נער שנפגע בתאונה עת רכב על קורקינט יפוצה בכ-100,000 שקלים

Print this page
Email this to someoneTweet about this on TwitterShare on Facebook

 

נער שנפגע מרכב עת רכב על קורקינט, ושבר את ידו, יפוצה בכ-100 אלף שקלים
כשנה לאחר שנפצע בתאונה בעת שרכב על קורקינט, תפצה חברת הביטוח ‘הפניקס’ נער בן 17 בכ-100 אלף שקלים.
הורי הנער פנו לעורכי הדין דביר שמעיה ומיכאל מירל מאשדוד, העוסקים בנזיקין ובמיצוי זכויות מול חברות הביטוח. עורכי הדין הגישו בשמם של הנער והוריו, תביעה לפיצויים, על פי חוק הפיצויים לנפגעי תאונות דרכים (הפלת”ד) נגד חברת הביטוח הפניקס, שביטחה את רכבו של הנהג הפוגע בביטוח חובה.
על פי התביעה, התאונה אירעה בחודש מאי בשנה שעברה, בשעות הבוקר, ברחוב שבט לוי באשדוד. הנער, כך נטען, רכב בכביש על קורקינט חשמלי, ומכונית שהגיחה לכיכר שבה נסע, פגעה בו בעוצמה, והעיפה אותו על הכביש, תוך גרימת חבלות בידיו, מותנו וראשו.
ממקום התאונה הובהל הנער באמבולנס למחלקה לרפואה דחופה בבית החולים ‘אסותא’ באשדוד, כשהוא סובל מכאבים עזים בידו הימנית, שפשוף במרפק ובמותן וחתך בקרקפת. בבדיקה נמצא, כי הנער סובל משבר בשורש כף היד. ידו הושמה בסד גבס, והוא שוחרר מבית החולים עם המלצות להמשך מעקב בקופת חולים ונטילת משככי כאבים במידת הצורך.
לדברי עורכי הדין, מיום התאונה ובמשך מספר חודשים, נבדק הנער על ידי מספר רופאים, מומחים באורתופדיה, תוך שהוא מתלונן על כאבים בכף היד ובמרפק עם הקרנת כאב לאורך האמה, ועל מגבלות בטווח התנועה. בעצת רופאיו ביצע הנער טיפולים רבים, בהם טיפול שמרני, פיזיותרפיה ונטילת משככי כאבים.
בתביעה נטען כי עקב התאונה ותוצאותיה, נגרמו לנער ולמשפחתו הוצאות ניכרות, בין היתר עבור רכישת עזרים רפואיים, בדיקות ומעקבים אצל רופאים מומחים, רכישת תרופות, טיפולים ונסיעות. כמו כן, נטען, כי ייתכן והנער ומשפחתו ייאלצו לשלם גם בעתיד סכומי כסף לא מבוטלים עבור טיפולים, במטרה לשוב ולקיים שגרת חיים תקינה.

פיצוי והגעה לפשרה

 

לאחרונה, ועוד בטרם מינה בית המשפט מומחה רפואי לבדוק את שיעור נכותו של הנער, הגיעו הצדדים להסכם פשרה, לפיו חברת הפניקס, שכאמור ביטחה את הרכב הפוגע בביטוח חובה, תפצה את הנער ומשפחתו ב-99 אלף שקלים, ואלה בתגובה, ימשכו את תביעתם. בית משפט השלום באשדוד אישר את הסכם הפשרה ונתן לו תוקף של פסק דין.
follow and like
fb-share-icon0

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

one × 3 =