יונדאי קונה החדשה 2023-24 בישראל: גרסה היברידית וטורבו מ-144,900₪

Print this page
Email this to someoneTweet about this on TwitterShare on Facebook

 

יונדאי קונה החדשה
יונדאי קונה החדשה 2023-24

 

 

כלמוביל משיקה את הדור החדש של רכב הפנאי העירוני יונדאי עם יחידת הנעה היברידית וגרסאות “טורבו” החל מ-144,990 לגרסת טורבו הפותחת, ומ- 161,900 ₪ לגרסה היברידית. גרסה חשמלית תגיע ב-2024

 

 

כלמוביל, יבואנית יונדאי בישראל, משיקה את הדור החדש של יונדאי קונה, קרוסאובר עם מגוון הנעות (היברידי, בנזין וחשמלי בהמשך) ב-4-5 רמות גימור. יונדאי קונה החדשה תוכננה ועוצבה מלכתחילה כרכב חשמלי (עם רצפה שטוחה מאחור), על בסיס פלטפורמה מודולרית מתקדמת אשר מאפשרת להחיל את היתרונות של פלטפורמה מסוג זה גם לגרסאות הבנזין וההיברידי. בשל כך ה-SUV גדול משמעותית מהדור הקודם, עם חלל פנים גדול ופרופורציות שמתאימות למשפחות ולמגוון קהלים.

*מ-2018 עם כניסת הקונה לשוק הרכב, ועד היום נמכרו כ-18,000 רכבי קונה בישראל.

 

יונדאי קונה היברידית
יונדאי קונה היברידית 2023-24

 

יונדאי קונה החדשה זכתה לעיצוב חדשני, עתידני, הכולל אסתטיקה מודרנית עם פונקציונליות. החזית כוללת את הגריל המדורג הייחודי של יונדאי, לצד פנסי LED המספקים ראות משופרת. שפה עיצובית חדשה הפונה לקהלים מגוונים. קונה החדשה הינה בעלת נתונים אווירודינמיים גבוהים המאפשרים מקדם גרר נמוך של 0.27cd. 

בהתבסס על הממדים המוגדלים של הדגם, יונדאי הצליחה לעצב “מרחב מחיה” פנימי שיתאים למגוון רחב של סגנונות חיים. השורה הקדמית ממוקדת בנהג ומודגשת על ידי קונסולה צפה אופקית עם צגים פנורמיים כפולים בגודל 12.3 אינץ’ בהשראת דגמי Ioniq 5 ו-Ioniq 6 המדגישים את האלמנטים הטכנולוגיים של KONA. העיצוב החדש כולל את בורר ההילוכים שעבר מהקונסולה המרכזית אל מאחורי גלגל ההגה, מה שמאפשר אזור אחסון נוסף בקונסולה המרכזית. הקונה החדשה מציעה את מרווח הרגלים והראש הגדולים ביותר בסגמנט בשורת המושבים השנייה.

יונדאי קונה החדשה כוללת שתי גרסאות הנעה, היברידית עם 5 גרסאות אבזור וטורבו בנזין בשני מנועים ועם 5 גרסאות אבזור. במקביל יושקו גם גרסאות ה-N LINE בשתי גרסאות ההנעה בנזין והיברידי בעיצוב ייחודי הקיים רק בדגם זה. ה-N LINE מבחינת יונדאי הוא תת מותג חדש בישראל ברמת גימור גבוהה אשר גם תתרחב בהמשך לדגמים נוספים עם מגוון רחב של מאפיינים עיצוביים בהשראת עולם הספורט המוטורי.

 

יונדאי תא נהג
יונדאי קונה תא נהג

 

מידות:

 

ממדי הפנים ומרחב המחיה צמחו, אך שמרו על ממדים חיצוניים קומפקטיים. בסיס הגלגלים של ה-KONA החדשה עומד על 2660 מ”מ, (6 ס”מ ארוך יותר מהדגם היוצא), האורך עומד על 4,350 מ”מ (14.5 ס”מ ארוך יותר מהדגם היוצא), הרוחב עומד על 1,825 מ”מ, (2.5 ס”מ רחב יותר מהדגם היוצא) והגובה עומד על 1,580-1,570 מ”מ (3 ס”מ גבוה יותר מהדגם היוצא). בגרסת ה- N LINE האורך עומד על 4,385 מ”מ (18 ס”מ ארוך יותר מהדגם היוצא) והגובה 1,580 מ”מ.

