ענקית התחבורה Uber הכריזה על שיתוף פעולה עם Lime ישראל

Print this page
Email this to someoneTweet about this on TwitterShare on Facebook

 

השכרת אופניים
LIME ליים השכרת אופניים וקורקינטים. עכשיו גם דרך אפליקציה אובר

 

 

במסגרת שיתוף פעולה גלובלי בכ-20 מדינות: ענקית התחבורה Uber הכריזה על שיתוף פעולה עם Lime ישראל. מעתה, יוצע לנוסעים לשכור קורקינט או אופניים שיתופיים של ליים, ישירות מהאפליקציה של Uber, ב-5 ערים בישראל

 

חברת Uber על שיתוף פעולה עם Lime, חברת המיקרו-מוביליטי הגדולה בישראל, במסגרתו הכלים השיתופיים של Lime יהיו זמינים להשכרה באפליקציה של Uber בישראל, לצד שירות המוניות Uber Taxi שמפעילה החברה. האינטגרציה בין Uber ו-Lime זמינה כעת לנוסעים ברחבי תל אביב, רמת גן, גבעתיים, חולון ופתח תקווה. שתי החברות הודיעו כי שיתוף הפעולה יתרחב בהמשך גם לערים נוספות.

ישראל מצטרפת עתה ליותר מ-20 מדינות ולמעלה מ-180 ערים ברחבי העולם בהן Uber ו-Lime משתפות פעולה, כדי להציע לנוסעים אלטרנטיבות תחבורה משתלמות. משתמשי האפליקציה של Uber יכולים כעת לאתר קורקינט חשמלי או אופניים חשמליים של Lime בקרבת מקום במקביל לנסיעת מונית ישירות באפליקציה של Uber. שיתוף הפעולה נועד להרחיב את אמצעי התחבורה הזמינים לנוסעי Uber בישראל ולעודד אותם לבחור באלטרנטיבות ירוקות ושיתופיות במקום ברכב הפרטי.

ההכרזה על שיתוף הפעולה בין Uber ו-Lime נעשה על רקע השקת האופניים השיתופיים של Lime בתל אביב, ובעקבות הכרזתה של Uber על חזרה לפעילות בישראל, בשיתוף עם מוניות. ב-Uber הדגישו כי אמצעי הבטיחות הזמינים בפלטפורמה של Lime, כדוגמת הגבלת מהירות הנסיעה ברחבי העיר וסימון תאי חניה מורשים, זמינים כעת גם באפליקציה של Uber.

 

גוני נוי, מנכ״לית Uber ישראל: ״Uber מחויבת להמשיך ולהרחיב את מגוון אמצעי התחבורה לציבור הנוסעים בישראל. השותפות עם Lime היא צעד נוסף ביצירת אלטרנטיבה ירוקה לרכב הפרטי, לצד שיתוף הפעולה שלנו עם נהגי מונית בישראל בשירות Uber Taxi. נמשיך לרתום את הטכנולוגיה של Uber בכדי לסייע בהקלת הגודש בכבישים וצמצום השימוש ברכב פרטי״. עוד הוסיפה כי: “לאור העובדה כי תל אביב היא העיר עם מספר רכיבות גבוה ביותר, אנו צופים שהשת”פ עם Lime בישראל יהפוך לאחד המצליחים בעולם.”

איתי ראב”ד, מנכ”ל Lime ישראל: ״הרוכבים בישראל הם בין המובילים בעולם באימוץ פתרונות תחבורה ירוקים ושיתופיים. השותפות עם Uber תאפשר ל-Lime להנגיש את הכלים השיתופיים לעוד ועוד משתמשים, ולהגביר עוד יותר את השימוש בתחבורה אלטרנטיבית, ירוקה, שיתופית, חכמה ובטוחה – תוך הקלת הגודש בכבישי ישראל״.

 

אודות Lime

 

Lime היא חברת הקורקינטים והאופניים השיתופיים המובילה בעולם, המספקת פתרונות ניידות נגישים במרחבים עירוניים, עבור נסיעות למרחקים של עד 8 ק”מ. Lime הציבה לעצמה משימה לבנות עתיד שבו התחבורה היא שיתופית, במחירים נוחים וללא פליטות מזהמות. Lime  נבחרה לאחת מ-100 החברות המשפיעות של מגזין טיים לשנת 2021, הניעה יותר מ-300 מיליון נסיעות ביותר מ-250 ערים על פני חמש יבשות, והיום היא מעודדת דור חדש של חלופות סביבתיות לרכב הפרטי.

חברת Lime פעילה בישראל מאז שנת 2017 ומספקת שירות למאות אלפי משתמשים בתל אביב, רמת גן, גבעתיים, פתח תקווה, חולון, אשדוד ואילת, כחברת המיקרו-מוביליטי הגדולה בישראל, עם מיליוני רכיבות בשנה בכלים המתקדמים ביותר שיש לתעשייה להציע וכן, ביטוח לכלל הרוכבים ללא עלות בכל רכיבה.

 

אודות Uber

 

Uber, חברת שיתוף הנסיעות הגדולה בעולם, הוקמה בשנת 2010 כדי להציע נסיעה בלחיצת כפתור ולייתר את הבעלות על רכב פרטי. בישראל מפעילה החברה את שירות Uber Taxi ברחבי גוש דן, נתב״ג, ירושלים וחיפה ועובדת בשיתוף אלפי נהגי מוניות בכדי להציע למשתמשים נסיעה בלחיצת כפתור. יותר מ-10 מיליארד נסיעות הושלמו בעשור האחרון בפלטפורמה של Uber ברחבי העולם, ובחברה ממשיכים לפתח פתרונות תחבורה אמינים, זמינים ויעילים.

 

 

follow and like
fb-share-icon0

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

seventeen − eleven =