סקייוול מדווחת על כ-500 מכירות בפחות מחודשיים של ה-ET5 SKYWELL

Print this page
Email this to someoneTweet about this on TwitterShare on Facebook

ET5 SKYWELL
500 מכירות בחודשיים. ET5 SKYWELL

קבוצת כדורי יבואנית SKYWELL, מותג הרכב החשמלי מדווחת על כ-500 מכירות בפחות מחודשיים של רכב הפנאי מנהלים ET5 SKYWELL. בחודש ינואר האחרון, החברה ביצעה כ-100 מסירות 

 

כמו כן, פתחה הקבוצה את מרכז חווית הלקוח של SKYWELL בישראל. מתחם SKYWELL ממוקם בראשון לציון בשטח בבעלות הקבוצה ונבנה בהשקעה כספית של מיליוני שקלים מתוך ראייה ארוכת טווח לביסוס המותג בארץ. המרכז משתרע על שטח כולל של כ- 8,500 מ”ר וכולל בין היתר, מרכז תצוגה ומכירה, מרכז שירות ארצי, מתחם טרייד אין ראשון בארץ לרכבים חשמליים והיברידיים ואזור מסירת רכבים ללקוחות. גג המבנה מכוסה ב-3000 מ”ר של פאנלים סולאריים.

הכניסה של SKYWELL לשוק הישראלי ממחישה ומחזקת את ההבנה של הצרכן הישראלי שסין היא מובילה עולמית בטכנולוגיית הרכב החשמלי.

מעוז אלמגור, מנהל פעילות SKYWELL בישראל: “לפני כחודשיים התחלנו לשווק ב’השקה שקטה’ מפה לאוזן, את ה-ET5 שזכה להתעניינות וביקושים גבוהים ורשמנו בתוך כשבוע 200 הזמנות ראשונות, ותוך פחות מחודשיים מכרנו 500 רכבים. בימים אלו, סיימנו למסור את הרכבים ל-100 הרוכשים הראשונים וכבר מתכוננים עם צבר המסירות הבא באופן מרוכז ממרכז חווית הלקוח של  SKYWELL בישראל, שיהווה בית המרכז את כלל השירותים והמידע עבור לקוחותינו”.  

אודות קבוצת כדורי

קבוצת כדורי עוסקת בתחום הרכב החל משנת 1948. קבוצת כדורי, באמצעות חברת “המאגר” הינה יבואנית ומשווקת חלקי חילוף לרכב הגדולה בישראל. בנוסף, בבעלות הקבוצה חברת הליסינג OTO והמאגר המתמחה בליסינג לחברות היי טק ומנהלת צי רכב בהיקף של אלפי רכבים. במקביל לפעילות הרכב הענפה, החברה עוסקת גם בתחום הנדל”ן ובבעלותה שטחי אחסון ולוגיסטיקה המושכרים לחברות מובילות במשק.

 

אודות SKYWELL: 

מותג SKYWELL הוא חטיבת הרכב החשמלי של קונצרן האלקטרוניקה והמסכים הענק  SKYWORTH -יצרן המסכים השני בגודלו בסין ויצרן מעבדי ה SMART TV מהגדולים בעולם. בדומה ל SKYWORTH אשר הייתה מהראשונות אשר זיהו את ההזדמנות במעבר לרכב חשמלי, חברות טכנולוגיה נוספות כדוגמת APPLE, XIAOMI , HUAWEI , הודיעו אף הן על כניסתן לתחום הרכב החשמלי לאור צמצום החלקים המכנים וההתייחסות לדור החדש של הרכבים החשמליים כמוצר טכנולוגי מתקדם וחדשני המבוסס על חווית משתמש מיטבית וערך מוסף. לפני מס’ ימים חשפה SONY בתערוכת CES על הקמת חברת ‘סוני מוביליטי’ לקראת כניסה קרובה לתחום הרכב החשמלי. 

 

follow and like
fb-share-icon0

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

2 + one =