ביטוח רכב לפי קילומטרים: מנורה ON אפליקציה שתחסוך בעלויות

Print this page
Email this to someoneTweet about this on TwitterShare on Facebook

משלמים לפי קילומטרים
מנורה ON ביטוח רכב לפי קילומטרים

משלמים על ביטוח רכב לפי קילומטרים: מנורה ON אפליקציית ביטוח הרכב של מנורה

 

יוקר המחייה ועליות המחירים מהווים נושא מרכזי בסדר היום הציבורי. מנורה מבטחים משווקת חבילה ביטוח כדאית לציבור הנהגים בישראל שלא נוסע/נוהג הרבה, המאפשרת הוזלה משמעותית בהוצאות ביטוח הרכב. אפליקציה חדשה בשם מנורה ON שמשיקה חברת מנורה מבטחים מאפשרת לנהגים לנהל את כל פרטי הביטוח במקום אחד ולשלם רק כשנוהגים.

מנורה לקחו את הטכנולוגיה המתפתחת והטלפון בכיס של כל אחד מאיתנו והפכו אותו לכלי חיסכון – באמצעות טכנולוגיית הבלוטות’ המערכת תזהה שהנהג החל בנסיעה ולמעשה על ידי כך הצרכן ישלם רק עבור הקילומטרים שנהג. לאחר סיום הנהיגה, האפליקציה תחשב את כמות הקילומטרים שנסע/ה הנהג/ת ותחייב את החבילה הכספית בהתאם לתעריף הפרסונלי של הנהג/ת. בנוסף, באפליקציה ניתן לשלוט בהוצאות הביטוח ולטעון כסף לנהגים הנוספים שבמשפחה.

נהיגה זהירה חוסכת: אפליקציית מנורה ON מתגמלת על נהיגה זהירה ובטוחה. נוהגים זהיר, צוברים נקודות ויכולים לזכות בתוספת קילומטרים לחבילה שלכם. כל אחד מהנהגים הכלולים בחבילה צובר נקודות אישיות בהתאם לדירוג איכות הנהיגה. ככל שמשך זמן הנהיגה האיכותית והזהירה ארוכה יותר, תצברו יותר נקודות. בין הפרמטרים לנהיגה איכותית נמצאים, נהיגה חלקה פניות חדות, בלימות והאצות, הסחות דעת – שימוש בנייד לרבות שיחות טלפון ושימושים אחרים ומהירות הנהג ביחס לכלי רכב אחרים בסביבתו.

מנורה מקווים לייצר שינוי בעולם ביטוחי הרכב – לשלוט בהוצאות ביטוח הרכב ולשלם פחות.

חיים טביבי – סמנכ”ל מנורה מבטחים ומנהל מנורה מבטחים טופ ב”ש: “אנו שמחים להיות חלק ממהפכת ביטוחי הרכב בישראל. מוצר מהפכני וחדשני שמעביר את השליטה בהוצאות לידיים של הלקוחות. זו פריצת דרך משמעותית בעולם ביטוחי הרכב בישראל שתוביל לחיסכון של עד 25% בהוצאות ביטוח הרכב. אנו במנורה מבטחים עומדים לרשות הלקוחות בכדי להצטרף למנורה ON ולהתחיל לשלם עבור ביטוח הרכב רק כאשר הם נוהגים ברכב”.

 

 

follow and like
fb-share-icon0

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

15 − six =