות הנוחות ג’ו. 

קבוצת SQLink הוקמה לפני 30 שנים ומציעה מגוון פתרונות מתקדמים בעולמות הטכנולוגיה במגוון תחומי התמחות: פיתוח תוכנה, אבטחת מידע, Data ו-AI ודיגיטל. הקבוצה מונה כ-2,700 מומחים ויועצים מכל תחומי הטכנולוגיה. 

 

follow and like
fb-share-icon0

תגובה אחת ל “חברת דלק הוסיפה אפשרות לטעינה אוטומטית לרכב חשמלי דרך האפליקציה”

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

3 × three =