טכנולוגיה ישראלית בנמל אשדוד – תסרוק אוטומטית נזקי פח בכלי רכב

Print this page
Email this to someoneTweet about this on TwitterShare on Facebook
סריקת כלי רכב
טכנולוגיה ישראלית תאתר באופן אוטומטי פגיעות בכלי רכב שפורקים מהאוניות

 

חברת הסטארט אפ Spinframe המפתחת תיעוד מבוסס AI של כניסת כלי רכב לישראל זכתה במכרז על הסכם עם נמל אשדוד בשווי של מיליון דולר

 

החברה תטמיע בנמל קפסולות המנטרות ובודקות בין השאר נזקים חיצוניים בעת פריקת כלי הרכב מהאונייה. תקופת ההסכם שנחתם היא למשך 5 השנים הקרובות. אורי דנגור, מנכ”ל החברה: “אנו שמחים על הבחירה של הנהלת הנמל בטכנולוגיה שפיתחנו. מדובר בהבעת אמון גדולה ובמוצר שישדרג את תהליכי השינוע בישראל ובעולם.”

נמל אשדוד מתחמש בטכנולוגיה: חברת הסטארט אפ Spinframe נבחרה ע”י קברניטי הנמל ובין הצדדים נחתם הסכם שיתוף פעולה במסגרתו תפעיל חברת הטכנולוגיה הישראלית את המוצר החדשני שפיתחה לענף הרכב. תקופת ההסכם הינה לחמש השנים הקרובות ושוויו נאמד בכמיליון דולרים.

SPINFRAME מפתחת טכנולוגיה המשלבת AI ומאפשרת לזהות נזקים ושינויים מבניים ברכב בנקודות שונות על שרשרת האספקה בזמן אמת. 

במסגרת ההסכם ירכוש הנמל 4 קפסולות המנטרות ובודקות אוטומטית נזקי פח וצבע ברכבים בעת הפריקה מאוניה. ההסכם יאפשר ניטור מוקדם של רכבים עם נזקים המגיעים לנמל אשדוד. מדובר בטכנולוגיה חדשנית מבוססת AI שהותאמה במיוחד, בשיתוף יחידת החדשנות של הנמל, לבחינה של רכבים בתנאים מיוחדים הכוללים תנועה וכל סוגי מזג האויר, כולל אינטגרציה עם מערכות המידע של הנמל. 

Spinframe נעזרת בקשרים חובקי העולם של נמל אשדוד ומציגה את הפתרון בנמלים נוספים בעולם. החזון של החברה בתחום השינוע הגלובלי, הינו ליישם תהליך אחיד ושקוף, מוטה טכנולוגיה, אשר ילווה את הרכב מסיום היצור ועד המסירה ללקוח ויאפשר שקיפות ותאום של השותפים בתהליך ומסירה איכותית ללקוח. 

עלות הנזקים השנתיים העולמיים בעולם הרכב, לאורך תהליך האספקה עומד על מיליארדי שקלים ועל כן הטכנולוגיה הישראלית מעוררת עניין גם בקרב יצרני רכב וחברות לוגיסטיקה ושילוח ימי.

“נמל אשדוד רואה בהשקעה בחדשנות טכנולוגית מהלך אסטרטגי ושואף להמשיך ולהוביל חדשנות במגזר הנמל והימי”, אמרה אורנה הוזמן-בכור, יו”ר אשדוד

קצין החדשנות הראשי בנמל אשדוד, רועי אברהמי ציין כי נמל אשדוד ישקיע סכומי כסף משמעותיים על מנת להפוך את הנמל למתקדם בישראל באמצעות שיתוף פעולה והשקעות בסטרטאפים.

אורי דנגור מסר: “אנו שמחים על הבחירה של הנהלת הנמל בטכנולוגיה שפיתחנו. מדובר בהבעת אמון גדולה ובמוצר שישדרג את תהליכי השינוע בישראל ובעולם. אנו רואים בנמל שותף אסטרטגי אשר יסייע בהטמעת הפריסה הטכנולוגית בנקודות נוספות של שרשרת האספקה ברחבי העולם״.

 

אודות

Spinframe הוקמה בשנת 2017 ומשרדיה ממוקמים ביקנעם. החברה מספקת שירותים מבוססי AI לחברות רכב בארץ ובעולם.  מבין משקיעי החברה : Sarona partners, Samurai VC, איש העסקים אבי צור לשעבר מנכ״ל צ’מפיון מוטורס וקבוצת לובינסקי, גיל מדין, Road2, הרשות לחדשנות ומספר משקיעים אסטרטגיים נוספים.

 

הסוף למוסכניקים? סריקה ואבחון תקלות כלי רכב בשניות – UVeye

 

follow and like
fb-share-icon0

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

8 − seven =