ב.מ.וו סדרה 8 מתיחת פנים 2022 ויחידה אחת במהדורה מוגבלת

Print this page
Email this to someoneTweet about this on TwitterShare on Facebook
ב.מ.וו סדרה 8 גראן קופה
ב.מ.וו סדרה 8 בגרסאות קופה, גראן קופה וקבריולה

 

דלק מוטורס מודיעה על תחילת שיווק של דגמי סדרה 8 – מתיחות פנים לגרסאות הקופה, קבריולה וגראן-קופה. מנוע 3 ליטר טורבו, הנעה אחורית, החל מ-905,000 שקלים

 

ב.מ.וו סדרה 8 זוכה למתיחת פנים, לכל גרסאותיה, הדגם שזכה בפרס “Golden Steering Wheel” בקטגוריית המכונית היפה ביותר של השנה תשווק בישראל בשלוש תצורות המרכב: קופה, קבריולה וגראן-קופה. כל אחת מהן שונה וייחודית:

ב.מ.וו 8 קופה מגיעה בתצורה המפורסמת של שתי דלתות, גרסת הקבריולה משלבת ביצועים גבוהים עם חוויית גג נפתח רך הניתן לפתיחה או לסגירה בלחיצת כפתור בתוך 15 שניות בלבד.

ב.מ.וו 8 גראן-קופה היא מכונית הפאר הספורטיבית ביותר של היצרן; שילוב של אלגנטיות ודינאמיות ברמה הגבוהה ביותר, ארוזה בחוויית פרימיום יוקרתית.

כל הגרסאות מצוידות במנועי בנזין טורבו בנפח 3 ליטר, הנעה אחורית ו-6 צילינדרים בטור עם הספק של 333 כ”ס ומומנט של 51 קג”מ. בהמשך צפויה גם להגיע גם גרסת M850i מצוידת במנוע בנפח 4.4 ליטר כפול מגדשים ו-8 צילינדרים.

 

ב.מ.וו סדרה 8 מחיר
ב.מ.וו סדרה 8 מתיחת פנים 2022

 

עיצוב חיצוני

משטחים בעיצוב מרשים ודינמי, קווים מדויקים בעלי אופי ספורטיבי ואלגנטי. העיצוב החיצוני משדר יוקרה ואסתטיקה מתקדמת. החלק הקדמי זוכה לעיצוב חדש ובולט המדגיש את האופי הספורטיבי ואת הנוכחות של המכונית על הכביש. כל הדגמים מגיעים כעת עם חבילת M Sport כסטנדרט הכוללת מאפיינים ייחודיים; גריל הכליות האייקוני של המותג זוכה לעיצוב מחודש יחד עם חישוקי סגסוגת קלה M 20 אינץ’ בשילוב מערכת בלימה M Sport עם קליפרים כחולים. סדרה 8 החדשה מצוידת בפנסי חזית אדפטיביים בטכנולוגיית LED, ו-4 צבעי חוץ חדשים לבחירה המדגישים את העיצוב המתקדם והיוקרתי של המכונית; גווני אפור, ירוק, כחול או כחול Frozen.

 

ב.מ.וו סדרה 8
ב.מ.וו סדרה 8 קריולה

 

עיצוב פנימי

הושקעה מחשבה למצוא את האיזון בין ביצועים דינמיים המתמקדים בנהג ובין אלגנטיות ויוקרה. האווירה הכללית בתא הנוסעים משלבת בין אווירה נהיגה עם קווי העיצוב השועטים קדימה, אסתטיקה מודרנית ויוקרה ברמה גבוהה. בנוסף לתאורת אווירה בלוח המכשירים ובמפתני הדלתות. ברשימת האבזור ניתן למצוא בין היתר:

גלגל הגה M מצופה עור עם פקדי העברת הילוכים, מערכת בקרת אקלים אוטומטית עם 4 אזורים, מושבים חשמליים בעלי תמיכה צידית המספקים גם רמה גבוהה של נוחות בנסיעות ארוכות, ריפודי עור נאפה מסוג Merino, לוח מחוונים דיגיטלי בגודל 12.3 אינץ’, מסך מגע מרכזי בגודל “12.3, תצוגה עילית המוקרנת על השמשה הקדמית, מערכת שמע איכותית ומפתח עם צג. כל אלו כאבזור סטנדרט בכל הגרסאות. דגמי הקופה והקבריולה מגיעים עם 4 מושבים נפרדים; שורת המושבים האחורית שבדגם הגראן-קופה מציעה מרווח רגליים נדיב במיוחד והיא כוללת מושב אמצעי נוסף המתאים לנסיעות קצרות.

 

ב.מ.וו סדרה 8 מחיר

 

טכנולוגיה ומערכות עזר לנהיגה

ב.מ.וו סדרה 8 החדשה מגיעה עם מערך מקיף של מערכות עזר לנהיגה ומערכות נהיגה סמי-אוטונומיות – Driving Assistant Professional הכולל, בין היתר, מערכת עזר להתרעה מפני התנגשות קדמית, התרעת סטייה מנתיב, התרעת מעבר נתיב והגבלת מהירות כולל מחוון איסור עקיפה, מערכת עזר לחניה, מצלמה אחורית, מערכת עזר לנסיעה לאחור, בקרת שיוט אדפטיבית עם פעולת “עצור וסע”.

 

ב.מ.וו סדרה 8 יד 2

 

גרסת 8X JEFF KOONS במהדורה מוגבלת בקרוב בארץ

ב.מ.וו M850i XDrive זוכה כעת לגרסת JEFF KOONS, שיחידה אחת אף צפויה להגיע בקרוב לישראל.
ג’ף קונס הוא פסל וצייר אמריקאי המשלב בין דיוק, תחכום ואומנות וזוהי הפעם השנייה שהוא משתף פעולה עם המותג הגרמני. דגם זה, עוצב בהשראת תרבות הפופ-אפ המפורסמת, עם גימור בעבודת יד רב-שכבתית מרשימה. חלל הפנים מגיע בגימור העור המשובח ביותר והוא מיוצר בעזרת חומרי הגלם האיכותיים ביותר, תוך שילוב של גווני כחול ואדום המזוהים עם חטיבת הביצועים BMW M.

 

ב.מ.וו סדרה 8 החל ממחיר – 905,000 ₪ לדגם הקופה, והגראן קופה
והחל מ-965,000 ₪ לתצורת קבריו בגרסאות 840i.

 

follow and like
fb-share-icon0

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

3 − 1 =