כתבת אורח: איך לקבל את הצעת ביטוח הרכב הטובה ביותר 

Print this page
Email this to someoneTweet about this on TwitterShare on Facebook

 

ביטוח רכב
ביטוח לרכב, כתבת אורח. צילום: שאטרסטוק

 

 

איך לקבל את הצעת ביטוח הרכב הטובה ביותר: לדקדק את הצורך שלנו מהביטוח כדי לא לשלם על שירותים שלא צריך, ולעשות השוואת מחירים

 

אחת ההוצאות המשמעויות שנאלצים לעשות בעלי רכב מכל סוג שהוא, היא עבור פוליסת ביטוח. מדובר בהוצאה של אלפי שקלים אשר יש לבצע מדי שנה במטרה לרכוש ביטוח חובה כפי שהמדינה דורשת, וכן פוליסות ביטוח מקיף וביטוח צד ג’ אשר יספקו את הכיסויים הרלוונטיים. 

היום כשבעל רכב מבקש לרכוש ביטוח רכב, עומדות לרשותו אפשרויות שונות ואטרקטיביות לקבל הצעות מחברות ביטוח, להשוות ביניהן ובסופו של דבר למצוא את ההצעה האטרקטיבית ביותר, בין אם זה מבחינת תנאים ובין אם זה מבחינת עלויות. 

בניגוד למה שאולי נדמה, אפשר למצוא בשוק ביטוח רכב זול ואטרקטיבי. קרי, פוליסה שתספק את הכיסויים הרלוונטיים עבור בעל הרכב, על פי צרכיו האישיים וסוג הרכב, ובעלויות משתלמות. זאת כמובן ביחס למה שהפוליסה מספקת ולתנאים שחברת הביטוח דורשת ממנו. 

במאמר זה אנחנו נסביר כיצד אפשר לקבל הצעה עבור ביטוח רכב זול וכיצד בוחנים אותה על מנת שבאמת יהיה אפשר להפיק ממנה את המיטב. ישנם כלים שונים שיכולים לעזור לנו להוזיל משמעותית את העלויות ויחד עם זאת, ליהנות מפוליסה שתשרת אותנו כפי שאנחנו צריכים. 

 

איך נקבל את ההצעה הטובה ביותר?

 

על מנת שנוכל לרכוש ביטוח רכב זול, אנחנו צריכים תחילה לאפיין את הצרכים שלנו ולדעת מה בדיוק אנחנו מחפשים, בין אם זה עבור הרכב שלנו ובין אם זה עבורנו כבעלי רכב או כנהגים. למשל, אין טעם לרכוש פוליסה יקרה אם מדובר ברכב בערך נמוך, כפי שאין סיבה לקנות פוליסה יקרה אם אנחנו משתמשים מעט ברכב. 

אנחנו צריכים ללמוד את הנושא ולראות מה חברות הביטוח מציעות, בשביל לדעת כיצד להתאים את זה לצרכים שלנו. כך נוכל לאפיין בצורה נכונה את הצרכים שלנו ובסופו של דבר לברור את ההצעות שאנחנו מקבלים, על פי אותם אפיונים וצרכים. 

למשל, אם אנחנו משתמשים ברכב זמן קצר מאוד בשבוע, בימים קבועים, יכול להיות שישתלם לנו יותר לרכוש פוליסה חסכונית על פי קילומטרז’. כך אנחנו לא נצטרך לקנות פוליסה שלא נעשה בה שימוש כל הזמן. 

בסופו של דבר, אחרי שנקבל הצעות מחברות ביטוח שונות נוכל להשוות ביניהן ולראות איזו הצעה היא הכי משתלמת ביחס למה שאנחנו מקבלים וצריכים לפי חישוב כל הפרמטרים. 

 

איפה וכיצד אפשר לעשות השוואת מחירים?

 

בשביל ליהנות מאפשרות לקבל הצעות מחיר אטרקטיביות ואקטואליות, כדאי להיכנס לאתר Wobi, לבקש הצעות מחברות ביטוח שונות ואז להשוות ביניהן. באתר נוכל לקבל את כל המידע שאנו צריכים אודות פוליסות ביטוח רכב ובפרט נוכל לקבל מידע על פוליסות זולות שיכולות להתאים לצרכים שלנו. 

 

 

follow and like
fb-share-icon0

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

five × 5 =