רטרו סטייל: אורה 07 ORA מכונית חשמלית מסוגננת מ-194,900 ₪ 

Print this page
Email this to someoneTweet about this on TwitterShare on Facebook

 

ORA 07
אורה 07 בישראל

 

כלמוביל משיקה בישראל את האורה 07 החשמלית מבית GWM. ה-ORA 07 דגם סדאן חשמלי, בעיצוב רטרו ספורט קופה מסוגנן, עם טווח מוצהר עד 570 ק”מ, מערכות בטיחות חכמות ORA Pilot 3.0, במחיר השקה מ-194,900 ₪

 

אורה 07 תשווק ב-2 רמות גימור:

ORA 07 Pure ו-ORA 07 Pro+ ובשתי גרסאות טווח של 440 ק”מ עם סוללה של 67 קוט”ש ו-570 ק”מ עם סוללה של 86 קוט”ש. ל-ORA 07 הספק של 204 כ”ס ותאוצה מ-100-0 קמ”ש ב-8.2 שניות.

מידות:

ל-ORA 07 בסיס גלגלים באורך 2.87 מטר, אורך כללי של 4.87 מטר, רוחב של 1.86 מטר וגובה של 150 ס”מ.

אורה 07 היא הדגם השני של היצרן בישראל לאחר השקת ORA 03 לפני כשנה. ברבעון הראשון של 2024 דורגה ה- ORA 03 במקום התשיעי בהיקף המכירות של דגמי החשמל בישראל.

 

אורה 07 מפרט

 

רטרו
סדאן מסוגנן
אורה 03 07
רכב חשמלי בעיצוב רטרו. אורה

 

עיצוב הפנים, בעל מראה ייחודי ויוקרתי עם ישיבה נוחה בעזרת מושבי ספורט ארגונומיים, פריסה מודרנית ופונקציונלית של הקונסולה המרכזית בצורת T, תאורת אווירה, מערכת בידור גדולה הכוללת מסך מגע בגודל 12.3 אינץ’ ומתחת כפתורי פיקוד שימושיים וחוגות עבור בקרות האקלים. לנוסעים מאחור שפע של מקום בזכות בסיס הגלגלים הארוך.

העיצוב החיצוני מסוגנן ועכשווי, משלב קווים אלגנטיים והדגשים נועזים, מדגיש את הרוח הספורטיבית והמתוחכמת של הרכב עם גריל קדמי מיוחד, פנסי LED, יחידות תאורה עגולות, דלתות ללא מסגרת, גג שמש פנורמי כיפתי וספוילר אחורי חשמלי אדפטיבי (ברמת הגימור ORA 07 Pro+). החלק האחורי מעוגל עם פנסים אחוריים אליפטיים שמוסיפים לאווירת הרטרו ופנסי ערפל אחוריים.

 

ORA 07 interior
אורה 07 תא נהג
ORA interior
תא נהג ונוסעים. אורה 07
אורה 7
ספורט אלגנט. אורה
אורה רכב חשמלי טווח
שתי גרסאות סוללה עד 570 ק”מ טווח

 

בטיחות

לאורה 07 טכנולוגיות מתקדמות של מצלמות ורדארים הכוללות את מערכת הסיוע החכמה לנהיגה ORA Pilot 3.0. מערכת זו מציעה תכונות בטיחות משופרות ויכולות נהיגה חצי אוטונומית עם 28 סנסורים ומערכות בלימה שונות, כגון בלימת חירום במהירות נמוכה (MEB), מערכת סיוע לבלימה חירום ((HBA, מערכת בלימת חירום אוטומטית AEB עם סיוע לבטיחות הולכי רגל וסיוע לבטיחות רוכבי אופניים, אזהרת תנועה חוצה מקדימה ובלימת חירום

אקטיבית, בלימת בתנועה חוצה לאחור (RCTB) וכן חניה אוטומטית (ברמת הגימור ORA 07 Pro+). הבטיחות האקטיבית הגבוהה אשר כוללת שימוש במצלמות וברדאר כוללת זיהוי עצמים, אפילו קטנים כמו תינוק או עגלה החל מגודל של 15 ס”מ X 10 ס”מ. בנוסף, 7 כריות אוויר, התרעה על שכחת ילדים, בקרת שיוט אדפטיבית בשילוב מערכת בקרת מהירות חכמה, מערכת אקטיבית לשמירה על נתיב הנסיעה והכנה להתקנת מנעולי אלכוהול. עם דירוג רמת בטיחות מושלם של 8 נקודות. ה-ORA 07 מדורג בציון 8 מתוך 8 לפי דרגת הבטיחות של משרד התחבורה הישראלי.

ORA 03 זכתה ל-5 כוכבי בטיחות במבחני הריסוק המחמירים של Euro NCAP ובהתאם צופה היצרן שגם ה-ORA 07 שכוללת את אותן תכונות בטיחות ומוסיפה עליהן מערכות טכנולוגיות ויכולות אוטונומיות תזכה גם היא לדירוג של 5 כוכבי בטיחות.

