נשיא קונצרן הענק הסיני Skyworth מסכם את ביקורו בישראל

Print this page
Email this to someoneTweet about this on TwitterShare on Facebook

 

סקייוול SKYWELL
מימין לשמאל: גון לי, משה כדורי, חואנג חושנג, מעוז אלמגור, יורם כדורי ויגאל כדורי. קרדיט צילום: גדי סיארה

 

חואנג חושנג, נשיא קונצרן הענק הסיני Skyworth מסכם את ביקורו בישראל וחושף את חזונו לביסוס Skywell באירופה: ״בכוונתנו להקים מרכז מו”פ בישראל בתחום האוטוטק ופיתוח סוללות יעילות ומתקדמות לטובת סינרגיה עם מפעל הסוללות החדש המוקם בטורקיה

 

קבוצת כדורי, יבואנית מותג הפנאי מנהלים החשמלי Skywell אירחה בשבוע האחרון, משלחת של למעלה מ-30 אנשי עסקים ובכירי קונצרן האלק׳ הענק Skyworth בראשותו של חואנג חושנג, נשיא הקונצרן ואחד מאנשי העסקים המובילים בסין. מותג הרכב Skywell מהווה מנוע צמיחה מרכזי בחטיבת הרכב של skyworth יצרנית האוטובוסים השנייה בגודלה בסין.

המשלחת ביקרה בין היתר במרכז Skywell בישראל ונשיא הקונצרן קיים פגישות עם שר הכלכלה- ניר ברקת ושר האנרגיה- ישראל כץ  ופרש בפניהם את חזון הקבוצה לביסוס וחיזוק מעמדה באירופה כאשר ישראל מהווה שוק יעד אסטרטגי, ראש חץ לחדירה למדינת נוספות באירופה. עוד חשף בפניהם חושנג כי בשנה הקרובה יושקו 3 דגמים נוספים במקביל לדגם ה-Et5 המצליח.

כמו כן, במהלך השבוע האחרון, נפגשה המשלחת עם עשרות חברות הייטק לבחינת שיתופי פעולה והשקעות. 

מר חואנג חושנג סיכם את ביקורו בישראל: ״קבוצת כדורי היא שותף אסטרטגי של החברה וזוכה להערכה רבה על פעילותה לביסוס והחדרת Skywell  בישראל. אנו גאים להעניק לה את פרס השותף המצטיין על הישגיה והיה חשוב לי ולחברי ההנהלה להגיע באופן אישי לישראל. כשותפה מלאה, ישראל תהנה מתנאים מסחריים מיוחדים והצוות הישראלי יהיה שותף בפיתוח הדגמים העתידיים״.

עוד הצהיר חושנג, כי הוא פועל להקמת מפעל נוסף בטורקיה – מפעל להרכבת רכבים שיאיץ חדירה לשוק האירופאי וחשף את היעד שלו לשנת 2030 – ייצור ומכירות של מיליון מכוניות Skywell בשנה, והפיכתה לאחד מעשרת יצרני הרכב החשמלי הגדולים בעולם.

 

 

סקייוול ET5 בגרסת סוללה 86 קילוואט-שעה במחיר – 239,900 שקלים

סקייוול SKYWELL ET5 עם סוללת 88 קוטש וטווח חשמלי מורחב

סקייוול מדווחת על כ-500 מכירות בפחות מחודשיים של ה-ET5 SKYWELL

סקייוול (SKYWELL ET5) קרוסאובר חשמלי (400 קילומטר טווח) – סקירה

 

follow and like
fb-share-icon0

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

five + twelve =