ספורטאים ואורחי המכביה 2022 ינועו בעזרת הסטארט-אפ הישראלי RYDE

Print this page
Email this to someoneTweet about this on TwitterShare on Facebook

 

הסטארט אפ הישראלי RYDE נבחר לנהל את מערך ההיסעים עבור אלפי משתתפי המכביה: 10,000 ספורטאים ואלפי מבקרים ינועו בעזרת תכנון חכם ודינמי של מסלולי הנסיעה השונים הכוללים עשרות רבות של נקודות ברחבי ישראל

 

המכביה ה-21 בחרה בסטארט-אפ הישראלי RYDE לספק את מערך ההיסעים עבור משתתפי המכביה.
הסטראט-אפ RYDE (רייד), מקבוצת יוניון, מציע פלטפורמה טכנולוגית חדשנית הממירה את צרכי התחבורה לנסיעות שיתופיות אופטימליות ומאפשר ניהול חכם ודינמי של כל תחום ההסעות, תוך חיסכון משמעותי בעלויות ובזיהום האוויר. המערכת החכמה של RYDE מאפשרת אופטימיזציה דינמית של מסלולים, התאמת גודל הרכב ומיקום תחנות האיסוף והפיזור כך שההסעות יבוצעו באופן היעיל והחסכוני ביותר. המערכת מאפשרת תכנון חכם מראש המבוסס על עשרות משתנים שונים עם יכולת עדכון בזמן אמת.

מערך ההיסעים במכביה הוא מקיף מאד וכולל הבאת עשרות המשלחות משדה התעופה למלונות שיועדו להן, הסעת המשלחות מבתי מלון הפרוסים בכל הארץ למגרשי התחרויות וחזרה וכן הסעות לאתרים היסטוריים ואתרי נופש בכל הארץ כחלק ממסע היכרות של המשתתפים עם מדינת ישראל.

 

 

מכביה 2022 

המכביה ה-21 היא אירוע הספורט הגדול של עם ישראל והשני בגודלו בעולם. המכבייה מתקיימת אחת לארבע שנים בהשתתפות ספורטאים ישראלים ויהודים מכל רחבי העולם. אל המכביה שתיפתח ביום חמישי הקרוב, ה-14 ביולי ותימשך שבועיים, צפויים להגיע כ-10,000 ספורטאים מכ-60 מדינות שיתחרו ביניהם בעשרות ענפי ספורט, לצד אלפי מלווים, אוהדים ותיירים.

ניהול הלוגיסטיקה הכרוכה במכביה הוא אתגר מן המעלה הראשונה שמחייב, בין היתר, שימוש במערכות מתקדמות וחכמות לניהול וניטור הפעילות בזמן אמת. מערכת RYDE מספקת פתרון המאפשר ניהול קפדני של מערך ההיסעים, תוך מתן הרשאות לרכזי ההיסעים האזוריים לנהל באופן עצמאי את מערך ההיסעים בתחומם. שיתוף הפעולה של רייד מקבוצת יוניון, יבואנית טויוטה בישראל, מתכתב היטב עם השותפות ארוכת השנים של חברת טויוטה העולמית במשחקים האולימפיים ובמשחקים הפראולימפיים שנערכו בטוקיו ואלו שייערכו בפריז בעוד כשנתיים. במסגרת זו, טויוטה מובילה את כל תחום הניידות כשותפה אסטרטגית של הוועדים האולימפיים, מתוך החזון שלה לאפשר לכל אחד ואחת מוביליות וחופש תנועה.

רייד נוסדה מתוך הבנה של צרכי חברות וארגונים במשק לניהול חכם ויעיל יותר של תחום הסעות עובדים כך שיהיה מהיר, יעיל וחסכוני ויוכל לספק רמת שירות גבוהה לעובדים מחד לצד יכולות ניהול וגמישות למנהלים מאידך. המערכת של RYDE משמשת כיום כ- 200 חברות במשק, בהן: טבע, התעשייה האווירית, רפא”ל, אלביט, ICL, שירותי בריאות כללית, תנובה, אסותא. בכל יום נוסעים באמצעות רייד כ-80,000 נוסעים.

מספר הנסיעות השיתופיות מסתכם בכ-3 מיליון נסיעות בשנה והחיסכון השנתי ללקוחות החברה נאמד בקרוב ל- 40 מיליון דולר לצד צמצום פליטות הזיהום נאמד של למעלה מ-5,500 טון CO2.

 

follow and like
fb-share-icon0

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

two × 5 =