לנדרובר עוברת לפלאג אין הייבריד: ריינג’רובר איווק ודיסקברי ספורט PHEV

Print this page
Email this to someoneTweet about this on TwitterShare on Facebook

לנדרובר עוברת לפלאג אין הייבריד: ריינג'רובר איווק ודיסקברי ספורט PHEV
לנדרובר עוברת לפלאג אין הייבריד: ריינג’רובר איווק ודיסקברי ספורט PHEV

אחרי הריינג’ רובר וריינג רובר ספורט, לנדרובר משווקת גרסת PHEV גם לריינג’רובר איווק ולנדרובר דיסקברי ספורט. עד 2022, כל דגמי החברה, כולל הלנדרובר דיפנדר ישווקו בגרסה היברידית נטענת

 

ההיברידיות החדשות – ריינג’רובר איווק PHEV ולנדרובר דיסקברי ספורט PHEV, הן הראשונות להגיע לישראל בגרסה ההיברידית נטענת בחשמל, ולהפתעתנו הן חזקות אף יותר. הגעתן היא סנונית ראשונה להגעת כל דגמי לנדרובר בגרסת PHEV, עד 2022. כשנתיים לאחר הגעתם של חלוצי הפלאג אין בלנד רובר – ריינג’ רובר וריינג רובר ספורט וההצלחה המסחררת שהביאו למכירות המותג, מצטרפים להצלחה גם איווק ודיסקברי ספורט, נוסף על גרסאות הבנזין והדיזל שלהם המוכרות היטב לשוק בישראל.

במהלך רבעון ראשון 2021 יצטרפו למשפחה ריינג רובר ולאר ולנדרובר דיפנדר, עם הנעת פלאג אין, מנוע 2.0 ליטר בנזין ומנוע חשמלי בהספק כולל של 404 כ״ס, כמו בדגמי ריינג רובר ספורט וריינג רובר, ובכך תושלם נבחרת רכבי הפלאג אין של לנד רובר בישראל ובעולם.

ריינג’רובר איווק שהושק לראשונה בישראל ב-2011 וחגג בשנה שעברה את השקת הדור השני שלו, מגיע כעת גם בגרסת הפלאג אין המציגה מנוע בנזין 1.5 ליטר המשולב חשמל ומספק 309 כ״ס עוצמתיים. יחד איתו, מגיע גם הדיסקברי ספורט, רכב ה-SUV הורסטילי בעולם, עם גרסת פלאג אין זהה לזו של האיווק. הדיסקברי ספורט פלאג אין יוצע עם 5 מקומות מבלי לוותר על הישיבה המרווחת.

 

טעינה איטית ביתית עד 7 שעות, וטעינה מהירה של 20 דקות לקבלת 80 אחוז סוללה.
טעינה איטית ביתית עד 7 שעות, וטעינה מהירה של 20 דקות לקבלת 80 אחוז סוללה. לנדרובר

 

הדיסקברי ספורט והאיווק בנויים על ארכיטקטורת הבניה החדשה PTA, המאפשרת שילוב מנוע היברידי ומנוע חשמלי המניעים כל אחד סרן אחר ובכך מניעים את הרכב ALL WHEEL DRIVE. המנוע בנפח 1.5 ליטר, בעל הספק של 200 כ”ס, ואליו מצטרפים 109 כ”ס המופקים מהמנוע החשמלי. נוכחותו של גנרטור מתח גבוה ברכב מאפשרת טעינת חשמל, גם כשהסוללה נגמרה לטובת האצות, או נסיעה במצב ALL WHEEL DRIVE.

ניתן יהיה להטעין את הרכבים בכל סוגי עמדות הטעינה – החל משקע ביתי ועד עמדות מהירות במיוחד.

הרכבים יוצעו בגרסאות מאובזרות בדומה לרכבים עם ההנעה הרגילה.

כל הגרסאות מצוידות במערכות אקטיביות למניעת סטייה מנתיב, מערכות לבקרת עייפות נהג ובבלימת חירום אוטונומית וגרסאות ה  S PLUS מצוידות בבקרת שיוט אדפטיבית ובמערכת אקטיבית להתראה על רכבים בשטח המת.

