יבואנית הרכב כלמוביל הקימה מערך שירות סיוע וחילוץ ללקוחות החברה

Print this page
Email this to someoneTweet about this on TwitterShare on Facebook

 

כלמוביל הקימה מערך שירות, סיוע, מידע וחילוץ ללקוחות החברה – “כלמוביל איתך בדרך 24/7” 

 

לאור המצב הבטחוני כלמוביל הקימה את מערך “כלמוביל איתך בדרך 24/7” – המערך מורכב ממוקד שירות ותמיכה וממערך שטח לשירותי התנעה, גרירה וחילוץ. המערך כולו פועל 24 שעות ביממה, 7 ימים בשבוע ונותן מענה למגוון צרכי לקוחות החברה בדרכים. המערך זמין במספר ייעודי 6858*. 

כלמוביל זיהתה כי בתקופה זו, בעת הנהיגה, יותר מתמיד, מדד החרדה של הנהגים והנהגות עולה משמעותית והבינה את הצורך ביד מלווה ומתן מענה מידי שיהיה מקצועי, תפעולי וגם קשוב ותומך.

שירות המידע, העזרה והחילוץ מיועד לכל לקוחות החברה ויוענק לנהגים ונהגות הנוהגים ברכבים מכל מותגי כלמוביל ומכל שנת מודל: יונדאי, מיצובישי, ORA, ג’נסיס ומרצדס, הן ללקוחות פרטיים והן ללקוחות עסקיים ולבעלי רכבי הובלה והיסעים.

כלמוביל מיפתה ולמדה את הצרכים של הלקוחות בזמן זה. המערך נותן מענה בנושאים הקשורים לדרך (ולא רק) כגון: סיוע בתפעול תיקון תקר, רכב שלא מניע, טעינת רכב חשמלי שנתקע, ובכלל חילוץ לקוחות שנתקעו בדרך, הסבר וסיוע באבחון נורות שנדלקו ואופן הפתרון, סיוע בהתנעת רכב שעמד זמן רב (בנזין וחשמלי), מענה לשאלות בנושאי תפעול הרכב, מערכות הבטיחות, ביטוח ועוד. 

יניב שיראזי, מנכ”ל כלמוביל: “אנחנו בכלמוביל פועלים בעת הקשה הזו במספר אפיקים על מנת לסייע ככל שניתן לכוחות הביטחון, לתושבי העוטף והצפון ולכלל הציבור  בישראל. היום אנחנו מוסיפים אפיק נוסף עם הקמת מערך ‘כלמוביל איתך בדרך 24/7’ שעונה על הצורך שהתגבר בעת הזאת, לתמיכה וסיוע מיידים לנהגים ולנהגות בדרך. אנחנו כאן בשבילם/ן.”

הארמבולנס – לנדרובר דיפנדר 130 שהפך לניידת עזרה ראשונה א.א.ג

קבוצת “מכשירי תנועה” נרתמה לפעילות מיוחדת למען חיילי צה”ל

חברת סמלת פתחה מוקד הסעות כלל ארצי ייעודי לחיילים

הגשת תביעת פיצויים על נזק לרכב במלחמה או פיגוע איבה

משרד הכלכלה יממן קורס בן 100 שעות לישראלים למקצועות רכב

מעורר השראה: האיש שהפך אוטובוס לאמל”חיה ניידת תוך 7 ימים

follow and like
fb-share-icon0

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

nineteen − 9 =