מתיחת פנים: סקודה סקאלה 2024 (משפחתית קטנה) ב-136,990 שקלים

Print this page
Email this to someoneTweet about this on TwitterShare on Facebook

 

SKODA SCALA 2024
סקודה סקאלה 2024

 

צ’מפיון מוטורס, יבואנית מותג סקודה בישראל, מודיעה על תחילת השיווק של סקודה סקאלה המחודשת, אחרי מתיחת פנים 2024. הסקאלה (Scala) היא מכונית משפחתית מסגמנט C, שהושקה באירוע בינלאומי וחגיגי שנערך בישראל בשנת 2018, דגם שמתאים לקהל מגוון, בזכות מבנה האצ’בק קלאסי, ביצועים זריזים, ומרווח פנים שימושי, גם למשפחה. 

סקודה סקאלה מקבלת את שפת העיצוב החדשה של המותג, וכעת היא מוצגת אחרי מתיחת פנים שמוסיפה לחזית שלה מראה ספורטיבי יותר – בעיצוב מחודש לפגוש הקדמי, לפנסים, ולשבכה הקדמית. גם מראה פתחי יניקת האוויר ואזור פנסי הערפל השתנה, והעיצוב התעדכן בחלק האחורי, המתכתב עם השינויים בחזית. סקודה סקאלה המחודשת מגיעה גם כסטנדרט עם חישוקי 16″ מסדרת קורטאדרו וחלונות אחוריים כהים.  

הסקאלה המחודשת, הממוקמת בין הסקודה פאביה לסקודה אוקטביה המשפחתיות המסורתיות של סקודה, משלבת את הטוב מכל העולמות בזכות ממדיה, האבזור, הבטיחות והנדסת האנוש; היא מתהדרת בבסיס גלגלים של 2.63 מ’, רוחב של 1.79 מ’, גובהה 1.49 מ’ ואורכה 4.36 מ’. לסקאלה תא מטען בנפח של 446 ל’ ועד 1,389 ל’ בעת קיפול השורה השנייה. סקודה סקאלה זוכה גם לעדכון איכות החומרים בתא הנהג והנוסעים, חלקם חומרים ממוחזרים, בדלתות, בבטנת התקרה, המושבים והדפנות, כחלק מתפישה אקולוגית של סקודה לצמצום הפגיעה בסביבה.  

 

סקודה סקאלה החדשה 2024 מפרט

 

סקודה חדשה
רמת גימור אחת ב136,990 ש”ח. סקודה סקאלה

 

רמת הגימור Selection כוללת חבילת אבזור ופתרונות אחסנה. לסקאלה המחודשת פנסי LED קדמיים ואחוריים, צג ראשי 8.25″, מערכת שמע שמונה רמקולים, ארבעה שקעי USB-C בחלוקה שווה בין החלק הקדמי לאחורי, קישורית BT לשיחות טלפוניות, בקרת מדיה ראשית עם תאימות לאפל ואנדרואיד, חיישני חנייה אחוריים מקוריים, בקרת שיוט אדפטיבית, הגה דו חישורי עם שליטה על מערכת המולטימדיה ומנופים להעברת הילוכים, בקרת אקלים דיגיטלית דו אזורית עם פתחי מיזוג לנוסעים בשורה השנייה והנעה ללא מפתח.  

סקודה סקאלה 2024 מוצעת בישראל עם מנוע בנפח 1.0 ל’ טורבו מסדרת evo2. יחידת הכוח זכתה לשדרוגים בלחץ הגדישה ותנאי כביש משתנים, שיפורים במערכת ניתוק הצילינדרים בעת שיוט, וכיול מחודש לסינון החלקיקים בממיר הקטליטי המצמצם את פליטת המזהמים. הספק המנוע עלה מ-110 כ”ס ל-115 כ”ס ב-5,500 סל”ד, והמומנט הוא 20.39 קג”מ, בין 2,000-3,500 סל”ד. תיבת ההילוכים דו מצמדית עם שבעה הילוכים, ההאצה ל-100 קמ”ש -10.1 שניות והמהירות המרבית היא 202 קמ”ש.

היצרן מצהיר על צריכת דלק משולבת בין 17.8 ל-18.5 ק”מ לליטר בנזין. 

 

SKODA SCALA NEW
מידות משפחתיות. SCALA

 

בבטיחות, סקאלה המחודשת חוזרת עם מגוון מערכות בטיחות מתקדמות, מבלימת חירום אוטומטית, עם ניטור מרחק מלפנים, כולל זיהוי הולכי רגל, תיקון אקטיבי לסטייה מנתיב הנסיעה, מערכת המזהה מכשולים מאחורי הרכב ובולמת בעת זיהוי סכנת התנגשות, מערכת להתרעה מפני עייפות והיסח הדעת, סיוע בזינוק בעלייה, ניטור לחץ אוויר בצמיגים ומוטמעות בדגם גם תשע כריות אוויר. 

 

מחירה של ה-Scala המחודשת המוצעת ברמת גימור Selection הוא 136,990 שקלים בתוספת אגרת רישוי של 1,923 שקלים.  

 

סקודה סקאלה מפרט

אהבה ממבט שני: סקודה סקאלה (Ambition) מבחן דרכים

 

* כל הנתונים המפורטים מעלה הינם נתוני יצרן הרכב מבדיקות המבוצעות בהתאם לתקינה האירופאית. נתונים אלה אינם מתייחסים לנתונים של רכב ספציפי אלא נועדו, בין היתר, לאפשר השוואה בין דגמי רכב שונים.  אבזור ואפיון הרכב עשוי לשנות את תכונות וביצועי הרכב כגון: משקל, אווירודינמיקה וצריכת דלק. כמו כן, פליטת המזהמים וצריכת האנרגיה בפועל עשויים להשתנות ומושפעים מגורמים שונים, כגון, אך לא רק: הרגלי נהיגה ושימוש, מזג אוויר, תנאי הדרך ועוד.

** אפשרות החיבור למערכת המולטימדיה והיקף השימוש בה תלויים ביצרניות המכשיר הסלולארי ובאפליקציות השונות. ייתכנו מגבלות בחיבור ו/או בשימוש אשר הינן תלויות ביצרן או יבואן הרכב ואינן באחריותם.

*** מערכות העזר והבטיחות המותקנות ברכב נועדו לסייע לנהג במגבלות המערכות ולא נועדו להסיר מאחריותו של הנהג

**** התמונות להמחשה בלבד. יתכנו שינויים בייצור הרכב לקראת היבוא והשיווק בישראל

 

follow and like
fb-share-icon0

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

10 − 2 =