ניסאן קשקאי החדש 2022 גרסת PURE במחיר 159,990 שקלים

Print this page
Email this to someoneTweet about this on TwitterShare on Facebook
ניסאן קשקאי 2022
ניסאן קשקאי החדש 2022 גרסת PURE במחיר 159,990 שקלים

 

ניסאן ישראל, מבית קרסו מוטורס, מציעה רמת גימור חדשה, גרסת כניסה לדגם ניסאן קשקאי החדש, PURE, במחיר של 159,990 ₪

 

יחידת הנעה

המערכת ההיברידית המתונה 12 וולט הקיימת בניסאן קשקאי החדש היא טכנולוגיה היברידית משתלמת יותר המספקת סיוע מומנט, עצירת סרק מורחבת, הפעלה מהירה והפסקת חיפוי, עם שיפורים הן בחיסכון בדלק והן בצריכת CO2. ההשפעה החיובית של ניהול האנרגיה ההיברידית הקלה על CO2 היא תחרותית ומנוע ה- 1.3 ליטר מספק יותר כוח ומומנט מאשר המתחרים המרכזיים, מה שהופך את גרסת מנוע הבנזין להצעה משתלמת וחסכונית יותר.

המערכת ההיברידית הקלה מוסיפה 22 ק”ג בלבד למסת הרכב הכוללת. בעת האטה, האנרגיה מוחזרת באמצעות התחדשות ומאוחסנת בסוללת הליתיום-יון. אנרגיה טעונה זו מסופקת לאחר עצירת סרק, עצירת צירוף ומומנט מסייע. כאשר עוברים עד עצירה, במהירות של פחות מ 18 קמ”ש, ו”בלמים”, המנוע יכבה והאנרגיה המאוחסנת משמשת להפעלת הציוד החשמלי של הרכב. זה מאפשר להאריך את עצירת המנוע ולהוריד את צריכת הדלק כתוצאה מכך. 

 

ניסאן קשקאי מחירון
הנעה היברידית קלה. ניסאן קשקאי החדש

 

המערכת ההיברידית הקלה משודכת למנוע הבנזין 1.3 טורבו המעודן והמוכר שהוצג בשנת 2018. מנוע זה שופר עוד יותר לקשקאי החדש עם 50 רכיבים חדשים שתוכננו ותאימות מלאה ל Euro6-d מנוע ה -1.3 ל׳ בנזין מוצע עם הספק של 156 כ”ס – עם תיבת Xtronic חדשה. הספק המנוע המקסימלי מגיע ל 5500 סל”ד, עם מומנט מרבי זמין של 27.5 קג”מ ב- 1750 סל”ד. תיבת ההילוכים Xtronic מהדור החדש מציעה צריכת דלק ותחושת תאוצה טובים יותר הודות לשיפורים הכוללים מערכת משאבת שמן תאומה עם משאבת שמן חשמלית חדשה.

 

ניסאן קשקאי 2022
ניסאן קשקאי תא נהג

ניסאן קשקאי תא מטען

עיצוב

הדור השלישי של קשקאי החדש נראה שרירי ומודרני יותר. מבחוץ, תנוחת הגוף המשופרת של הקשקאי תכליתית יותר, עם קווי כתפיים בולטים, הקצה הקדמי של קשקאי החדש כולל גריל ניסן V-Motion מוגדל, עם סיום כרום ומסגרת משנית של כרום-סאטן כדי להדגיש את הדיוק שלו. כל אלו מוקפים על ידי פנסי מטריצה ​​מתקדמים ודקים.

התאורה הקדמית בקשקאי החדש שופרה מהדגם הקודם כך שהיא כוללת עיצוב דק וחד יותר הודות לשימוש בטכנולוגיית LED. מהצד, קשקאי החדש נראה אתלטי ודינמי יותר, עם ‘קו מהיר’ יחיד שעובר דרך המכונית מלפנים ומאחור, ומעניק נוכחות אופקית אך גם משדר תחושה של דינמיות.

תא הנוסעים של ניסן קשקאי החדש מחובר, נוח ובעל מרכיבי שליטה, הרבה יותר מהדורות הקודמים ומציב סטנדרט חדש, עיצוב מובהק ושימושיות משופרת. יצירת תאורה מקיפה ומרגיעה עם תאורת סביבה לבנה חדשה בכל תא הנוסעים. תשומת לב רבה הוקדשה לאיכות הארגונומית והאסתטית של ההילוכים והכפתורים עם תחושה איכותית יותר המעניקה למשתמשים תחושת ביטחון.

 

 ניסאן קשקאי יד 2
רמת גימור חדשה במחיר 159,990 שקלים. ניסאן קשקאי

 

חיבורים ושליטה

ב-ניסאן קשקאי 2022 מערכת מידע חדשה עם מגוון רחב של שירותים מחוברים כולל שילוב של טלפונים חכמים, מסך התצוגה בגודל 8 אינץ׳ של NissanConnect המהוה שער דיגיטלי להגדרות ניווט, בידור ורכב. עם תאימות גם ל- Android Auto® וגם ל- Apple CarPlay®. הקישוריות מתרחבת לכל הנוסעים, כאשר תיבת הקונסולה מציעה כעת חיבורי טעינה USB קדמיים ואחוריים עם יציאות USB-A ו- USB-C.

 

ניסאן קשקאי 2021
ניסאן קשקאי תא מטען

 

מידות ושימושיות

ניסאן קשקאי החדש בעל שדה ראייה משופר, קדימה, לצדדים ואחורה. השיפור כולל זווית רחבה יותר של השמשה הקדמית, עיצוב דק יותר ומראות צד המותקנות על הדלת, המפחיתות אזורי ראות מוסתרים.

בסיס הגלגלים הארוך יותר של קשקאי החדש משלב אריזה יעילה ויוצרים עוד יותר מקום למשתמשים. מרווח הברכיים ליושבים מאחור גדל ב-28 מ”מ ל 608 מ”מ, עם יותר מרחק שנוצר בין הנהג לנוסע. מרווח הראש הקדמי והאחורי גדל ב 15 מ”מ בזכות הגידול במידות החיצוניות.

קיבולת המזוודות הכוללת גדלה בלמעלה מ-50 ליטר מהדור הקודם, בין השאר בזכות הורדת רצפת המטען ב-20 מ”מ כתוצאה מהאריזה המשופרת של המתלה האחורי. המאפיינים הפופולאריים של קודמו, למשל תאי האחסון הצדדיים מעל קשתות הגלגלים נשארה גם בדור החדש. עם לוחות מעוצבים מחדש, כמו גם שטיח עמיד יותר בצד אחד ופלסטיק מצד שני. חידודים בתכנון הארגונומי של פתחי הדלתות הופכים את קשקאי החדש קל יותר לכניסה ולעלייה לרכב מאשר בדורות הקודמים, ובולט במיוחד בחללים מוגבלים כמו חניונים צפופים. היכן שהמקום מאפשר, הורים יעריכו כי הדלתות האחוריות נפתחות כעת ל-85 מעלות, ומאפשרות גישה קלה יותר לתינוקות ופעוטות בכיסאות ילדים.

 

מחיר ניסאן קשקאי פיור 159,990 ₪

 

מנכ”ל ניסאן ישראל, אמיר בלכר: “דגם ה-pure החדש המתווסף למבחר דגמי הקשקאי הקיימים, יאפשר לקהל רחב יותר ליהנות מהמכונית המצליחה, ובאותו מנוע לייט הייבריד מתקדם וחסכוני”.

 

כל הכתבות על ניסאן קשקאי 

 

follow and like
fb-share-icon0

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

15 − four =