 

יונדאי קונה מידות
יונדאי קונה תא נוסעים
יונדאי קונה פתחי אוורור
פתחי אוורור מאחור
יונדאי קונה מידות
בסיס הגלגלים צמח. יונדאי קונה מרווח ברכיים בתא הנוסעים

 

מנועים:

לקונה החדשה מנוע טורבו בנזין  1.0 ליטר T-GDI 7DCT המייצר 120 כ”ס ומומנט של עד 20.4 קג”מ ומנוע טורבו בנזין 1.6 ליטר T-GDI 7DCT המייצר 198 כ”ס ומומנט של עד 27 קג”מ.

לגרסה ההיברידית מנוע DCT6 GDI 1.6 ליטר עם הזרקה ישירה מכויל עם תפוקה משולבת של 139 כ”ס. (מנוע חשמלי בהספק 32KW) לתאוצה מרשימה ויעילות גבוהה.

 

יונדאי אולם תצוגה
יונדאי קונה החדשה בישראל

 

אבזור נוחות:

 

בכל הגרסאות שלה, ה-KONA כוללת טכנולוגיות עדכניות מאד, באבזור נוחות ומערכות בטיחות מתקדמות, בהשראת דגמי Ioniq החשמליים. כל כפתורי השליטה ממוקמים סביב גלגל ההגה ומרכז הקונסולה, ומאפשרים מראה נקי נוחות תפעולה אופטימלית ומקומות אחסון מגוונים.

האופי הסמי ספורטיבי של הקונה החדשה, בא לידי ביטוי בחיפוי קשת גלגלים עם מנורות קדמיות ואחוריות משולבות, דלתות צד עם פרופורציות דינמיות ופס כרום יוקרתי העובר מקו החגורה לספוילר האחורי, חישוקי סגסוגת מעוצבים ועוד. המושבים הקדמיים דקים יותר ב-30% ועוזרים להגדיל את המרווח בחלל הנוסעים. כמו כן המושבים החדשים עברו אופטימיזציה לפיזור לחץ הגוף בכדי לסייע בהפחתת עייפות לאחר נהיגה ממושכת. בשורה השנייה המושבים נטולי קימורים על מנת לספק מקסימום מרווח ונוחות. מושבי השורה השנייה ניתנים לקיפול מלא ומספקים נפח מטען של עד 1300 ליטר עם נוחות טעינה משופרת.

 

איוניק
תא נהג כמו ביונדאי איוניק 5. יונדאי קונה

 

טכנולוגיה בתא הנהג

 

ליונדאי קונה החדשה שני מסכים מחוברים בגודל 12.3 אינץ’ כל אחד אשר תומכים לראשונה במערכת ההפעלה החדשה והמתקדמת של היצרן ובשפה העברית כסטנדרט. וכמו כן יציאות טעינת סלולר C-USB רבות וכניסה להילוך P אוטומטי כאשר הדלת נפתחת. בנוסף, לראשונה בדגמי יונדאי, טכנולוגיה מעולמות מותגי הפרימיום והיישר מג’נסיס שולבה מצלמה ICC – IN CABIN CAMERA) סורקת עיניים ופנים לניטור עייפות והיסח דעת. מערכת ה- ICC משתמשת במצלמה בתא הנוסעים כדי לנתח את פניו של הנהג, ובמקרה של נמנום או חוסר זהירות, להתריע במידת הצורך. 

