רנו נפרדת מהמגאן R.S. ומשיקה מהדורה מוגבלת ב-294,990 ש״ח 

Print this page
Email this to someoneTweet about this on TwitterShare on Facebook

 

רנו מגאן RS ULTIME
רנו ULTIME MEGANE R.S

 

רנו נפרדת מהרנו מגאן R.S. ומשיקה מהדורה מוגבלת, ממוספרת וחתומה “ULTIME”, במחיר 294,990 ש״ח 

 

פריסבי (קרסו) יבואנית רנו תשווק בישראל יחידות ספורות של המהדורה המוגבלת של Megane R.S. וחוגגת את ההיסטוריה העשירה של רכב הספורט הצרפתי הקומפקטי. 

רנו מגאן R.S. Ultime היא המגאן R.S האחרונה בסדרה והדגם האחרון שמציג את הלוגו של רנו ספורט. Alpine, מותג מכוניות הספורט של קבוצת רנו נבחר לכתוב את הפרקים הבאים, עם עיצוב ייחודי ואפילו ספורטיבי יותר. 

מגאן R.S. Ultime מציג את הסממנים החזותיים של רנו ספורט, כולל היהלום הכפול וגרפיקה ספציפית בהשראת הלוגו החדש של רנו. הפסים נמצאים על הגג ועל מכסה המנוע, הפגוש האחורי והדלתות – כולם בצבע שחור מט שיתאימו לצבעי הגוף הזמינים – לבן פנינה, צהוב סיריוס המחזיר את הצבעים האייקוניים של רנו ספורט וטוניק כתום היוצר עוצמה בניגוד. השנה שבה הוקמה רנו ספורט, 1976, כתובה באופן דיסקרטי בפסים בצד ימין.

 

רנו מגאן ספורט
רנו נפרדת מהמגאן R.S. עם מהדורה מיוחדת

 

Megane R.S. Ultime כולל פגושים קדמיים רחבים יותר ב-60 מ”מ ואחוריים ב-45 מ”מ, פתחי אוורור צדדיים, תאורת FULL LED, מפלט מרכזי, אנטנת כריש, ספוילר ודיפיוזר אחוריים. רבים מהפרטים של הסדרה המוגבלת הזו הם כעת שחורים: הלוגואים, ידיות הדלתות, מסגרות החלונות, החישוקים (אפילו כיסויי האומים), מכסי הפגושים, הדיפיוזר האחורי בעיצוב  Formula 1 Blade  בפגוש הקדמי, המגיע עם גימור מבריק בתמה Ultime. 

האבזור הסטנדרטי בתא הנהג כולל מושבי Bucket Recaro סימון מסחרי צ”ל על RECARO בלבד עם ריפוד אלקנטרה בצבע שחור טיטניום ולוגו R.S רקום. המפתח החכם של Ultime משקף את דוגמת היהלומים על הפסים. ספי הדלת הם בלעדיים ולכל דגם יש לוח מתכת ממוספר משלו ליד פקדי ההילוכים, בתחתית הקונסולה. בחתימת לורן הורגון, הנהג ומומחה הפיתוח שעבד על Megane R.S לאורך הקריירה שלה. 

 

רנו מגאן RS
מהדורה מוגבלת – רנו מגאן RS אולטימייט

מושבי באקט

 

האבזור הסטנדרטי ב-Megane R.S. Ultime כולל רבות מהתכונות הספציפיות ב- Megane R.S:

מסך מולטימדיה 9.3 אינץ’ עם מערכת Bose Hi-Fi, לוח מחוונים דיגיטלי 10 אינץ’, מערכת טלמטריה – R.S. Monitor, בקרת שיוט אדפטיבית ועזרי תמרון 360° וחבילת עיצוב חיצונית Utlime ייחודית לדגם זה, שתרגש את אוהבי הדגם.

כל מפרט הביצועים של רנו ULTIME MEGANE R.S מבוססת על Megane R.S. Trophy, המונע על ידי מנוע 4 צילינדרים טורבו, עם 300 כ”ס, 42.8 קג”מ ב-3200 סל”ד, עם תיבת הילוכים EDC 6 מהירויות עם מצמד רטוב ודיפרנציאל מכאני Torsen, שמניעים את המכונית מאפס ל-100 קמ”ש ב-5.7 שניות. ה-Ultime מצויד בצמיגי-Bridgestone Potenza S007 semi-slicks שפותחו עבור Megane R.S. Trophy R, בשילוב עם חישוקי Fuji Light 19 אינץ’ ובלמי Brembo ביציקה כפולה, בעלי קליפרים אדומים. הסרן הקדמי עם צירים עצמאיים, שלדת CUP מונמכת, מעצורים הידראוליים שלביים לבולמי הזעזועים, ומערכת היגוי 4 גלגלים 4CONTROL המוסיפים לחוויית הנהיגה האולטימטיבית של מכונית ספורט – על מסלול ובכל מקום אחר. 

 

על הדגם:

 

  • מגאן R.S. Ultime בנוי סביב תצורת מגאן R.S Trophy עם מראה ייחודי ותוספת אבזור עשיר. 
  • העיצוב הייחודי כולל פסים בלעדיים המעוררים את הזהות החזותית החדשה של רנו ואלמנטים שחורים המדגישים את הספורטיביות שלה.
  • בסדרה יוצרו 1,976 רכבים ממוספרים בלבד (רנו ספורט נוסדה ב-1976) על כל אחד מהם יחתום לורן הורגון, הנהג ומומחה הפיתוח שקבע את שיאי Megane R.S..
  • Megane R.S. Ultime מייצג סיכום ההיסטוריה של רנו ספורט, המלאה בגביעי מירוץ ודגמים שהפכו לאגדת ספורט מוטורי.
  • הרכב הוצג בבכורה בתערוכת סלון הרכב של טוקיו השנה, וכעת משווק בעולם ובאמצעות פריסבי יבואנית רנו, יחידות ספורות יגיעו גם לישראל

לורן הורגון, נהג ומומחה לפיתוח בקבוצת רנו:Megane R.S מייצגת 15 שנות עבודתי ברנו ספורט. מאז מגאן II שלב 2, שיפרנו ללא הרף את הביצועים הדינמיים שלה על מנת להישאר המובילה במכוניות ספורט מונעות גלגלים קדמיים. השיאים ב-Nürburgring Nordschleife הם בלתי נשכחים. אתגרים, מלאי תשוקה, אדרנלין ורגש. עכשיו עם Megane R.S. Ultime, אני גאה במיוחד לחתום על הגרסה המכתירה ומסיימת את הסאגה הנפלאה הזו“. 

 

רנו מגאן R.S Ultime עם מנוע 1.8 ל’ טורבו בנזין (אוט’) במחיר 294,990 ש״ח

 

follow and like
fb-share-icon0

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

16 − 2 =