טויוטה Aygo X ו-EZraider “מוקד אמון” חברת האבטחה מתחדשת

Print this page
Email this to someoneTweet about this on TwitterShare on Facebook

 

טויוטה אייגו X
“מוקד אמון” חברת האבטחה מתחדשת בכלי רכב חדשים

 

קבוצת “מוקד אמון” חברת האבטחה, מחדשת את צי הרכבים שלה בעלות של 2 מיליון שקל

קבוצת “מוקד אמון”, חברת האבטחה הגדולה ומוכרת, רכשה 16 רכבי טויוטה אייגו X ורכבי EZraider במטרה להגביר את רמת הבקרה על אירועים בשטח ותיעודם

לקראת 2023, קבוצת “מוקד אמון” – חברת האבטחה שעיקר פעולותיה במתן שירותי מוקד וסיור, תכנון והתקנת מערכות מיגון מתקדמות לעסקים ולבתים פרטיים, אבטחה ושמירה ושירותי ניקיון ואחזקה – מחדשת את צי כלי הרכב שלה בסך 2 מיליון שקל וזאת במטרה להגביר את רמת הבקרה על אירועים בשטח ותיעודם.

“מוקד אמון” רכשה בתקופה האחרונה 16 רכבי טויוטה Aygo X שמותגו ואובזרו על מנת לשמש את צוותי הסיור והמוקד של הקבוצה. מעבר לחידוש הרכבים עצמם, ולמערכות הבטיחות המובנות בהם, “מוקד אמון” התקינה מצלמות תיעוד בכל אחד מהם על מנת לתעד אירועים תוך כדי תנועה ולשלוט בהם גם מחדרי הבקרה.

מעבר לכך, “מוקד אמון” רכשה גם רכבי EZraider, המשומשים בעיקר על ידי כוחות הביטחון, וזאת על מנת לאבטח בצורה מיטבית את מתחם נמל תל אביב יפו, חופי תל אביב. האיזי ריידר הוא רכב חשמלי ומהווה צעד ראשון עבור הקבוצה לכיוון שייבחן בהמשך.

 

אודות קבוצת “מוקד אמון”

קבוצת “מוקד אמון” נוסדה בשנת 1981 ומורכבת משלוש חטיבות: חטיבת המוקד והטכנולוגיות, חטיבת האבטחה והשמירה וחטיבת הניקיון. הקבוצה מתמחה במתן שרותי מוקד וסיור, תכנון והתקנת מערכות טכנולוגיות, שירותי אבטחה ושמירה ושירותי ניקיון לעסקים.

follow and like
fb-share-icon0

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

nineteen − 18 =