@queenoftheroad.il יונדאי קונה מושקת באופן רשמי בישראל, עם גרסה היברידית חדשה וגרסאות טורבו (1.0 ו-1.6 ל’, 120-190 כ”ס) שיגיעו בחודש הבא. קונה חשמלית תהיה רק בשנה הבאה. יש 5 רמות אבזור, כולל רמת גימור N… תיכף נדע מחירים. #hyundai #hyundaikona #hyundaikona2024 ♬ צליל מקורי – ענת דניאל – מלכת הכביש

 

בטיחות:

 

יונדאי קונה 2024 בגרסת הטורבו בנזין וההייבריד כוללות 7 כריות אוויר ומערכות סיוע מתקדמות לנהג (ADAS). גרסת הבנזין כוללת LKA- מערכת אקטיבית הכוללת תיקון הגה לסיוע בשמירה על נתיב הנסיעה, LFA- מערכת סיוע אקטיבית לשמירה על מרכז נתיב הנסיעה, FCA-JT- בלימה אוטונומית במצבי חירום הכוללת זיהוי כלי רכב, הולכי רגל, ד-גלגלי ותנועה חוצה בצומת, DAW – מערכת התרעה על עייפות נהג אשר משלבת לראשונה גם מצלמה לזיהוי מבט הנהג, ISLA – מגביל מהירות חכם עם זיהוי תמרורים, SCC – בקרת שיוט חכמה הכוללת מנגנון זחילה בפקקים, LVDA- התרעה על התחלת הנסיעה של הרכב מלפנים, ROA- חיווי תזכורת למניעת שכחת נוסע במושב האחורי, HBA-  מערכת למעבר אוטומטי בין אור גבוה לאורות דרך.

גרסאות ה- Supreme ,PrestigeוN LINE  כוללות גם BCA – מערכת אקטיבית לזיהוי ומניעת התנגשות בכלי רכב ב”שטח מת”, RCCA- מערכת אקטיבית למניעת פגיעה ברכב חוצה בעת נסיעה לאחור, – מערכת “יציאה בטוחה” המתריעה על תנועה מסכנת בעת פתיחת דלתות המושב האחורי.

 

יונדאי קונה 2024
יונדאי קונה 2023

 

אבזור גרסאות הבנזין:

 

רמת הגימור Premium (מנוע 1 ליטר)

מערכת מולטימדיה מקורית עם מסך מגע 12.3 אינץ’ ותאימות לממשקי Apple CarPlay ו-Android Auto אלחוטית, דיבורית BT, מצלמה אחורית, לוח מחוונים צבעוני דיגיטלי מלא SVC בגודל 12.3 אינץ’, שליטה על מערכת השמע מגלגל ההגה, מפתח חכם – כניסה והתנעה ללא מפתח, בלם יד חשמלי +AUTOHOLD , מנופי העברת הילוכים מגלגל ההגה, SBW- בורר הילוכים על מוט הגה, DRIVE MODE בורר מצבי נהיגה בכביש, תאורת יום LED-DRL, תאורת LED פנימית, מראות חשמליות, פנסי איתות במראות, מראה פנימית מתכהה נגד סנוור, מערכת בקרת אקלים דיגיטלית מפוצלת, פתחי מיזוג אוויר למושב האחורי, הגה עור מתכוונן לגובה ולעומק, מושב נוסע עם אפשרות לכוונון גובה, שני שקעי טעינה קדמייים ושניים אחוריים USB-C, חיישן אורות, חיישן גשם, חיישני נסיעה קדמיים ואחוריים, פסי אורך לגגון.

Prime (מנוע 1.6 ליטר) מוסיפה חישוקי סגסוגת בקוטר 18″.

+ Prime כולל גם צביעה דו גונית.

Prestige  מעבר לתוספת במערכות הבטיחות כוללת גם טעינה אלחוטית לנייד ותאורת אווירה לפנים הרכב ב-64 גוונים משתנים.

Supreme כוללת צביעה דו גונית, מושב נהג ונוסע עם אפשרות לכוונון חשמלי ותא מטען עם פתיחה חכמה. הפתיחה החכמה של הדלת האחורית החשמלית הניתנת להתאמה אישית היא  אבזור נוחות נוסף. ניתן לבחור את גובה הפתיחה והמהירות של דלת תא המטען במסך התצוגה וכן על ידי לחיצה על לחצן הסגירה למשך שלוש שניות בגובה המועדף של דלת תא המטען.

