חשיפה בינלאומית ל-SUV החדש אופל פרונטרה – אצלנו בסוף 2024

Print this page
Email this to someoneTweet about this on TwitterShare on Facebook
אופל חדשה
אופל פרונטרה

 

אופל חושפת SUV חדש – אופל פרונטרה בגרסאות חשמל והייבריד (אצלנו עד סוף השנה)

 

אופל חשפה היום (שלישי) את ה-mid – SUV החדש שלה: ‘Frontera’, בעלת שילדה המשותפת גם לסיטרואן C3 Aircross.

במבט ראשון, אופל פרונטרה החדשה נראית עתידנית מאד, יש לה חזית חלקה בצבע שחור מטאלי, שנראית קצת כמו חזית מזכוכית בוהקת. פנסי ה-LED עוצמתיים, ובצדדים, קימורים אגרסיביים. חזרה לפנים הדגם, העיצוב החדשני של אופל מזכיר גרסה עם לוק ‘חשמלי’, כמו ה-וולוו XC40 RECHARGE, וזו מחמאה גדולה. החלק האחורי של הרכב קצת יותר מתון וסולידי, עם כיתוב גדול במרכז ‘FRONTERA’, כדי שלא נתבלבל. יש פתחי אוורור בצדדים, וטמבון בשילוב צבעי כסף ושחור.

 

OPEL FRONTERA 2025
קרוסאובר חדש לאופל – פרונטרה
OPEL FRONTERA INTERIER
פרונטרה תא נהג

 

קפיצה פנימה:

 

פנים הרכב נראה מאובזר מאד, הכיסאות עם ריפודים בעלי טקסטורה מיוחדת, יד חוגה בולטת עם פונקציות לשליטה במוזיקה ושאר הכפתורים המוכרים של היצרן. צג לוח המחוונים מאחורי ההגה, בגודל של 10′, ומסך המולטימדיה במרכז התא, גם הוא בגודל 10 אינץ’. אופל מציינת, כי תהיה אופציה להוסיף “תחנת סמארטפון”, שבעזרת אפליקציה ייעודית, תאפשר חיבור מלא לסמארטפון במקום למערכת ה”דיפולטיבית” של הרכב.

מבחינת שימושיות הדגם, נפח תא המטען מכובד, כ-460 ליטרים, וכאשר המושבים האחוריים מקופלים – ניתן לקבל עד 1600 ליטר טעינה. יפה מאוד.

 

אופל היברידי
גרסה חשמלית או היברידית. פרונטרה

 

להתקדם לחשמל או לא להתקדם לחשמל

 

אופל עוזרת לרוכש החדש בדילמה כנראה שרוב קהל היעד שחיפש לקנות רכב חדש בשנים האחרונות עמד בהתלבטות – “האם זה הזמן כבר להחליף או לעבור לרכב חשמלי”, עם כל האופציות הסיניות הנגישות מסביב, או להיות קצת “outdated” ולקנות רכב עם מנוע בנזין. ובכן, האופל פרונטרה החדשה פותרת את הבעיה. אופל מציעה את הפרונטרה ב-2 גרסאות הנעה – גרסה חשמלית מלאה, וגרסה היברידית משולבת מנוע בנזין.

נכון לעכשיו, אופל לא חושפת יותר מדי מידע על יחידות ההנעה, אבל היא כן רמזה שהגרסה החשמלית תגיע עם “טכנולוגיית 48 וולט יעילה ביותר”.

 

אופל חשמלי

 

טווח המחירים של האופל פרונטרה טרם נחשף, ואיתו גם פרטים נוספים. נראה שנצטרך לחכות להשקת אחותו הצרפתייה – סיטרואן C3 Aircross שצפויה להחשף בקרוב, כדי להבין יותר.

 

צפי הגעת הרכב לארץ בסוף שנת 2024.

 

follow and like
fb-share-icon0

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

thirteen − 3 =