 

אורה אולם תצוגה

 

הטכנולוגיה באורה 07 כוללת רמת נהיגה אוטונומית ברמה 2+ המשלבת מספר פונקציות: 

 

  • מערכת זחילה בפקקים ובקרת שיוט אדפטיבית: מערכת זו מאפשרת לרכב לשמור על מהירות קבועה (בהתאם למצב התנועה) תוך שמירה על מרחק ביטחון מהרכב שלפניו.
  • “חמקן חכם”: מערכת זו יכולה לזהות מכשולים בלתי צפויים בדרך ולסייע לרכב לסטות מהם באופן אוטונומי.
  • פנייה חכמה: מערכת זו יכולה לזהות פניות בכביש ולסייע לרכב לבצע אותן באופן אוטונומי, תוך התחשבות בתנועה.
  • שמירה על מרכז נתיב והתראה על סטייה: מערכת זו יכולה לזהות את סימני נתיב הכביש ולסייע לרכב לשמור על מרכז נתיב הנסיעה. בנוסף, היא תתריע בפני הנהג אם הרכב נוטה.

 

רשימת האבזור ב-ORA 07 Pure כוללת כפתור מצבי נהיגה לבחירה בין רגיל, אקו, ספורט, נוחות, כולל מצב נוסף שמאפשר התאמה אישית. חיבור ל-Apple CarPlay ול-Android Auto, גג שמש פנורמי כיפתי, בקרת אקלים מפוצלת מדויקת לאזורים שונים, טעינה אלחוטית למכשיר הסלולרי, חניה אוטומטית, תאורת אווירה צבעונית עם 64 גוונים ב- 3 מצבים, מראה מנטרת סנוור,  גלגל הגה מעור מיקרופייבר בעל שלוש צלעות, דלת Frameless (זכוכית ללא מסגרת), מצלמת 360 הכוללת אזהרת שטחים מתים, מושבי ספורט קדמיים ארגונומיים מעור סינתטי באיכות גבוהה אשר כוללים כיוונון חשמלי, זכרונות וחימום. לוח המחוונים המחולק ל-3 שעונים עגולים ובקונסולה המרכזית ודיפוני הדלתות גם הם מצופים מעור סינתטי.

רשימת האבזור ברמת הגימור ORA 07 Pro+ כוללת בנוסף, תוספת מצב נהיגה ספורט+,  11 רמקולים של מותג אינפיניטי מבית הרמן לסאונד איכותי, תצוגת HUD עם יכולת התאמה אישית ושניתנת להגדרה, פתיחה חשמלית חכמה של תא המטען, פונקציית עיסוי, חימום וקירור במושבים הקדמיים ו- 6 כיוונוני כסא נהג חשמלי וספויילר חשמלי.

 

אורה בטיחות
אבזור פרימיום ומערך בטיחות מתקדם. אורה 07

 

טעינה:

ORA 07 תומך ביכולות טעינה מהירה DC מ-10 ל-80% ב-36 דקות ו-43 דקות בגרסת הטווח הארוך. בנוסף ה-ORA 07 מגיעה עם מערכות ניהול סוללה מתקדמות למיטוב יעילות הטעינה וחיי הסוללה.

אפליקציה לשליטה מרחוק:

בין היתר האפליקציה מאפשרת לשלוט מרחוק בפתיחה וסגירה של הדלתות ותא המטען, שליטה בצופר ובאורות, הדלקה וכיבוי של המזגן לפני הכניסה לרכב (כולל Smart Cooling אשר בוחן את תנאי מזג האוויר הקיימים לקירור הרכב לפני כניסה) וכיבוי והדלקה של קירור וחימום המושבים.

בנוסף, האפליקציה מאפשרת לקבל חיוויים שונים על מצב הרכב כגון מצב הטעינה, נתוני טווח הנסיעה, כמות החשמל בסוללה, לחץ הצמיגים והתראה על שכחת ילדים ובעלי חיים ברכב.

האפליקציה מאפשרת לקבל את מיקום הרכב בזמן אמת, התראה בזמן ניסיון פתיחת דלתות הרכב כדי להתריע על אפשרות גניבה ויצירת “גדר אלקטרונית” (פוליגון) בה ניתן לקבוע קביעה של רדיוס וריטואלי או אזור סביב הרכב ודיווח על עזיבה של הרכב מרדיוס זה לניטור גניבות או לטובת שמירה על בטחון המשפחה במידה ויצאו מהתחום המוגדר (אפשר גם לבצע בקרה על כניסת הרכב לאזור שהוגדר מראש).

 

ORA ISRAEL
האח הגדול – אורה 07

 

חבילת שירות:

לקוחות ה-ORA 07 יקבלו מעטפת שירות הכוללת מוקד שירות ייעודי שיפעל 24/7, חילוץ באמצעות טעינה, שינוע לטיפולי הרכב, זמינות מיידית לטיפול בתקלות (עוד באותו יום) ועוד.

 

אחריות:

אחריות מורחבת של 5 שנים ללא הגבלת ק”מ על הרכב ו -8 שנים על הסוללה או 160 אלף ק”מ הקודם מביניהם.

טיפולים כל 30,000 ק”מ או 24 חודשים.

 

אורה 07 מפרט

 

מחירים:

 

דגם טווח מחיר השקה
ORA 07 Pure 440 ק”מ 194,900 ₪ 
ORA 07 Pro+ 570 ק”מ  219,900 ₪ 

 

אורה פאנקי קט (חשמלי) בגרסה חדשה 420PRO (420 קמ) ב-146,900₪

כלמוביל תייבא דגמים מבית צ’רי לישראל – הכירו את OMODA ו-JAECOO

בקרוב אצלנו: ORA 07 דגם ספורט סדאן חשמלי בעיצוב רטרו

סקירת וידאו: אורה פאנקי קט ו-10 עובדות חשובות על הדגם

 

follow and like
fb-share-icon0

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

seven + 10 =