לכדנו בעדשה את דגם השטח החדש של BYD שנחשף לאחרונה

Print this page
Email this to someoneTweet about this on TwitterShare on Facebook

 

 

BYD, אחת מיצרניות הרכב הגדולות בסין, השיקה מותג חדש בשם Fang Cheng Bao, פאנג שנג באו, אשר יחשוף בקרוב רכב שטח חדש לגמרי המכונה בשם קוד – SF. ואנחנו תפסנו את הדגם המוסווה ברחובות סין, בעיר שנזן.

 

YANG-WANG הוא המותג החמישי תחת מטריית המותגים של BYD, ביניהם מותג Dynasty, Ocean, Denza ויאנג וונג YANG-WANG (שבקרוב נוכל לחשוף פרטים עליו ועל רכב השטח המטורף שלו, שכבר נמכר בסין ובקרוב ישווק באירופה). שמו מתורגם בסינית כ”נוסחת הנמר”. על פי פרשנות היצרנית מדובר ב”שם המסמל את המרדף אחר שינויים וחקר המחוזות הדיגיטליים. שילוב של הסטנדרטים והחוקים של הפורמולה עם זריזות ורבגוניות פרועה של נמר. הדגם מציג את המהות הייחודית של המותג והחזון של BYD לגבי מכוניות וסגנונות החיים בעתיד”.

 

צילום: אלבום פרטי

 

הקונצרן הענק שלפני מספר ימים חזרנו מביקור במטה הראשי שלו בעיר שנזן, מתכננת להציע מערך שלם של רכבי EV (חשמליים) תחת המותג החדש והחייתי הזה, מרכבי שטח ועד למכוניות ספורט, כאשר הדגם הראשון שמוצג לפנינו, בשם הקוד SF אמור להחשף באופן רשמי עוד השנה.

ההבדל העיקרי בין רכבים ממותגי Fang Cheng Bao לבין דגמים אחרים של BYD יהיה קהל היעד, כנראה קהל אמיד יותר, שיינתנו לו אפשרויות התאמה אישית ובחירת צבעים, גימורים, ותוספות, שיהפכו את הרכב ליותר ייחודי ואישי בנוף כלי הרכב החשמליים. כרגע אין תאריך חשיפה ברור, או פרטים מתוך המפרט הטכני של הרכב.

 

בקרוב: G CLASS סיני

 

בקרוב מאד, לשמחתנו, נוכל להציג לכם תמונות וסרטונים של רכב השטח האימתני, כי אין מילה אחרת לתאר אותו, YangWang U8, רכב פלאג אין שמתחרה במרצדס G CLASS החשמלי, בהאמר החשמלי ובלנד רובר דיפנדר החשמלי, כשיושק.

 

Fang Cheng Bao
מותג חדש תחת byd – פאנג שנג באו
שנזן, סין

 

byd היא קונצרן הרכב החשמלי הגדול בסין, ויצרנית הסוללות הגדולה בעולם. בחודש נתון אחד המותג מוכר יותר מ-180 אלף מכוניות, כמות מכוניות שנמכרת בישראל בשנה שלמה על ידי כלל המותגים. נכון להיום byd מייצרת יותר משליש מכלי הרכב בסין.

byd נכנסה לישראל לפני שנה, עם 3 דגמים, שהבולט משלושתם הוא byd אטו 03. נתון המכירות של המותג בארץ חצה את 10,000 היחידות, וכעת נחשב למותג החשמלי הנמכר בישראל.

 

חציון 2023: התחזקות כלי הרכב החשמליים והיברידיים בשוק הרכב

וידאו: לפני שהיא נוחתת אצלנו באוגוסט: הכירו את byd דולפין

 




follow and like
fb-share-icon0

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

5 × two =