גרסת ה-N LINE כוללת בנוסף גם גג שמש פנורמי נפתח, מושב נוחות בשורה הראשונה (Relaxation Comfort Seat) המאפשר להשען אחורה בזוויות אופטימלית ומותאמת לפיזור לחץ כדי לעזור להקל על עייפות לאחר נהיגה, ריפודי עור משולב אלקנטרה, מושב נהג עם אפשרות לכוונון חשמלי + זיכרונות, חימום מושבים קדמיים וקשתות בתי גלגלים בצבע הרכב.

 

יונדאי קונה ביצועים
גרסאות טורבו והייבריד. יונדאי קונה

 

אבזור גרסאות היברידיות:

 

Premium: מערכת מולטימדיה מקורית עם מסך מגע 12.3 אינץ’ ותאימות לממשקי Apple CarPlay ו-Android Auto, דיבורית BT, לוח מחוונים צבעוני דיגיטלי מלא SVC בגודל 12.3 אינץ’, שליטה  על מערכת השמע מגלגל ההגה, מפתח חכם המאפשר כניסה והתנעה ללא מפתח, בלם יד חשמלי +AUTOHOLD , מנופי העברת הילוכים מגלגל ההגה, SBW- בורר הילוכים על מוט הגה, DRIVE MODE בורר מצבי נהיגה בכביש, תאורת לד  LED קדמית, תאורת יום LED-DRL, תאורת LED פנימית, מראות חשמליות, פנסי איתות במראות, מראה פנימית מתכהה נגד סנוור, מערכת בקרת אקלים דיגיטלית מפוצלת, פתחי מיזוג אוויר למושב האחורי, הגה עור מתכוונן לגובה ולעומק, מושב

נוסע עם אפשרות לכוונון גובה, שני שקעי טעינה קדמיים ושניים אחוריים USB-C, חיישן אורות, חיישן גשם, חיישני נסיעה קדמיים ואחוריים, פסי אורך לגגון.

Premium +: כוללת גם צביעה דו גונית.

Prestige מעבר לתוספת במערכות הבטיחות כוללת גם טעינה אלחוטית לנייד ותאורת אווירה לפנים הרכב ב-64 גוונים משתנים.

Open sky כוללת גם גג שמש פנוראמי נפתח.

Supreme  כוללת גם צביעה דו גונית, מושב נהג ונוסע עם אפשרות לכוונון חשמלי ותא מטען עם פתיחה חכמה. ניתן לבחור את גובה הפתיחה והמהירות של דלת תא המטען במסך התצוגה וכן על ידי לחיצה על לחצן הסגירה למשך שלוש שניות בגובה המועדף של דלת תא המטען.

גרסת ה- N LINE כוללת בנוסף גם גג שמש פנורמי נפתח, מושב נוחות בשורה הראשונה (Relaxation Comfort Seat) המאפשר להשען אחורה בזוויות אופטימלית ומותאמת לפיזור לחץ כדי לעזור להקל על עייפות לאחר נהיגה. ריפודי עור משולב אלקנטרה, מושב נהג עם אפשרות לכוונון חשמלי + זיכרונות, חימום מושבים קדמיים וקשתות גלגלים בצבע הרכב.

 

יונדאי קונה 2023 מחיר
יונדאי קונה החדשה טווח מחירים

 

מחירים:

 

גרסת בנזין מחיר בש”ח
Premium 144,900 
Prime 161,900 
Prime+ 164,900 
Prestige 163,900 
Supreme 169,900 
N LINE 187,900 

 

גרסה היברידית מחיר בש”ח
Premium 161,900 
premium + 164,900 
Prestige 163,900  
supreme 169,900 
Open sky 171,900 
N LINE 189,900 

 

יונדאי קונה גלריה

 

follow and like
fb-share-icon0

תגובה אחת ל “יונדאי קונה החדשה 2023-24 בישראל: גרסה היברידית וטורבו מ-144,900₪”

  1. העניין הוא שהם לא מייבאים כרגע שום רמת גימר מלבד הרמה הבסיסית. יבואני הרכב בישראל משרתי אך ורק את עצמם ולא את הלקוחות. טויוטה הפסיקה לייבא את ההאצ׳בק וכו וכו

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

20 − 3 =