טויוטה bZ4X המעודכן משווק עם טעינה מהירה ועמדת טעינה בחינם

Print this page
Email this to someoneTweet about this on TwitterShare on Facebook

 

bZ4X טעינה תלת פאזי
טויוטה bZ4X המעודכן. טעינת תלת פאזי, ועמדת טעינה בחינם

 

טויוטה bZ4X המעודכן משווק כעת עם טעינה מהירה יותר ועמדת טעינה בחינם

 

 

 

יוניון מוטורס, יבואנית טויוטה בישראל, מודיעה על תחילת שיווק הגרסה המעודכנת של ה-SUV החשמלי של טויוטה, bZ4X, המשווקת עם יחידת טעינה מובנית חדשה (ON BOARD CHARGER), תוכנה משודרגת הכוללת עדכונים ואופטימיזציה של תצוגת הטווח ויעילות הטעינה. בנוסף לחבילת FREEDOM PACK הכוללת ביצוע סקר חשמל בביתו, והתקנת עמדת טעינה מקורית לרכב החדש בבית הלקוח ללא עלות. (שווי החבילה נאמד ב-6,490 ₪). 

 

טויוטה bZ4X – מה חדש?

 

טויוטה bZ4X מגיע מעתה עם מטען מובנה תלת פאזי בעל הספק טעינה של עד 11 קילוואט (לעומת שקע חד פאזי שנמכר עד היום). המטען התלת פאזי יאפשר טעינת AC מהירה יותר של הרכב וקיצור משמעותי בזמן הטעינה אשר יעמוד על בין 6.5 ל-10 שעותבנוסף, הרכב מגיע עם גרסת תוכנה מעודכנת, כך שהיא מספקת טעינה משופרת ותצוגת טווח מדויקים יותר. עדכון התוכנה יבוצע ללא עלות לכלל לקוחות bZ4X במרכזי השירות המורשים של טויוטה

TOYOTA bZ4X
טויוטה bZ4X 2023

 

בין השינויים בגרסת התוכנה המשודרגת: 

 

אופטימיזציה של הטווח המוצג, כך שישקף את הטווח הזמין בצורה מדויקת יותר. הפיכת חלק גדול מהטווח לגלוי עבור הנהג ודיוק השפעת מערכת המיזוג על הטווח, כך שהטווח הריאלי בשל השימוש במזגן יהיה יותר מדויק. 

עדכון תדירות טעינה מהירה DC כך שיאפשר מספר רב יותר של מחזורי טעינת DC לכל 24 שעות מבלי להתפשר על הביצועים לטווח ארוך של הסוללה. כעת גם ירד זמן הטעינה בטעינת DC מ-80% ל-100%, וכעת הוא בין 30 ל-60 דקות (תלוי בתנאים כגון טמפרטורה). 

תצוגת צריכת אנרגיה: כך שתשקף מעתה באופן טוב יותר את צריכת החשמל בפועל ובנוסף מצב הטעינה יוצג באחוזים הן במהלך נסיעה והן במהלך טעינה. 

בטיחות: הדור השלישי של חבילת מערכות הבטיחות Toyota Safety Sense עם מערכות חדשות ומשופרות הן בתחום הבטיחות האקטיביות והן בתחום הסיוע לנהג כגון פונקציית עדכונים אלחוטיים (OTA) ומערכות נוספות לסיוע אקטיבי בנהיגה ובחניה.

 

 

הנעה בשטח: גרסת 4X4, ההנעה הכפולה של הרכב ומערכת X-MODE לנסיעת שטח מיטבית ומרגשת המאפשרת ביצועי שטח משופרים, בטיחות מרבית בזמן נהיגת שטח, בחירה בין מצבי שטח שונים ומורכבים וכוללת בקרת אחיזה וסיוע במדרון DAC. לטויוטה bZ4X יחידת הנעה חדשה לכל הגלגלים המספקת ביצועים גבוהים, עם מנוע חשמלי נפרד לכל סרן, שהופכות את הנהיגה בו לטובות יותר.

נוחות: ממדיו הפנימיים של ה-bZ4X גדולים, עם מרווח רגליים אופטימלי עבור כל הנוסעים, 1,000 מ”מ מרווח בין המושבים הקדמיים לאחוריים; תא מטען נדיב, עם רצפה הניתנת להתאמה בגבהים שונים ונפח אחסון של 452 ליטר עד גובה נקודת החגורה. 

טויוטה מציעה ללקוחות בישראל 10 דגמים מחושמלים, ביניהם: 8 דגמים היברידיים, דגם פלאג אין, ורכב חשמלי מלא. השאיפה של היצרנית, להגיע לניטרליות פחמנית מלאה באירופה עד 2040. יעד של 100% רכבים חדשים עם אפס פליטות ברחבי אירופה, ובכלל זה גם בישראל, עד שנת 2035.

 

טויוטה bZ4X אחריות
עד 10 שנות אחריות. טויוטה bZ4X

 

טויוטה bZ4X – הארכת אחריות

 

לטויוטה bZ4X, טווח נסיעה של למעלה מ- 500 ק”מ** והיצרן מצהיר על יעילות סוללה יוצאת דופן המתוכננת לרמה של 90% מיעילותה כחדשה לאחר תקופה של 10 שנים. לאור זאת, יוניון מוטורס מאפשרת רכישת הארכת אחריות לסוללה עד ל-10 שנים (הארכת האחריות כפופה לבדיקה).

 

החל מ-246,550 שקלים

 

* על-פי נתוני היצרן ולפי בדיקות מעבדה. משך הטעינה עשוי להיות מושפע, בין היתר, מהתשתית שאליה מחוברת עמדת הטעינה, ממצב טעינת הסוללה בעת חיבורה לעמדת הטעינה, מטמפרטורת הרכב והטמפרטורה החיצונית, ולפיכך עשוי להיות ארוך משמעותית ממשך הטעינה המצוין.  בשקע טעינה ,11KW   משך הזמן משתנה בהתאם לזרם המסופק על ידי עמדת הטעינה.

**כתלות ברמת גימור

 

follow and like
fb-share-icon0

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

5 × two =