נהג המרוצים אריאל אלקין הרים את “קסדת-החטופים” ושבה את ליבנו

Print this page
Email this to someoneTweet about this on TwitterShare on Facebook

 

אריאל אלקין
אריאל אלקין והקסדה. קרדיט: Luis Diaz

 

נהג המירוצים הצעיר, אריאל אלקין ריגש את כולנו כשבחר להניף את הקסדה המיוחדת שהכין, עליה מופיעות תמונות כל החטופים, במקום את גביע הזכייה

 

מאת: נעם בר-אל

 

נהג המירוצים אריאל אלקין בן ה-16 מחיפה מתחרה במירוצים עוד מלפני שהיה בבית הספר היסודי (מגיל 5),
השנה הוא מתחרה בליגת הUSF Juniors ‏(United States Formula). אריאל אלקין מתחרה עם מכונית המכונה Tatuus JR-23, מכונית מירוץ עם שאסי מקרבון מלא, ששוקלת 500 קילו סך הכל, ומצוידת במנוע שני ליטר.

ביום שצויין בישראל חצי שנה למלחמה ולאירועי ה-7.10, התחילה עונת המירוצים בקטגוריה הזו, וכבר בהופעתו הראשונה הפגין אלקין יכולות גבוהות מאד, כאשר במרוץ הראשון של הסופ״ש הוזנק מהמקום ה-14 וטיפס למקום החמישי והמכובד מתוך 25 נהגים שונים מכל העולם.

 

אריאל אלקין נהג מירוצים
פטריוט. אריאל אלקין

נהג מרוצים צעיר

 

במרוץ השני של הסופ״ש, אחרי שהוזנק מהמקום השישי, והתקדם בקצב מצוין אל הפודיום במקום השלישי, כשהיה כבר כמעט ברור שאריאל אלקין יזכה גם הוא להניף גביע – בהקפה 11 מתוך 12 הוא נעקף וירד למקום הרביעי. רגע קטן אחרי שחצו המכוניות את קו הסיום, נאמר בקשר (Race control) אל הנהג ובשידור החי שהנהג מקס טיילור (מכונית מס׳ 33) ירד למקום השישי, עקב עבירה שעשה, ובגינה נענש. “בזכות” התקרית הזו, אריאל אלקין טיפס ישירות למקום השלישי, ואל הפודיום המיוחל. פודיום ראשון בעונה הראשונה ובעצם בסופ״ש הראשון שלו בליגת הUSF Juniors.

 

אריאל אלקין קסדה
“קסדת החטופים”
צילום: Luis Diaz

 

על הפודיום הוא החזיק את הקסדה שלו, עטופה בתמונות כל החטופים שהכין בעצמו מבעוד מועד, וכשכולם הניפו את הגביעים באוויר, והוא התבקש על ידי המנחה מספר פעמים להניח את הקסדה, הוא בחר לסרב בנימוס, הניח את הגביע על הרצפה, והניף את הקסדה בכבוד ובגאווה גדולה. רגע שצמרר את כולם, ישראלים, יהודים ובכלל, ושותף בחשבונות פייסבוק וטיקטוק גדולים ורבים, ובצדק. בנוסף, לקסדה עם תמונות כל החטופים, על החליפה של אלקין סמל גדול ולבן של מגן דוד, והסמלים הרשמיים של צבא הגנה לישראל (צה״ל).

במרוץ השלישי של סוף השבוע האחרון, אלקין הוביל את המרוץ חלק מהזמן. הנהג שיסיים את אליפות ה-USF Juniors בה אלקין משתתף יזכה במלגה בשווי 300,000$, ולכן נחזיק לו עוד יותר אצבעות.

ומכולנו פה – אריאל, עלה והצלח, אתה אלוף! וכולנו מאחוריך!

Nabacars

 

follow and like
fb-share-icon0

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

seven − four =