וידאו: שברולט טראקס 2023 – מה השתנה בדור החדש?

Print this page
Email this to someoneTweet about this on TwitterShare on Facebook

 

שברולט טראקס 2023 מחיר
שברולט טראקס 2023. צילום: רומן חרמר

 

אחרי עשור מגיע אלינו לישראל, ואלי שברולט טראקס בדור שני חדש. המכונית החדשה היא קרוסאובר קומפקטי, מה שמכונה B-SUV, עם פלטפורמה המשותפת עם אחיו שברולט טרייל בלייזר, שנמצא בקטגוריה גבוהה יותר, C-SUV, קרוסאובר משפחתי שפגשתי שוב (לפני שמגיע הדור החדש שלו) לפני חודשיים. רכב שחיבבתי מאד.

 

שברולט טראקס החדש חוות דעת
שברולט טראקס סקירה. צילום רומן חרמר

 

יש לו מנוע חדש, מנוע שהטראקס בדור החדש מקבל ראשון מבין דגמי שברולט, בנפח 1.2 ליטר, הספק של 139 כ”ס, ומומנט מירבי חביב ואפקטיבי בהאצות, של 22.4 קג”מ. התיבה, אוטומטית, בעלת 6 יחסי העברה (נחמדה מאד…), וההאצה מהמקום סימפטית, מאפס למאה קמ”ש ב8.9 שניות.

 

וידאו: שברולט טראקס RS2

 

 

פה אצלנו הרכב משווק בשתי רמות גימור בלבד, RS1 ו-RS2, כאשר בחו”ל הוא משווק ב-5 רמות גימור, אחת בסיסית יותר, LS, אחת בין RS1 ל-RS2, המכונה LT, והגבוהה ביותר, ACTIV. בין שתי רמות הגימור מפרידים כ-4,000 שקלים, ואבזור נוחות, כמו: סאנרוף, פסיי גגון, בקרת אקלים דיגיטלית, מפתח חכם, ולוח מחוונים דיגיטלי. אפשר להבין די מהר, שההפרש בין הגרסאות “שווה” את תוספת המחיר, פשוט להתקדם ישירות לרמת אבזור RS2, כדי להתיישר עם אבזור נוחות מ-2023, בעיקר בשביל לא לראות לוח מחוונים אנלוגי מול העיניים, לקבל פתיחת דלתות מודרנית עם מפתח חכם, וכן, יש כאלה שחייבים את רכב הפנאי שלהם עם סאנרוף, שיהיה. מלבד זה, מי שירצה משטח טעינה לנייד, יצטרך להוסיף עוד תוספת תשלום.

 

שברולט טראקס חוות דעת
שברולט טראקס. צילום: רומן חרמר

 

בואו נדבר על הרכב, שברולט טראקס החדש. החוזקה הכי גדולה שלו היא העיצוב שלו, זה מה שידחוף, יהפנט, ימשוך וימכור את הדגם הזה על פני המתחרים. הדבר השני, הוא המחיר. המחיר של השברולט הטראקס החדש, בהתחשב במודרניות שמאפיינת אותו, תא הנהג המתקדם, טכנולוגיית הבטיחות, וגם אבזור הנוחות שבו, שובר שוויון, יחסית למתחרים הותיקים שלו, כמו מאזדה cx30 וסובארו xv, שלא התחדשו זמן מה, ותאי הנהג והטכנולוגיה שבהם, צנועים למדי. וכן, גם לעומת שוק הרכב המטורלל שיש לנו, התמחור של הדגם סביר.

 

אבזור נוחות שברולט טראקס – רמות אבזור RS1 ו-RS2

 

שברולט טראקס RS1 שברולט טראקס RS2 (בנוסף)
מערך בטיחות מתקדם מלא מסך מולטימדיה 11′ (במקום 8′)
6 כריות אוויר בקרת אקלים אלקטרונית
התנעה מרחוק לוח מחוונים דיגיטלי 8′
מושבים מחוממים מפתח חכם
חלונות כהים פסי גגון
הגה ספורט עטוף עור סינטטי סאנרוף
מראות צד מתכוונות ומחוממות טעינה אלחוטית לנייד *אופציה בתשלום
150,990 ש”ח 154,990 ש”ח

 

אבזור הבטיחות כולל בקרת שיוט אדפטיבית, בלימה אוטונומית, התראת התנגשות קדמית, כולל הולכי רגל, התראת סטיה מנתיב ותיקון סטיה מנתיב, אורות גבוהים אוט’, התראת שטח מת, והתראת תנועה חוצה מאחור, Rear seat reminder – המסייעת במניעת שכחה במושב האחורי.

obApi('track', 'trax pageview malca july23'); <

  

follow and like
fb-share-icon0

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

nineteen + four =