 

מחירים:

ריינג’רובר איווק ברמת גימור S PLUS  יוצע ב 415,000 שקל

דיסקברי ספורט ברמת גימור S –  יוצע ב 390,000 שקל

דיסקברי ספורט ברמת גימור S PLUS – יוצע ב 420,000 שקל

 

לנדרובר PHEV. טווח נסיעה על חשמל של עד 60 ק”מ

 

 

0 זיהום, 0 תאונות

 

שנת 2020 המשיכה את קו המגמה העולמי לכניסת רכבי הנעה חליפית ועד כה (ינואר- אוקטובר 2020), 26% מהמכוניות משתייכות לקטגוריית הנעה חליפי; פלאג אין, חשמל. באווירה זו ולצד המגמה המתפתחת, לנד רובר מציגה היום את אסטרטגיית DESTINATION ZERO העולמית וחושפת את “מתקפת” דגמי הפלאג אין אשר צפויים להצטרף למשפחה במשך שנת 2021. 

בשנים האחרונות ציינו קברניטי היצרן, יגואר לנד רובר, כי חזון החברה מחייב אותם להסתכל קדימה ולהיערך לשינויים התחבורתיים הגדולים שעוד צפויים להגיע. כחלק מהתהליך מתמקדים כבר היום בפיתוח מוצרים “מתקדמים” ובראש פיתוח סל מוצרים בעלי הנעה חליפית מדגמי פלאג אין, חשמל בעתיד הקרוב ועד רכבים אוטונומיים ושיתופיים. וכך, בשנת 2021 יצטרפו לפורטפוליו של המשפחה עוד 5 דגמים חדשים בעלי הנעה חליפית.

העתיד, לגישת הנהגת החברה נקרא DESTINATION ZERO והדרך אליו פועלת בקווים מקבילים אלו לטווח הארוך; פתיחת קמפוס ייחודי לקידום פעילות של רכבים אוטונומיים, שיתופיים, עיר חכמה והעברת מידעים בזמן אמת לכל הגורמים הרלוונטיים בדרך. בטווח הקצר; התאמת הפורטפוליו הנוכחי למציאות שמשתנה, למגמות ולהנחיות העולמיות אשר מכוונות את שוק הרכב העולמי לשינוי. 

במשך שנת 2021 ישלים המותג לנד רובר הטמעה של מנועי פלאג אין לכל הפורטפוליו ויהיה מותג היוקרה היחידי אשר מציג פרוטפוליו מלא הן במנועי בערה פנימיים והן בהנעות חליפיות.

 

 

 

 

סיכום 2020

 

חברת המזרח מסכמת היום את שנת 2020 כשנה מוצלחת ביותר וזאת בצל התפרצות והתפשטות נגיף הקורונה בעולם ובישראל ולצד תנאים והגבלות מיוחדים אשר דרשו הערכות מחודשת והתאמה למציאות חדשה. 

את שנת 2020 מסכמת חברת המזרח לשיווק מכוניות עם שיא של מכירת מכוניות חדשות, 650 מכוניות (עד כה) אשר מהווה 4% אחוז מפעילות שוק היוקרה בישראל, גידול של 15% מול פעילות שנה קודמת.

 

גלית עיני וולף, המנכ”לית החדשה של חברת המזרח לשיווק מכוניות: “החברה תמשיך ותקדם מהלכים חדשניים ופורצי דרך במטרה להמשיך ולבנות את מעמדה כ”יבואן יוקרה מוביל בישראל”. “נמשיך לפעול ולקדם מהלכים חדשים, לאמץ טכנולוגיות מתקדמות במטרה להבטיח עבור הלקוחות הנאה מרבית מהלנד רובר שלהם. טכנולוגיות של שיווק, שירות, שימור הקשר במסגרת טיולי מועדון לנד רובר, הרפתקאות חדשות וחוויות שוברות שגרה. נמשיך להגשים ביחד חלומות ישנים- חדשים”.

 

רמי וקסמן, סמנכ״ל שיווק ומכירות חברת המזרח: “אנו נרגשים מאד מהצטרפות שחקני חיזוק מוכרים ואהובים כמו איווק ודיסקברי ספורט למשפחת הפלאג אין של לנד רובר בישראל. נחלנו הצלחה רבה עם הריינג רובר ספורט ובטוחני כי הביקוש יהיה רב שכן לשם פני התחבורה מועדות. השלמת פורטפוליו רכבי הפלאג אין של לנד רובר הינה חלק מאסטרטגיית Destination Zero של קונצרן JLR השואף להניע בעתיד תחבורה פרטית וציבורית עם אפס מזהמים. אנו גאים להיות חלק משמעותי מהמהפכה ולהוביל עם הדגמים הנחשקים והטובים ביותר בעולם.  לאחר סיום שנה טובה מאד ולמרות הקורונה אנו מצפים לשנת מכירות מוצלחת עם הנבחרת החדשה ומכוונים לשבור שיאים חדשים בשנה זו.”

 

 

follow and like
fb-share-icon0

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

three × two =