מאזדה CX-90 בגרסת 7 מושבים ברמת-הגימור הפותחת אקסלוסיב 385,900 שקלים

Print this page
Email this to someoneTweet about this on TwitterShare on Facebook

 

 

 

מאזדה CX-90 בגרסת 7 מושבים ברמת הגימור הפותחת – אקסלוסיב (385,000 ש”ח), גרסת השישה מקומות מהודרת יותר, בצבעים בהירים יותר, עם שני מושבים בשורה השנייה ובשורה השלישית (שעדיין נמוכה ומתאימה לנוסעים “קטני ממדים” או ילדים), וקונסולה גדולה ומהודרת במרכז שני המושבים האמצעיים (399,000 ש”ח)

 

מבחן דרכים מלא יעלה בחודש הבא באתר מלכת הכביש ובמוסף הרכב של גלובס בעריכת ענת דניאל:

הנה מספר ציטוטים מתוך המבחן:

 

מאזדה השתנתה בשנים האחרונות, בכל הקשור לשימת דגש באבזור הנוחות, איכות החומרים וההרכבה, ובעיצוב. פחות השתנתה במערכות ההנעה שלה ובטכנולוגיה, ויש קהל מסור, יש לומר, שאוהב את מאזדה בדיוק כפי שהיא, עם השינויים, עם התיקונים, ועם ה”שמרנות” הזו, בכל הקשור בטכנולוגיה בתא הנהג. או בשורה – אין שום פיצ’ר שיפתיע, או יסובב לנו את הראש בדגם החדש.

מאזדה CX-90 היא בדיוק הסיפור של מותג מאזדה כולו, רכב מרשים לכל הדעות, אטרקטיבי, בעל עיצוב ייחודי, מקצה-לקצה, מרהיב בחלקים ממנו, כמו החזית, הפנסים, ועם פתיחת הדלתות, גם תא הנהג והנוסעים יפה ומרשים עם שילוב של חומרים איכותיים ויוקרתיים, מרווח פנים טוב ליושבים בשורה הראשונה והשנייה (תיכף נדבר על השלישית). ואז ניצבת מולנו במרכז מולטימדיה עם מסך יחסית גדול, אך עם ממשק ישן, ומסך שאינו “מסך מגע”, ותפעולו מאותה גלגלת של פעם, ותחתיה בקרת אקלים עם מתגים מפעם.

 

מרווח פנים:

 

מבחינת מרווח הפנים, מדובר במכונית בעלת מימדים גדולים, באורך של 5.1 מטרים, ובסיס גלגלים של 3.1 מ’, מה שאיפשר להכניס שני מושבי קפטן גדולים בשורה השנייה ובשורה השלישית, בגרסת השישה מקומות. בגרסת השבעה מקומות יש שורת שלושה מושבים שלמה בשורה השלישית. המושבים בשורה השנייה ניתנים להזזה קדימה ואחורה, שזה חשוב, ולטובת מרווח הברכיים של היושבים מאחור. מהנוסעים היושבים במושבי הקפטן יכולים גם לכוון לעצמם את משענת הגב, מטה ומעלה. כך או כך, בגרסת ה-7 מושבים, שורת המושבים השלישית נמוכה למדי, ולכן נוסעים מבוגרים לא יוכלו לשבת בה בנוחות, והיא מתאימה לילדים בלבד. הגישה לשורת המושבים נוחה, עם קיפול שורת המושבים השנייה. תא המטען בנפח 608 ליטר.

רשימת אבזור ברמת הגימור הנבחנת, “אקסלוסיב” כוללת: 7 מקומות ישיבה בסידור 2-2-3, כיוון חשמלי למושב הנהג והנוסע, זכרונות למושב הנהג ולמראות הצד, חימום ואוורור למושב הנהג והנוסע, כוונון חשמלי לגלגל ההגה, חימום לגלגל ההגה, מערכת זיהוי והתאמה אישית לנהג, מערכת בקרת אקלים מפוצלת ל-3 אזורים, וילונות נגללים בשורת המושבים השנייה, לוח מחוונים דיגיטלי ”12.3, ממשק Apple CarPly / Android Auto. רמת הגימור הגבוהה SIGNATURE, כוללת בנוסף: תצוגה עילית שמוקרנת על השמשה הקדמית, מערכת שמע בעלת 12 רמקולים ממותג Bose.

מבחינת מערכות בטיחות, הדגם כולל בשתי הגרסאות שלו: 10 כריות אוויר, התרעה במצב של עייפות נהג, בלימה אוטונומית בעת חירום, בלימת חירום מפני הולכי רגל ורוכבי אופניים, תיקון אקטיבי בעת סטייה מנתיב, מערכת זיהוי כלי רכב ב”שטח מת”, בקרת שיוט אדפטיבית, בלימה אוטונומית בנסיעה לאחור.

 

מאזדה CX-90 קרוסאובר פרימיום 6-7 מקומות החל מ-385,000 שקלים

@queenoftheroad.il מאזדה CX-90 (בגרסת 7 מושבים) סקירה לפני מבחן דרכים (שיעלה במלכת הכביש ובמוסף הרכב של גלובס באוגוסט). #mazdacx90 #mazdacx902023 #mazda ♬ צליל מקורי – ענת דניאל – מלכת הכביש

 





follow and like
fb-share-icon0

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

6 − six =