חשמלית ספורטיבית: אודי SQ8 Sportback e-tron משווקת ב-719,000 ₪

Print this page
Email this to someoneTweet about this on TwitterShare on Facebook

 

AUDI SQ8 Sportback e-tron quattro
אודי SQ8 Sportback e-tron quattro

 

אודי SQ8 Sportback e-tron quattro הגרסה החשמלית הספורטיבית (טווח עד 442 ק”מ), בעלת שלושה מנועים חשמליים עם 503 כ”ס לצד מומנט של 99.2 קג”מ, משווקת בישראל, ב-719,000 ₪, 

 

 

 

חטיבת אודי מבית צ’מפיון מוטורס, מרחיבה את היצע דגמי היוקרה החשמליים שלה, ומנחיתה בישראל את גרסת הקצה הספורטיבית ה-SQ8 Sportback e-tron המשלבת אלגנטיות, טכנולוגיה מתקדמת וביצועים ספורטיביים (מתלים אדפטיביים ספורטיביים והנעת quattro).

בדומה לגרסאות S של הדגמים החשמליים של Audi, גם גרסת ה-S הנוכחית של ה-Q8 e-tron מציעה את קונספט שלושת המנועים החשמליים, (לעומת שניים בגרסת הספורטבק הרגילה) עם מנוע אחד בסרן הקדמי ושני מנועים בסרנים האחוריים המנוע הקדמי במצב boost מספק 157 kW (מצב סטנדרט 124 kW) בעוד כל אחד מהמנועים האחוריים מספק 138 kW (מצב סטנדרט 98 kW). תוספת כוח זו מספקת לרכב 503 כ”ס לצד מומנט של 99.2 קג”מ (נתונים במצב boost). ל-SQ8 Sportback e-tron טווח נסיעה מירבי של עד 442 ק”מ (נתוני WLTP).

לחווית נהיגה דינמית יותר, הרכב מציע שילוב בין היגוי פרוגרסיבי והנעת ה-quattro לארבעת הגלגלים כוללת דיפרנציאל מרכזי בנעילה עצמית, בתוספת דיפרנציאל ספורטיבי, המחלק באופן אקטיבי את המומנט בין הגלגלים האחוריים במהלך פניות חדות.

 

אודי אי טרון
מעל 500 כ”ס. אודי SQ8 ספורטבק e-tron

 

עיצוב 

 

העיצוב החיצוני של הדגם כולל גריל רחב יותר, כונסי אוויר “זקופים” יותר, כמו הפנסים עם תאורת LED Matrix, אשר משתלבים לקו מתאר ייחודי. הרכב מגיע עם תאורת LED אחורית עם איתות דינאמי, חלון גג פנורמי חשמלי, תאורת LED ייחודית לסמל קדמי, וספוילר אחורי. בדומה לשאר גרסאות הספורט של אודי, גם פה נמצא את חבילת העיצוב החיצונית High-Gloss לצד קליפרים בצבע אדום עם סמל S, בתוספת חישוק 5 זרועות בעיצוב כוכב יהלום בגוון אפור גרפיט, בגלגלי 21 אינץ’ (לעומת 20 אינץ’ בגרסת ה- Q8 Sportback 55 e-tron).

בדומה לאודי Q8 e-tron, גם החלל הפנימי של גרסת הקצה הספורטיבית בעלת עיצוב עדכני, בדומה לתאי הנוסעים של אודי, עם לוח מחוונים דיגיטלי (ה-Audi Virtual Cockpit) בגודל 12.3″ בתוספת ממשק MMI Touch עם מסך עליון בגודל 10.1 אינץ’ ומסך תחתון בגודל “8.

 

אודי SQ8
אודי SQ8 Sportback e-tron תא נהג

 

אבזור נוחות

 

ה-SQ8 Sportback e-tron מצויד באבזור עשיר, הכולל מערכת סאונד פרימיום Bang & Olufsen עם  16רמקולים, ו-15 ערוצים בהספק 705Wבטכנולוגיית D3, שקעי USB אחוריים, הגה 3 זרועות עם שליטה על מערכת המולטימדיה ועל ה-Recuperation stages, מושבי ספורט קדמיים עם כוונון חשמלי, זיכרון ותמיכה לגב התחתון הכוללים גם חימום, מראות חיצוניות מתכהות ומתקפלות עם כוונון חשמלי, חימום וזיכרונות, שמשות אקוסטיות לבידוד רעש חיצוני, מע’ בקרת אקלים מפוצלת ל-4 אזורי שליטה, מפתח חכם, חבילת תאורה פנימית מורחבת, משטח טעינה אלחוטי למכשיר הסלולארי, תאורת LED Welcome Lights בעת פתיחת הדלתות, וסגירה רכה (Servo) לדלתות. 

בדומה לגרסאות ספורטיביות אחרות של אודי, גם ה-SQ8 Sportback e-tron מקבלת “נגיעות” עיצוב פנים ספורטיביות עם ריפודי עור Valcona הכוללים תפירת S על המושבים, דוושות בחיפוי פלדת אל-חלד וספי דלת בגוון אלומיניום מוארים, עם לוגו S מקדימה. 

 

אודי SQ8 e-tron
אודי SQ8 Sportback e-tron מחיר – 719,000 ₪

 

חבילת הבטיחות של אודי SQ8 Sportback e-tron כוללת מגוון נרחב של מערכות עזר לנהג כסטנדרט, בהן: Audi Pre Sense Front (לניטור מרחק מלפנים ובלימה אוטומטית בעת חירום), Pre Sense Rear לסיוע במניעת התנגשות מאחור, בקרת שיוט אדפטיבית, Lane Change Assistance (מערכת לסיוע בזיהוי כלי רכב בשטח מת), Lane Departure Warning (בקרה אקטיבית לסטייה מנתיב), Front Cross Traffic Assist (מערכת לסיוע בכניסה לצומת), מצלמות היקפיות 360, מערכת חניה אוטומטית, וחיישני חניה היקפיים.

 

מחיר אודי SQ8 Sportback e-tron הוא 719,000 ₪
בתוספת אגרת רישוי של 558 שקלים

 

 

* כל הנתונים המפורטים מעלה הינם נתוני יצרן הרכב מבדיקות המבוצעות בהתאם לתקינה האירופאית. נתונים אלה אינם מתייחסים לנתונים של רכב ספציפי אלא נועדו, בין היתר, לאפשר השוואה בין דגמי רכב שונים.  אבזור ואפיון הרכב עשוי לשנות את תכונות וביצועי הרכב כגון: משקל, אווירודינמיקה, טווח נסיעה מירבי וצריכת אנרגיה. כמו כן, פליטת המזהמים, טווח הנסיעה וצריכת האנרגיה בפועל עשויים להשתנות ומושפעים מגורמים שונים, כגון, אך לא רק: הרגלי נהיגה ושימוש, מזג אוויר, תנאי הדרך ועוד.

** אפשרות החיבור למערכת המולטימדיה והיקף השימוש בה תלויים ביצרניות המכשיר הסלולארי ובאפליקציות השונות. ייתכנו מגבלות בחיבור ו/או בשימוש אשר הינן תלויות ביצרן או יבואן הרכב ואינן באחריותם.

*** מערכות העזר והבטיחות המותקנות ברכב נועדו לסייע לנהג במגבלות המערכות ולא נועדו להסיר מאחריותו של הנהג.

 

 

follow and like
fb-share-icon0

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

19 − nine =