כלמוביל תייבא דגמים חדשים של יצרנית צ’רי לישראל: JAECOO ו-OMODA

Print this page
Email this to someoneTweet about this on TwitterShare on Facebook

 

 

כלמוביל תשווק את מותגי JAECOO ו-OMODA החדשים, מותגים שיושקו בעולם במהלך 2024

 

כלמוביל, יבואנית מרצדס, יונדאי, מיצובישי, ג’נסיס, smart ו- ORA, קיבלה את הזיכיון לשיווק בישראל של שני מותגים חדשים בעולם הרכב: JAECOO ו-OMODA מבית Chery. כידוע יבואנית רכב ישראלית נוספת – פריסבי (קרסו) מייבאת לישראל את דגמי צ’רי טיגו 8, צ’רי טיגו 7, צ’רי FX וכעת גם צ’רי FX EV קרוסאובר חשמלי חדש.

JAECOO הוא המותג הראשון שיושק בישראל מבין השניים. “מדובר במותג פרימיום שטח-עירוני ייעודי לשוק האירופאי, אשר יתמקד ברכבי SUV עם טכנולוגיה מתקדמת ואיכות חומרים בסטנדרט גבוה, מעולמות היוקרה. בנוסף, כלי הרכב יציעו חווית נהיגה הכוללת יכולות שטח, עם מרווח גחון של 200 מ”מ וגם אפשרות הנעת 4X4 מתקדמת”.

מותג OMODA יושק בהמשך השנה 2024. “מדובר במותג SUV לייף סטייל צעיר, המציג פתרונות טכנולוגיים חדשניים ועיצוב אופנתי, עתידני ומושך”.

 

JAECOO J7 רכב
JAECOO 

 

JAECOO ו-OMODA יתמקדו בשלב הראשון בדגמי SUV חדשניים בעלי 5 ו-6 מקומות ישיבה. דגמי JAECOO ו-OMODA ישווקו במגוון יחידות הנעה, החל מ-רכבי בנזין, כלי רכב היברידיים ופלאג אין בעלי טווח חשמלי של עד כ- 160 ק”מ וגם רכבים חשמליים מלאים BEV.

בשלב הראשון תשווק כלמוביל את ה-J7, דגם SUV משפחתי, יוקרתי ומוקפד, אשר אמור להציב סטנדרט חדש לרכב פנאי עירוני, עם תכונות בטיחות יוצאות דופן וטכנולוגיות חכמות תוך שהוא משדר איכות וסגנון.

 

 

אבזור נוחות ובטיחות

 

הדגמים כוללים בין היתר, טכנולוגיית ARDIS (All Road Drive Intelligent System) המציגה 7 מצבי נהיגה (נהיגה עירונית, נהיגת שביל, כביש מהיר, כביש גשום, חול, שלג, ובוץ לביצועים יציבים), ובנוסף  מצלמות פנורמיות של 540 מעלות שמאפשרות הבנה מלאה של הסביבה ותנאי תוואי השטח מתחת לרכב, מסך פיקוד ושליטה בגודל של 14.8 אינץ’, מסך מרכזי בגודל 10.25 אינץ’, תצוגת נתונים על גבי השמשה הקדמית (W-HUD), הנעה כפולה ועוד.

דגמי הרכב של JAECOO מתוכננים לתקן בטיחות Euro NCAP 5 כוכבים, שכוללים הגנה מקיפה בכל תוואי שטח. את דגם ה-J7, יציע טווח משולב של עד 1200 ק”מ “על בנזין”, ועד 88 ק”מ במצב חשמלי, המאפשר טעינה אחת מיד יומיים – שלושה. בשלב השני צפויה כלמוביל להשיק בישראל את ה-SUV הגדול והמפואר J8 עם 6 מקומות ישיבה, יכולות שטח, ורמת נוחות ובטיחות גבוהה המשולבת בפתרונות טכנולוגיים מתקדמים.

 

רכב צ'רי
דגמי בנזין, הייבריד ופלאג אין
CHERY
JAECOO מבית צ’רי

 

OMODA ו-JAECOO יושקו ב-35 שווקים חדשים בעולם בשנת 2024, כולל בריטניה, ספרד, איטליה ומדינות אחרות באירופה.

 

יניב שיראזי, מנכ”ל כלמוביל: “קבלת זיכיון השיווק של מותגי  JAECOO ו-OMODA  החדשים מהווה נדבך נוסף וחשוב בהתפתחות כלמוביל בשנים הקרובות, בהן תמשיך לבסס את מעמדה בשיווק כלי רכב בסגמנטים השונים. ליין הדגמים העתידיים של החברה יעשיר את פורטפוליו המוצרים וייתן מענה למגוון רחב של לקוחות וצרכים”.

 

צ’רי FX חשמלי בישראל – 2 רמות גימור החל מ-153,000 שקלים

קרסו מוטורס תייבא ותשווק את מותג הרכב צ’רי CHERY לישראל

צ’רי טיגו 8 פרו – רכב 7 מקומות – סקירה וחוות דעת

מותג צ’רי בישראל: קרוסאוברים 5-7 מקומות (בנזין) מ-139,900 שקלים

 

follow and like
fb-share-icon0

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

9 + fourteen =